Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Fiat Ecu Scan - kalibracja sprzęgła Selespeed

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    94

    Domyślnie Fiat Ecu Scan - kalibracja sprzęgła Selespeed

    Witam,

    Proszę o info w jaki sposób programem Fiat Ecu Scan dokonać kalibracji sprzęgła Selespeed... Zauważyłem, że FESie są dwie opcje dotyczące kalibracji sprzęgła:
    - jedna to kalibracja po produkcyjna/serwisowa
    - druga to po prostu włączenie autokalibracji sprzęgła
    Czy wiecie czym się różnią i którą stosować. W opisie danej funkcji w programie jest informacja, że każdą robi się w inny sposób.
    Proszę o info jak dobrze zrobić kalibrację sprzęgła w FESie. Interesuje mnie tylko ten program, a opis dotyczący alfadiaga widziałem

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    94

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post

    To Cię zawstydzę, ponieważ ja szukałem tego 5 sekund... Napisałem wyraźnie, że wiem w jaki sposób zrobić to w Alfadiagu. Interesuje mnie natomiast kalibracja w FESie. Wszystko już sobie zrobiłem... sprzęgło ustawione. Pytanie tylko, która z 2 opcji w FESie jest bardziej zalecana do kalibracji sprzęgła po jego ustawieniu w zakresie 28-28,5 mm. Widziałem, że są dwie i o tym również napisałem... Pozdrawiam.

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jakie dwie?
    Jest tylko jedna.

    - - - Updated - - -

    A fesie jest napisane jak byk kiedy to robimy.
    Tłum. z googla.
    Procedura ta jest stosowana do cienkiej kalibracji sprzęgła. Muszą być wykonywane, gdy urządzenie przestawiania i / lub zespół sprzęgła otrzymuje, gdy sprzęgło i wyłącza się w sposób nierówny i jeśli sterownik skrzynia otrzymuje.
    UWAGA: procedura musi być wykonywane w następującej kolejności:
    1. Naciśnij przycisk Wykonaj (silnik musi być wyłączony)
    2. Uruchom silnik
    3. Przekręć kluczyk i włączyć ponownie w MAR
    4. Start w 2. biegu z akceleratora całkowicie wciśnięty, przynosząc silnik do 3000 obrotów, a następnie zwolnić pedał gazu.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    94

    Domyślnie

    Korzystałem z wersji 3.6 FiatEcuScan. Są tam 2 opcje co do kalibracji sprzęgła i obie różnią się procedurami. Nie korzystałem z translatora, ponieważ tłumaczenie jest średnie, mi przede wszystkim zależy na informacji czy jest jakieś znacznie, z której opcji powinienem skorzystać po regulacji sprzęgła. W tygodniu postaram się podłączyć kompa pod auto to zrobię screeny, na których przedstawię właśnie obie opcje dotyczące kalibracji sprzęgła.

Podobne wątki

  1. fiat ecu scan
    Utworzone przez mlecyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 22:13
  2. Selespeed Czy potrzebna kalibracja sprzęgła
    Utworzone przez wylly w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 10:45
  3. fiat ecu scan
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 19:35
  4. Fiat Ecu Scan 2.6
    Utworzone przez Arturp w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-12-2010, 20:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory