Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Temat: Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min

  1. #11
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Wtyczki sprawdzone,niby wszystko ok. Przeczyściłem wszystkie styki ale teraz czuć brak mocy jakby ubyło z 40 koni ;/ Paliwo z shella (v-power).

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Emek
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Jelenia Góra/Holandia
    Auto
    159/1.9jtdm 150km/2006
    Postów
    63

    Domyślnie

    Kolego jak któryś wtrysk nie wyzionoł jeszcze ducha to możesz spróbować przepłukać go dieslem z wiekszym steżeniem oleju do 2 suwów, najlepiej by było wlać do filtra paliwa pelny filtr oleju i przepalić go, a poźniej regularnie dodawac co tankowanie okolo 200mln oleju. Znam osoby ktorym zastosowanie tzw "mixol" w wiekszym steżeniu uratowały wtrysk a raczej zreanimowały go, oczywiscie wtrysk nie moze byc kompletnie dojechany.

    Ja sam stosuje juz w moim kolejnym dieslu "mixol" do kazdego tankowania i sobie chwale.
    Born to be wild!

  3. #13
    fackamaka
    Gość

    Domyślnie

    Przyczyn może być wiele. Ja zacząłbym od sprawdzenia wtrysków i czujników na listwie. Jeżeli dawno nie wymieniałeś filtra paliwa to też może to mieć znaczenie. Wysłałem Ci kolego prywatną wiadomość. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.

  4. #14
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Wracam do tematu bo nie miałem wcześniej czasu bo byłem za granicą. Raczej będzie to któryś wtrysk już zajechany bo auto ma odczuwalny spadek mocy i stanowczo nie jedzie jak wcześniej i np na trasie tak przy 140 jak zobaczy dużą górkę to się wyświetla "marchewa". Jak sprawdzić ,który to konkretnie wtrysk?? Może kupić używany i wymieniać pokolei??

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    395

    Domyślnie

    Może zacznij od testu przelewowego. Dowiesz się czy któryś leje. Masz opisane na forum jak to zrobić.

    Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

  6. #16
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Spróbuje jak poprawi się pogoda bo niestety nie mam garażu :/ Dodam,że FES nic nie pokazuje.

  7. #17
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Testu nie robiłem ale kolega z forum podpowiedział,że może to być czujnik ciśnienia paliwa (chyba to zaznaczone na foto) Po jego odpięciu silnik nadal chodził tak samo , tylko zapaliła się marchewa.
    Na kompie dodatkowo pokazały się błędy:
    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka*
    P0101 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza zakresem/wydajność*



    Od czego teraz zacząć? Szukać problemu z wtryskami czy raczej osprzętem?



  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Zaznaczony czujnik powyżej to jest czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym. Czujnika ciśnienia paliwa szukaj w układzie paliwowym na listwie.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Jeśli masz zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania to właśnie będziesz miał takie objawy, o których piszesz.
    Wyczyść go dobrze i wtedy sprawdź czy jest ok, u mnie pomogło.
    Ostatnio edytowane przez Mandziel ; 20-01-2013 o 09:08

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    alfa 166 2.4 jtd
    Postów
    376

    Domyślnie

    Czujnik ciśnienia doładowania- gdzie on się znajduje?

Podobne wątki

  1. [159] Problem z wtryskami, cylindrami.
    Utworzone przez Rafu39 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 00:23
  2. Przekładka silnika problem z wtryskami
    Utworzone przez Olex w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 16:44
  3. Problem z wtryskami
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-05-2014, 21:55
  4. Muli powyżej 3tys obr!!!
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 18:36
  5. [33] AR 33 1.7 16V problem z wtryskami
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory