Strona 23 z 89 PierwszyPierwszy ... 13141516171819202122232425262728293031323373 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #221
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    wygląda na to, że przepływka jesy uwalona.
    Niestety logi nie są zrobione w 100% prawidłowo.

    Tak jak już wyżej pisałem. Najlepiej 4bieg 1000obr/min i gaz w podłogę do odcięcia. Wtedy wszystko ładnie widać. Jeśli nie masz warunków to 3 bieg.

  2. #222
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Jesli trzeba mogę jeszcze tak zrobić, nie miałem serca jej tak męczyć :-)

    Wysłane z mojego HTC One S

  3. #223
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Do odcięcia? Ja kiedyś robiłem, to mi Panowie napisali na forum, że od 1000obr/min do 4000obr/min (no może 4500...).
    Diesel ma "odcięcie"?
    Też bym nie miał sumienia męczyć diesla wysokimi obrotami.

  4. #224
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    do odcięca mocy czyli w momencie kiedy już nie ciagnie w serujnej 147 1.9JTD 16v ok 4200
    Można tez robić do 4000

  5. #225
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Hm wydawało mi się że było kręcone do 4,5

    Wysłane z mojego HTC One S

  6. #226
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Jesli trzeba mogę jeszcze tak zrobić, nie miałem serca jej tak męczyć :-)

    Wysłane z mojego HTC One S
    Nie męcz jej już
    Wg logów z przyspieszania (a są 2) można śmiało wnioskować że przepływka jest do bani. Zmierzona masa i oczekiwana różnią się zbytnio.
    Ciśnienia doładowania lekko różnią się ale moga byc spowodowane wadliwymi odczytami ilości powietrza co jest korygowane przez ECU w postaci skoków ciśnień lub może też być spowodowane pracą overboosta (nie masz go na wykresach, ale na razie go zostawmy)
    Po wymianie przepływki wskazane zrobienie ponownych logów. EGR wygląda na ok.
    Pozdro

  7. #227
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Hm wydawało mi się że było kręcone do 4,5

    Wysłane z mojego HTC One S
    Jeśli masz 4 pinową przepłwykę to daj znać wtedy pomogę. Niestety 3 pinowe już mi się skonczyły.

  8. #228
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Jeśli masz 4 pinową przepłwykę to daj znać wtedy pomogę. Niestety 3 pinowe już mi się skonczyły.
    Mam nadzieje ze znajdę czas jeszcze w tym roku, ale jak ja wyjme to się odezwę.

    Dziękuję wam za pomoc.

    Wysłane z mojego HTC One S

  9. #229
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Sporo rozbierania, tym bardziej że będzie potrzeba odkręcenia drugiej śruby przepływki od dołu (dodatkowo demontaż osłony silnika) lub zgrabną rączką od góry po zdjęciu całej podstawy aku
    Druga sprawa, kolega ma ten sam motor co ja, seria ta sama i rocznik prawie ten sam, przepływkę demontowałem, jest 5-cio pinowa, u mnie to bosh, PBT-GF30 numer 0280218120,
    wkład po wykręceniu również bosh, F00C2G2063. Koszt w autosklepie całego przepływomierza to chyba niecałe 300zł.
    Pozdro.

  10. #230
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekml Zobacz post
    Sporo rozbierania, tym bardziej że będzie potrzeba odkręcenia drugiej śruby przepływki od dołu (dodatkowo demontaż osłony silnika) lub zgrabną rączką od góry po zdjęciu całej podstawy aku
    Druga sprawa, kolega ma ten sam motor co ja, seria ta sama i rocznik prawie ten sam, przepływkę demontowałem, jest 5-cio pinowa, u mnie to bosh, PBT-GF30 numer 0280218120,
    wkład po wykręceniu również bosh, F00C2G2063. Koszt w autosklepie całego przepływomierza to chyba niecałe 300zł.
    Pozdro.
    Dlatego mam nadzieje że uda mi się za to zabrać w tym roku :-)
    Liczę się z wyjęciem podstawy akumulatora, jakoś nie widzę wyciągania jej dołem. 300zl cała obudowa plus czujnik czy sam czujnik.

    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego HTC One S

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory