Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: spalony zapach w kole po chamowaniu

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateuszszar Zobacz post
    Jak ktoś nie umiał, to musiał się nauczyć i tyle. A że jednemu to idzie łatwiej a drugiemu trudniej, to normalne.
    To może takie proste się wydaje ale nie jest. To nie o brak wiedzy chodzi.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar micorl
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Siewierz/Mierzęcice
    Auto
    147 FL JTDM 16v TI Q2 - była,159SW JTDM 16v TI - była,A147 FL 1.6 T.S, Giulietta JTDM 2.0
    Postów
    852

    Domyślnie

    Ale się chłopaki czepiacie...Kolega pyta o hamulce a WY mu tutaj robicie lekcję z poprawnej polszczyzny...Po co? Prof. Miodek jest tylko jeden i żadnych pseudonaśladowców nikt nie potrzebuje.To nie jest dyktando czy matura, żeby zwracać szczególną uwagę na styl wypowiedzi i jej ortograficzną poprawność...Za moment dojdzie do tego, że będziemy wystawiać sobie stopnie za wpisywane posty...To co? Kolega zrobił jeden błąd i zasługuje na 4?

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Na początek w takim przypadku warto sprawdzić linkę hamulca ręcznego bo zimą (jeśli jest uszkodzona) lubi w niej woda zamarzać blokując hamulce. Ale prawdopodobne właśnie jest blokowanie się tłoczka.
    Chyba dwa lata temu kiedy nastał totalny atak zimy kiedy wracałem z uczelni, odkopałem auto, odpalam.. i tak się dziwie że coś ciężko jedzie.. drogi białe więc auto jechało.. ślisko bo ślisko, ciągle kontrola trakcji ingerowała.. dojechałem do domu z okolic Łomianek na Ursynów.. czyli jakieś 25km.. co się okazało pod domem, ochrona na osiedlu mi mówi że tylne koła mi stoją w miejscu..

    Wtedy miałem właśnie zużyte linki ręcznego i tak zamarzły że nie odpuściły zacisków, pewnie gdyby nie były drogi białe to wkońcu koła złapałyby przyczepność i puściły siłą ręczny a tak to szurały po śniegu przez 25km .. i tak całą wawę przejechałem.. Kichaaa na maxa ale cieżko było się skapnąć że to to! Nie powiem łatwo nie było, ale dałem radę.. potem do garażu i wkońcu odmarzły mi te linki i od tamtej pory 1 bieg na postoju ale w tym roku mam już nowe linki i jak do tej pory (odpukać) wszystko ok

    Także ja też proponuje sprawdzić linki ręcznego najpierw..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    ciągle kontrola trakcji ingerowała.. dojechałem do domu z okolic Łomianek na Ursynów.. czyli jakieś 25km.. co się okazało pod domem, ochrona na osiedlu mi mówi że tylne koła mi stoją w miejscu..
    To dziwne że nie było ABS/ASR/VDC Off...

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Masz racje w pewnym momencie wywaliło błędy wszystkich trzech i już wtedy było tylko palenie gumy na śniegu przy każdym ruszaniu.. Ale na początku jakimś cudem normalnie jechał i kontrola trakcji mi pomagała..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Masz racje w pewnym momencie wywaliło błędy wszystkich trzech i już wtedy było tylko palenie gumy na śniegu przy każdym ruszaniu.. Ale na początku jakimś cudem normalnie jechał i kontrola trakcji mi pomagała..
    Wiem Bo przerabiałem, to samo Mi przyblokowało jedno koło, i na zakrętach trochę za bardzo wyprzedzał mnie tył Droga była zaśnieżona, śnieg zbity więc pomyślałem może jest aż tak hard core'owo ślisko Jak wywaliło błędy, to już wiedziałem o co k'mon

  7. #17
    jurandw
    Gość

    Domyślnie

    Co do pisowni to obiecuję że się poprawię, IE używam tylko do połączeń exchange.
    Wracając do sedna tematu.
    Wjechałem rano na ciepły garaż i winna jest linka hamulca przy lewym kole. Gdy zaciągam ręczny i puszczam to prawe koło kręci się luźno, a lewe trzyma trochę. Po pociągnięciu lekko ręką za linkę puszcza całkowicie i koło kręci się jak powinno. Zamówiłem linki na wszelki wypadek na obie strony i czekam na paczkę.
    Mam nadzieję, że będzie po wymianie dobrze.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Wymiana z kanału jest dość łatwa jeśli poluzujesz naciąg linki (śruba przy dźwigni ręcznego).

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał jurandw Zobacz post
    winna jest linka hamulca przy lewym kole
    Więc do czasu wymiany musisz wybić sobie z głowy zaciąganie ręcznego W sumie w warunkach zimowych najlepiej minimalizować używanie ręcznego na postoju-tak na wszelki wypadek

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Co do problemu, to dostał już odpowiedź dlatego przy okazji poszła uwaga o pisownię, żeby to forum trzymalo poziom.
    Co do minimalizowania używania ręcznego, to faktem jest, że zimą linki mogą zamarznąć, ale jeśli tak jest, dobrze pomyśleć o wymianie, a nie radzić, żeby nie używać. Ja nawet w zimie zaciagam ręczny i właśnie dlatego że często używam - nie mam problemu. Ale faktycznie na noc np. nie zostawiam na ręcznym, tylko jak gdzieś na chwilę parkuję.

    Jeśli natomiast kogoś urazilem wpisem o dysort... To przepraszam, ale takie mam zdanie. I nie myślcie, że sam znam wszystkie reguły pisowni i nie robię błędów ort.
    Ostatnio edytowane przez mateuszszar ; 09-12-2012 o 14:41

Podobne wątki

  1. [MiTo] 1.4T 155KM - zapach benzyny w oleju , zapach benzyny w spalinach = ?
    Utworzone przez dikileiden w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-11-2015, 10:30
  2. spalony tweeter
    Utworzone przez wiertar w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-06-2010, 22:16
  3. palnik xenonowy spalony?
    Utworzone przez spoker w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-03-2010, 23:00
  4. [155] 2.5 V6 spalony bezpiecznik
    Utworzone przez muzzy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-08-2008, 21:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory