Strona 13 z 26 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 260

Temat: Brera - wybór silnika

  1. #121
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Cuore Sportivo kolego ) gdzie ono w 159 ? Jedynie w stylistyce..
    Racja, szukajmy go w Veyronie albo jakimś innym McLarenie, w ogóle proponuję się przenieść na forum tych "sportowych serc" - gratuluję zrozumienia ducha marki Dla chcącego, Cuore Sportivo, znajdziecie w Polskim Fiacie 126 P - pozdrowienia dla wszystkich alfistów, od, nie wiem, Alfetty do Alfa Romeo 8C Competizione, nie mylić z jej wyznawcami

  2. #122
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    diesel w Alfa Romeo to tylko i aż zdrowy rozsądek...nie oszukujmy się jedynie silnik benzynowy pasuje do sportowych aut i to taki ktory pali jak smok
    Born to be wild.

  3. #123
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    grzdylu przestan juz bredzic.Zalezy chyba po co ktos kupuje samochod.Ja wole jezdzic dieslem bo jestem do niego przyzwyczajony i benzyna jakos idzie mi to trudniej.Sportowym samochodem jezdzi sie na torze albo w rajdach

  4. #124
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    a czy ja Ci mówie czym masz jeździć? Wyluzuj. Ja jeżdżę dieslem i beznyną na codzień i wiem, że diesel jest rozsądny (do pracy) a benzyna szalona (po pracy) Generalnie Brery nie kupuje się po to, żeby jeździć tylko po bułki do sklepu, więc diesel kompletnie mi nie pasuje do tego auta. Tak samo nie wyobrażam sobie, żeby np. 4C albo 8C było z dieslem...
    Born to be wild.

  5. #125
    Użytkownik Świeżak Avatar Robalgis
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW 1.9 16v JTD 2006, Fiat 126p 1988, Ducati Monster 695 2007, AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    Postów
    229

    Domyślnie

    ja kiedyś od kolegi Bedboya (alfaromeo.pl) zakupiłem znaczek plastikowy "Cuore Sportivo" i go nakleiłem na swoją zwykłą 145 z silnikiem 1.4. Po jakimś czasie zakupiłem metalowy znaczek "Cuore Sportivo" i postanowiłem go nakleić na kolejną Alfę. Dziewiątka przez rozsądek okazała się traktorem, więc znaczek nigdy nie wyląduje na klapie 9-tki. Tam pasuje znaczek z określeniem, na które natknąłem się u Pablo - "Cuore Trattore". Jeżdżę dizlem, lubię Alfy, ale zawsze będę twierdził, iż dizle dobre są do traktorów, ciężarówek, maszyn budowlanych. Nie lubię dizli, mam takie prawo.

    pozdrawiam
    Bartlomiej "Robal"
    AR 159 SW 1.9 16v JTD M-jet 2006
    była:
    AR145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    IK@R #3437

  6. #126
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    jak nie lubisz po co kupiles.Nie rozumiem naprawde.Ja jak czegos nielubie to nie robie tego, a nie kupie i pozniej narzekam albo pisze takie rzeczy.Grzdylu ja nie kupilem diesla przez zdrowy rozsadek.Lubie i tyle.Ja nie pisze nic zlego o silnikach benzynowych bo pracuja pieknie zwlaszcza V6 3.2 GTA-balsam dla ucha i jako weekendowe auto moze kiedys takie sobie sprawie(oczywiscie raczej nie GTA bo tanie nie sa i chyba raczej jeszcze tansze nie beda) albo GTV-ke ktora mi sie bardzo podoba

  7. #127
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    Ale dyskusja sie trafiła. Nie jestem przekonany tak do końca czy diesel nie nadaje sie do Brery,takie przykładowe 2,4 tylko 50KM mniej od 3,2 których niema gdzie wykożystać i moment 440Nm już przy 1500obr a 3,2 gdzie ma max? Dla czego miałbym Brerą nie jeżdić tylko po bułki,przecież wiele do bagażnika i tak nie włoże a w codziennym życiu i tak częściej bagażnik potrzebny niż te astronomiczne osiągi kiedy i tak niema gdzie jeździć,tylko po bułki.

  8. #128
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    a czy ja Ci mówie czym masz jeździć? Wyluzuj. Ja jeżdżę dieslem i beznyną na codzień i wiem, że diesel jest rozsądny (do pracy) a benzyna szalona (po pracy) Generalnie Brery nie kupuje się po to, żeby jeździć tylko po bułki do sklepu, więc diesel kompletnie mi nie pasuje do tego auta. Tak samo nie wyobrażam sobie, żeby np. 4C albo 8C było z dieslem...
    Ja uważam, że Brera to po prostu zwykły samochód, tyle że dwudrzwiowy. Nie oszukujmy się, że to jest nie wiadomo jakie sportowe auto. W związku z tym porównywanie Brery do 4C, a nawet (o zgrozo) do 8C jest chybione. Nawiązując więc do głównego wątku tematu powiem, że do Brery, która jest zwykłym autem (tak, powtórzę to jeszcze raz - jest to zwykłe wozidełko, tyle że ładne) pasuje zarówno silnik diesla, jak i silnik benzynowy.

  9. #129
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    oj ale jest jeszcze coś takiego jak charakter auta, 159 to w sumie rodzinne (lekko ciasnawe) auto więc tu jak najbardziej pasuje diesel (jako były użytkownik 1,9 uważam, że 2,4 to lepszy wybór). Jednak Brera to rasowe coupe z brakiem miejsca z tyłu i małym kufrem, więc to takie auto lifestyle'owe dla singla albo drugie auto w rodzinie. Tam jakoś klekot diesla nie bardzo mi pasuje. Jednak producent przewidział tak szeroką gamę silników, że jest w czym wybierać i dał możliwość zamówienia Brerę z dieslem...co kto woli.
    Born to be wild.

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Oczywiście, że charakter 159 i Brery jest trochę inny. Oczywiście, że Brera jest autem lifestylowym, co jednak nie zmienia faktu, że nie jest to żadne auto sportowe. Pewnie z takiego założenia też wyszedł producent, który dla Brery przewidział silnik diesla, chociaż tylko jeden. Moim zdaniem jednak dobrze, że w ogóle przewidział, bo potrzeby ludzi są różne. Nie byłoby właściwe ze strony producenta zmuszanie do zakupu silnika benzynowego kogoś, kto chce mieć Brerę bo mu się ona podoba, a jednocześnie wychodzi z założenia że dla jego potrzeb lepiej sprawdzi się silnik diesla. I tutaj wracamy do punktu wyjścia. Każdy powinien kupować to, co mu bardziej leży. Grzdylu uważa, że w Brerze nie pasuje silnik benzynowy, toteż gdyby takową kupował wybrałby z silnikiem benzynowy. Ktoś inny, kogo Brera z dieslem nie razi, a jednocześnie chce nią robić sporo kilometrów wybierze diesla. I jest to godne uszanowania. Uważam, że ludzie mają różne potrzeby, różne zdania, różne przeświadczenia - każdy ma do tego święte prawo. Producent auta natomiast powinien mieć najlepiej pojęty interes w tym, by jak najlepiej się wpasować ze swoim produktem w rynek.
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 29-12-2012 o 16:19

Podobne wątki

  1. [159] BRERA vs 159 - Masaka/pokrywa silnika różnice
    Utworzone przez prezes01 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 26-11-2016, 20:10
  2. [159] Wybór silnika.
    Utworzone przez Baax w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:49
  3. wybór 156 i silnika
    Utworzone przez jakubGTV w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 22-06-2011, 14:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory