Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: zmiana zaworu tankowania gazu z holandi na PL ??

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar geraldo007
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Janikowo (kuj-pom)
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 2002r
    Postów
    52

    Domyślnie zmiana zaworu tankowania gazu z holandi na PL ??

    Witam, kupiłem sprowadzoną z holandi alfe 156 1.8 TS i ma pytanie czy jest możliwość przerobienie zaworu tankowania holenderskiego na polskie ?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał geraldo007 Zobacz post
    ma pytanie czy jest możliwość przerobienie zaworu tankowania holenderskiego na polskie ?
    Tak.
    Sam zawór to max 50 zł.
    Operacja prosta
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar geraldo007
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Janikowo (kuj-pom)
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 2002r
    Postów
    52

    Domyślnie

    Wiem, zawory nie są drogie. Tylko chodzi o to czy średnica rurki będzie ta sama, czy wszystko będzie pasowało czy będzie trzeba coś przerabiać

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał geraldo007 Zobacz post
    Tylko chodzi o to czy średnica rurki będzie ta sama, czy wszystko będzie pasowało czy będzie trzeba coś przerabiać
    Średnica rurki w zaworze jest 8mm a średnica samego zaworu to możesz zmierzyć i porównać.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar trojo
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 2.4 JTD 150KM CF3 '02r.
    Postów
    104

    Domyślnie

    Jest mozliwość, ale nie jest tak prosto i trzaba troche kombinacji.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Jeśli masz instalacje Holenderską to nie będziesz miał rurki tylko wąż. Możesz albo kupić przejściówkę pomiędzy nakrętką w wężu a gwintem na nowym zaworze tankowania lub zarobić na nowo wąż już odpowiednią końcówką w każdym zakładzie hydrauliki siłowej
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar geraldo007
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Janikowo (kuj-pom)
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 2002r
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kazzzek Zobacz post
    Jeśli masz instalacje Holenderską to nie będziesz miał rurki tylko wąż. Możesz albo kupić przejściówkę pomiędzy nakrętką w wężu a gwintem na nowym zaworze tankowania lub zarobić na nowo wąż już odpowiednią końcówką w każdym zakładzie hydrauliki siłowej
    o coś takiego http://moto.allegro.pl/redukcja-prze...850674449.html Ci chodzi ?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że właśnie odwrotnie powinno być. Większy gwint powinien być wewnętrzny a mniejszy zewnętrzny
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar BigMen23
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Mieleszyn k. Wieruszowa
    Auto
    Alfa Romeo 147 Twin Spark
    Postów
    136

    Domyślnie

    Ja używam właśnie takiej przejściówki. Kumpel mi mówił że trzeba wszystko przerabiać bo średnice rurek się różnią. Holenderka ma większe ale za to gaz się szybciej tankuje.

Podobne wątki

  1. 145 2.0 - zmiana gazu na sekwencję
    Utworzone przez Amadi90 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-07-2015, 06:52
  2. Cześć z Holandi :)
    Utworzone przez Kolczyk w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-04-2013, 21:30
  3. Rejestracja wloszki z Holandi z gazem PYTANIE.
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-03-2010, 22:25
  4. [164] Problemy podczas tankowania
    Utworzone przez MASTERHARD w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-12-2007, 12:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory