to ta przy kolektorze dolotowym zaraz za weżem ? tak? można nią ruszać własnie wczoraj ja czyściłem bo te objawy były od kilku dni
to ta przy kolektorze dolotowym zaraz za weżem ? tak? można nią ruszać własnie wczoraj ja czyściłem bo te objawy były od kilku dni
Nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że tak. Doraźnie czyli blaszka po piwie zaraz się przepali, rozumiesz?? a kupiona oryginalna przewidziana dla tego silnika posłuży na długo. Proponuję ci wyjąć egr solidnie go wyczyścić a najlepiej wymoczyć w jakimś roztworze (ja moczyłem to w bernerze, może być paliwo ekstrakcyjne) wyczyścić wysuszyć i zamontować, oraz zaślepić.
- - - Updated - - -
mylisz z klapą gaszącą...
co mylę to ty napisałeś klapę gasząca?
nie doczytałem co napisał kolega jaboleq który wskazał ci sprawdzenie klapy i połączyłem to ze sobą![]()
http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-1...899334374.html
Tutaj masz zaślepkę do motoru 1,9 jtd 16v, sam taką montowałem, oczywiście wcześniej solidnie wyczyściłem zawór egr.
Sprawdziłeś tą klapę gaszącą?
"What We Do In Life, Echoes In Eternity"
wczoraj ja czyściłem a dzisiaj jeszcze ruszałem nią wiec chyba działa ? Powiedz jeszcze jak po zaślepieniu ta blaszka jakie efekty?
Sama blaszka na niewiele się zda jeśli egr jest cały w nagarze a elektrozawór nie pracuje dobrze. Efekty?? w prostym tłumaczeniu powietrze zasysane jest bogatsze w tlen a nie cyrkulowane spaliny co poprawia spalanie, wydolność i pracę silnika
byłem spróbować i tak jak mówiłem za pierwszy razem prawie zaskoczyła ale po chwili zgasła później juz tylko gorzej teraz to już chyba tylko hol bo aku pada od tego kręcenia powtórzę tylko pytanie czy EGR może tak dławic silnik?
Nie kręć tak bo będziesz miał za chwilę rozrusznik do zrobienia. Jak najbardziej, jeśli zawór ustawił się w pozycji otwartej spaliny walą na całego do komory gdzie nie ma tlenu. A wiadomo gdzie nie ma tlenu nic się nie pali. Kolega jaboleq pisał o tym. żastosuj się do tego co pisaliśmy czyszczenie( bardzo sumienne), zaślepka a na pewno będzie poprawa. Bo takim zabiegu a nawet przed sprawdziłbym na twoim miejscu fesem sam zawór egr.