Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: Eksplozja w układzie dolotowym 2.0 Ts

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    No przestań Bocian.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    tylko samo lpg nie było tutaj sprawcą - tylko nieszczelność
    ...
    A inaczej napisałem?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no nieco inaczej jednak
    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Po co było zakładać LPG? Do lot i przepływomierz do wymiany
    - - - Updated - - -

    odpowiedź sugeruje , że sam montaż instalacji jest zły i niepotrzebny

    dopiero w kolejnym poście pisałeś o nieszczelności a ja odniosłem się do tego pierwszego :-)








  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tak wg. mnie sam montaz instalacji jest zły, bo potencjalnie prowadzi do uszkodzenia osprzetu silnika, oraz szybszego zużycia samego silnika - ten samochód zjechał z taśmy produkcyjnej bez instalacji LPG, która w alfach z silnikami TS sprawia dużo problemów. Oczywiście ktoś może mieć inne zdanie i być fanem LPG ale przyczyn usterek niech szuka w pierwszej kolejności w zainstalowanej instalcji LPG, a nie wymysla kosmiczne teorie. Kolega w swoim pierwszym poście nawet nie zająknął się że ma LPG, więc taka była, a nie inna odpowiedź sondująca. Jak ktoś się skusi pseudooszczędnościami na paliwie, to z nawiązką poniesie koszta szybszego zużycia świec, sondy lambda (ta pada nawet przy idealnie zestrojonej instalacji), oleju itd., a w tym konkretnym przypaku po stronie kosztów trzeba jeszcze doliczyć kolektor i przepływomierz.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [145] Co to za przewód na kolektorze dolotowym?
    Utworzone przez jasiu 145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:30
  2. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 30-05-2013, 15:44
  3. [1.8 TS] Rurka od zaworka na kolektorze dolotowym
    Utworzone przez ziulek61 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 20:40
  4. [146] BOXER-czujnik w kolektorze dolotowym.
    Utworzone przez Mlody189 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-03-2008, 22:27
  5. Czarna maź w kanale dolotowym 2,4 JTD
    Utworzone przez metrim w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-02-2007, 08:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory