Witam, kupiłem sprowadzoną z holandi alfe 156 1.8 TS i ma pytanie czy jest możliwość przerobienie zaworu tankowania holenderskiego na polskie ?
Pozdrawiam
Witam, kupiłem sprowadzoną z holandi alfe 156 1.8 TS i ma pytanie czy jest możliwość przerobienie zaworu tankowania holenderskiego na polskie ?
Pozdrawiam
Wiem, zawory nie są drogie. Tylko chodzi o to czy średnica rurki będzie ta sama, czy wszystko będzie pasowało czy będzie trzeba coś przerabiać
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jest mozliwość, ale nie jest tak prosto i trzaba troche kombinacji.
Jeśli masz instalacje Holenderską to nie będziesz miał rurki tylko wąż. Możesz albo kupić przejściówkę pomiędzy nakrętką w wężu a gwintem na nowym zaworze tankowania lub zarobić na nowo wąż już odpowiednią końcówką w każdym zakładzie hydrauliki siłowej
156 1,9 M-jet 150KM 2005r
o coś takiego http://moto.allegro.pl/redukcja-prze...850674449.html Ci chodzi ?
Wydaje mi się, że właśnie odwrotnie powinno być. Większy gwint powinien być wewnętrzny a mniejszy zewnętrzny
156 1,9 M-jet 150KM 2005r
tu masz z nl na pl http://allegro.pl/przejsciowka-reduk...890059722.html
gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P
Ja używam właśnie takiej przejściówki. Kumpel mi mówił że trzeba wszystko przerabiać bo średnice rurek się różnią. Holenderka ma większe ale za to gaz się szybciej tankuje.