Strona 25 z 26 PierwszyPierwszy ... 151617181920212223242526 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 260

Temat: Brera - wybór silnika

  1. #241
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    A zmienic w RX wankla na zwykly silnik to bez sensu.
    W ten sposob pozbywa sie jednej z niewielu rzeczy wyrozniajacych ja od innych dosc podobnych samochodow sportowych.
    RX kupuje sie wlasnie dla wankla.
    A jak komus wankel nie pasuje to niech nie kupuje RX
    Taaaak, a Alfe Romeo kupuje się dla brzmienia silnika, najlepiej V6, a jak komuś nie pasuje... Uwielbiam te kategoryczne opinie z tego forum.
    Niektórzy jednak chcą mieć fajny samochód, który nie zabija eksploatacją. W wypadku ww. RX całkowity koszt samochodu z bezawaryjnym silnikiem hondy był sporo mniejszy niż zadbany egzemplarz Brery.

  2. #242
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Też mi się wydaje, że silnik rotacyjny to jedyna wyjątkowa rzecz w tym aucie. Chociaż całkiem zgrabne jak na japońca .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #243
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    akurat Alfa Romeo z V6 to idealny wybór wiem z doświadczenia a tak przy okazji...coś tam temat się rozjechał EOT
    Born to be wild.

  4. #244
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Taaaak, a Alfe Romeo kupuje się dla brzmienia silnika, najlepiej V6, a jak komuś nie pasuje... Uwielbiam te kategoryczne opinie z tego forum.
    Niektórzy jednak chcą mieć fajny samochód, który nie zabija eksploatacją. W wypadku ww. RX całkowity koszt samochodu z bezawaryjnym silnikiem hondy był sporo mniejszy niż zadbany egzemplarz Brery.
    Dokładnie - dla mnie wankel w RX8 to wada (dobre osiągi okupowane niską trwałością silnika i jego nadmierną paliwożernościa), natomiast design, RWD, dobre rozłożenie masy czy prawdziwe małe 4-os coupe to zalety. Żeby było na temat, to wsadziłbym tam Busso 2.0T V6 z GTV i miałbym wszystko (łącznie z brzmieniem) :-)

    Anka Cyganka, dla mnie RX8 wanklem wyróżnia sie na minus, wnętrzem (przestronnością jak na tak małe auto) oraz układem drzwi i całą resztą, wymienioną w akapicie wyżej na plus. To jest moje zdanie i mam do niego prawo

    PS: z lektury wątku swapa na silnik hondy pokazał, że silnik hondy jest cięższy od renesisa o parenaście kg, stąd swap niewiele zaburzył rozłożenie masy przod/tył. Do tego auto dostało kopa już od niskich obrotów silnika, gdzie silnik wankla jest w tych zakresach po prostu cienki.


    --
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)
    Ostatnio edytowane przez cra3y ; 05-01-2013 o 13:04

  5. #245
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Ale jesli nie chcesz Wankla to nie kupuj wankla - proste.
    A cało to swapowanie , przerabianie i robienie z zielonego czerwony to ogolnie bez sensu- nie tylko w wypadku rx i wankla ale w calosci aut.
    Chcesz auto o jakiejs budowie i parametrach to kup takie ktore tak zostalo zaprojektowane

    Nieraz to prowadzi do zakładania świni siodła , ale arab za diabła z niej nie bedzie

  6. #246
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    Ale jesli nie chcesz Wankla to nie kupuj wankla - proste.
    A cało to swapowanie , przerabianie i robienie z zielonego czerwony to ogolnie bez sensu- nie tylko w wypadku rx i wankla ale w calosci aut.
    Chcesz auto o jakiejs budowie i parametrach to kup takie ktore tak zostalo zaprojektowane
    Nic na to nie poradzisz, że podoba mi się RX8 bez wankla. Malujesz się? jeżeli tak to po co? całe to przerabianie i robienie z zielonego czerwony .... itd :-) Sorki, ale trafniejszego porównania nie udało mi się znaleźć.

    Jesteś/byłaś w jakiś sposób związana z lotnictwem, tak więc kojarzysz taką kategorię latadeł jak samoloty ultralekkie, czy motolotnie. Pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że można zabudować tam silniki począwszy od Rotaxa 503 po 912 czy przerobiony na potrzeby lotnictwa BMW 1100 czy 1200. To też przerabianie z zielonego na czerwony?

    Są ludzie, którzy chcą sprzęt dla swoich potrzeb i je realizują, często jest to udoskonalanie czy poprawianie błędów producenta (dla mnie w RX8 wankel w ich wydaniu to błąd - gdyby był trwały na 200-250tkm i odrobinę mniej palił, nie byłoby tu mojego posta).

    Latam na sprzęcie, który sam zaprojektowałem (skrzydło jest fabryczne, trajka mojego projektu) i jestem z tego zadowolony. Niech każdy zostanie przy swoim zdaniu - ja przy swoim pozostanę i tysiąc Twoich postów nie zmieni tego. Dla mnie EOT.

    EDIT:
    Do Brery jest jeszcze taka opcja (jakby komuś się za wolno odpychała)

    http://www.autoevolution.com/news/ro...-hp-40884.html

    --
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)
    Ostatnio edytowane przez cra3y ; 05-01-2013 o 17:00

  7. #247
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    nie do końca się zgodzę...np. do Brery swap by się przydał jak widać z powyższych postów. Przez to można by zrobić z tego dobrego auta bardzo dobre auto jakby silnik i skrzynia były lepsze. Jest to trochę "rzeźba", ale jak ktoś chce zrobić sobie mix najlepszych cech różnych aut to dlaczego nie?
    Born to be wild.

  8. #248
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cra3y;1063947Do Brery jest jeszcze taka opcja (jakby komuś się za wolno odpychała)

    [URL
    http://www.autoevolution.com/news/romeo-ferraris-tunes-alfa-romeo-brera-to-358-hp-40884.html[/URL]
    I to jest słuszna koncepcja , jak powiedział reżyser w Misiu

  9. #249
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    Taki podzial na piekne i nie istnieje czy ci sie to podoba czy nie.
    Oczywiście, że istnieje... w każdej głowie
    Są muzea, w których eksponatami są np. narzędzia rolnicze, są takie w których jako eksponaty występują Golfy, czy to je w jakikolwiek sposób nobilituje lub nie? - piszemy o poczuciu piękna i guście, czyli czymś absolutnie indywidualnym, a nie typu "a, pójdę na operę", bo tak wypada Wiele osób do muzeum idzie, żeby coś po prostu zobaczyć i samemu się przekonać, tak jak np. na film - to, że akurat na niego idziesz, nie znaczy, że Ci się podoba - to możesz powiedzieć dopiero po jego obejrzeniu, chyba, że lubisz postawę typu "wypada, żeby się podobał" To mniej więcej tak, jak ze smakiem, jeden lubi na ostro, inna na łagodnie - i oboje oni mają swoje poczucie smaku.

    Jeśli chodzi ma Magdę RX8 - znalazłem kiedyś zarąbistą o niej opinię, która brzmiała "petrolubna"
    Ostatnio edytowane przez janio ; 05-01-2013 o 17:00

  10. #250
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Wlasnie leci Top Gear ( powtorka ) w sam raz w teamcie :Brera kontra TT kontra RX

    " we wnetrzu Brery jest jak w kawiarni w Mediolanie a w TT jak na poczcie w Berlinie"

    ja sie zgadzam , wnetrze Brery ( i 159 bo sa takie same ) sa szyte jak na mnie

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał janio Zobacz post
    Anka, a kto decyduje o tym, co jest ładne, a co nie? Jest jakaś komisja, jakieś gremium międzynarodowych autorytetów? Skąd mamy wiedzieć, że Golf jest be, a Alfa cool - są jakieś parametry, dekrety, zarządzenia w tych kwestiach? Czy to znaczy, że ma mi się podobać "Guernica", a "Jeleń na rykowisku" to już nie?
    Tak ,s a takie gremia .
    Polecam powtorke Top Gear , wlasnie leci , dali do oceny ekspertom z muzeum sztuki nowoczesnej Brere TT , i RX

Podobne wątki

  1. [159] BRERA vs 159 - Masaka/pokrywa silnika różnice
    Utworzone przez prezes01 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 26-11-2016, 20:10
  2. [159] Wybór silnika.
    Utworzone przez Baax w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:49
  3. wybór 156 i silnika
    Utworzone przez jakubGTV w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 22-06-2011, 14:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory