Strona 22 z 46 PierwszyPierwszy ... 121314151617181920212223242526272829303132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #211
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Na moje oko to są takie same - kurcze już 30 funciaków zdrożało.

  2. #212
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał largo Zobacz post
    Mam pytanko. Zdecydowałem się na zakup FK SIlverline, ale nie wiem, który dokładnie pasuje do mojej 147.
    http://www.carparts-tuning.co.uk/en/...e%20alfa%20147
    http://www.carparts-tuning.co.uk/en/...e%20alfa%20147
    Które powinienem wybrać do alfy 147 1,9 jTD 2004 przed liftem?
    Sądzę że w tym wypadku liczy się buda a nie rocznik.. czyli skoro masz przedliftem to kupujesz ten co jest "2000-" bo to do przedlifta..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  3. #213
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    No to zawias zakupiony. Z każdym dniem cena rosła o 1% więc trzeba było się spieszyć Założę wiosną to dam znać o odczuciach z jazdy.

  4. #214
    mateusz00130
    Gość

    Domyślnie

    ja tak samo dzisiaj zamówiłem z tym że z niemieckiej stronki, było kilka złoty taniej. tą wersje od 02.03 jak założę to też chętnie opiszę co i jak

  5. #215
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    No to Panowie zaoszczędzili tyle kaski to już mi proszę strzelać podziękowanie za posta przy linku który wrzuciłem z promocją bo chyba pomogłem

    i czekam na relacje, foty sprzętu jak przyjdzie.. chętnie zobaczę Silverline na żywo.. choć pewnie różnice od mojego są czysto estetyczne..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  6. #216
    mateusz00130
    Gość

    Domyślnie

    teraz jeszcze przy okazji trzeba wrzucić poliuretany, tylko zastanawiam się u kogo je zamontować. Na stronie Strongflexa podany jest warsztat w Łomiankach że ma ich produkty nazywa się SSG chyba tam skoczę. A tak przez ciekawość żebym wiedział mniej więcej jakich kosztów się spodziewać ile mogą sobie krzyknąć za "robociznę" wymiany tulei przednich ??

  7. #217
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    @wheelerwasp02: dzięęęęękuuuujeeemyyyy Będzie się dużo od Konigsporta różnić, bo nie kupiłem Silvera X tylko zwykłego bez regulacji twardości. Ja już zakupiłem PU na stabilizatory przód + tył. Amorki wylądują na aucie zapewne dopiero na wiosnę. Na żywo to pewnie dopiero na jakimś ogólnopolskim spocie albo gdzieś na trasie
    Jeśli chodzi o ceny to w TMiN w Łodzi za wymianę PU na stabilizatorze z przodu wołali 200, z tyłu 100. W Elteam policzyli mi mniej, ale będę tam wybebeszał pół auta, więc zjechali z ceny.

  8. #218
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Hmm ciężko powiedzieć.. to zależy od serwisu.. jednak podejrzewam że dla swojej wygody zapewne zrzucą sanki.. dzięki temu wahacze będą mogli dolne zdjąć na podłodze i tak samo stabilizator.. a górna wahacze to łatwo zdjąć..

    Niewiem czy nie przesadze ale sądzę że 300zł za robocizne mogą wziąść tak minimum bo to jednak roboty jest, masz temat niżej w tym samym dziale o tym to zobaczysz ile to roboty i że trzeba się przyłożyć, żeby potem nie pisać na forum że tuleja wyleciała mi w czasie jazdy, bo takie posty też gdzieś czytałem.. Ja dawno to zakładałem i nie pamiętam już a poza tym miałem tam rabaty więc moja cena i tak mało miarodajna..

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mateusz00130 Zobacz post
    teraz jeszcze przy okazji trzeba wrzucić poliuretany, tylko zastanawiam się u kogo je zamontować. Na stronie Strongflexa podany jest warsztat w Łomiankach że ma ich produkty nazywa się SSG chyba tam skoczę. A tak przez ciekawość żebym wiedział mniej więcej jakich kosztów się spodziewać ile mogą sobie krzyknąć za "robociznę" wymiany tulei przednich ??
    Hmm ciężko powiedzieć.. to zależy od serwisu.. jednak podejrzewam że dla swojej wygody zapewne zrzucą sanki.. dzięki temu wahacze będą mogli dolne zdjąć na podłodze i tak samo stabilizator.. a górna wahacze to łatwo zdjąć..

    Niewiem czy nie przesadze ale sądzę że 300zł za przód za robocizne mogą wziąść tak minimum bo to jednak roboty jest, masz temat niżej w tym samym dziale o tym to zobaczysz ile to roboty i że trzeba się przyłożyć, żeby potem nie pisać na forum że tuleja wyleciała mi w czasie jazdy, bo takie posty też gdzieś czytałem.. Ja dawno to zakładałem i nie pamiętam już a poza tym miałem tam rabaty więc moja cena i tak mało miarodajna..

    @largo

    Haha wystarczyło guzik przy poście nacisnąć ;D aż tak uroczyście nie musiałeś dziękować
    Jak przyjdzie paczka to wrzuć foto samych gratów

    No i mogę tylko dodać od siebie że skoro już masz ochotę bawić się w gwint i PU.. to proponuje skompletować pełny zestaw żeby potem nie rozpaczać że coś jest nie tak i że trzeba rozbierać ponownie bo jakiejś dupereli nie zmieniliśmy..

    U mnie pełen zestaw wyglądał tak:
    Gwint:

    Dla mojego widzi mi się pomalowane na czerwono mcpersony i widełki dolne (tego nie musicie zmieniać)
    Przy okazji warto przejrzeć eper i śruby od chociażby tych widełek kupić nowe razem z podkładkami, nakrętkami, ja zaopatrzyłem się w pełen zestaw śrub również, dla spokoju świętego ;D

    PU na przód i tył wszystkie z katalogu + tuleje zwrotnic tylnich dobrane po wymiarach podanych przeze mnie, poduszki amorów przód i tył, łączniki stabilizatorów
    Tu warto dodać że przy tych amorach co są w FK gwintach jest szerszy trzpień amortyzatora i w zestawie dostaniecie tulejki dwie na przód.. i wtedy z poduszek amorów przednich trzeba wybić tulejki na prasie i włożyć ponownie te z szerszym otworem.. Dopiero wtedy będą pasować.. tak było w przypadku Konigsport modelu czy model bez regulacji twardości też tak będzie miał nie jestem pewien ale podejrzewam że też

    Stabilizatory odnowione proszkowo z tulejami PU


    Przy takim zestawie z pewnością nie pozostawiacie marginesu błędu że zostało coś starego co padnie szybko lub będzie skrzypieć lub powodować złe prowadzenie..
    Inwestycja spora.. ale zrobiłem na tym już ponad 50 tyś km.. i nie żałuje, wszystko nadal się trzyma pięknie i jak wygląda
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 10-12-2012 o 23:08
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  9. #219
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar largo
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 147 1,9 jTD 2004r 154 KM (fabr 115KM)
    Postów
    491

    Domyślnie

    No przed założeniem będę musiał pomyśleć o nowych poduszkach amortyzatorów, bo te pewnie już swoje wysłużyły
    Wahacze będą nowe (niedługo jadę wymieniać) TRW z łącznikami stab, więc PU tam nie będę montował. Na staby pójdą PU. Nie powinno nic skrzypieć. Zresztą jakby wszystko było idealnie to nie byłoby przy czym dłubać

  10. #220
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Hehe ja tam dąże do ideału.. ;D zwłaszcza biorąc pod uwagę że wolę troszkę więcej się zadłużyć skoro zdejmuje sanki itp itd.. i zamontować wszystko raz.. i mieć spokój na długo..

    Ale wiadomo jak kto woli

    Niedługo zrzucam sanki i tylnie i przednie i sporo innych elementów podwozia.. i wszystko pójdzie w czerwony proszkowo.. i podwozie antykorozyjnie to będzie dopiero szok kolorów pod podwoziem
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory