Strona 73 z 158 PierwszyPierwszy ... 23636465666768697071727374757677787980818283123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 721 do 730 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #721
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Dla mnie Majka ma szacun za wytrwałość, brawo. Obserwowałem wątek, byłem zaciekawiony. Ale jak zobaczyłem jakie określenia padają, jak do siebie mówią, razem z kolagą bubu, to złapałem się za głowę, wstyd mi się zrobiło, że nie znam połowy tychże nazw/określeń
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  2. #722
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Ok - dzięki za słowa otuchy. No, trzeba przy nich oglądać liczby Ale masz JTSa – masz doświadczenia, to nie tylko, że logi, FT, ale także inny rodzaj wiedzy. W każdym razie zachęcam do rozmowy.

    Napięcie na aku – zapomniałam o tym - w zeszłym tygodniu w czasie korekty rozrządu – okazało się, że napinacz paska wieloklinowego huczał jak nim kręcić, został wymieniony wtedy, a może potem jak zrobiłam kilka tras, to aku się doładowało i już trzyma napięcie. Taki związek widzę.

    VIS – obejrzałam dzisiaj na silniku wyjętym z kolektorem jak to wygląda. Ta „dźwignia” – można ją zblokować na stałe w pozycji podniesionej i sprawdzić w teście co się stanie. Z tym, że nie wiem, czy na 100% czy jest to pozycja – short? W sumie może bym zobaczyła, bo i tak w przyszłym tygodniu część plastikowa kolektora ssącego będzie wyjmowana i czyszczona + sprawdzane, czy coś nie jest w nim uszkodzone. Wolę jednak sprawdzić dolot powoli, na wszelki wypadek, mimo, że może wszystko wskazuje, że to nie to. Tylko, że czy wtedy pokaże błąd VIS?
    - chyba podejmę jednak próbę sprawdzenia oscyloskopem VISa + TP? Czy na którymś przewodzie będzie widać zmianę pozycji TP w postaci zmiany napięcia, czy nie warto sprawdzać? Bo z MAR do jałowy zmienia jednak pozycję TP.
    - czy ten zawór VIS się czyści?
    - czy on powinien „mieć” podciśnienie po wyłączeniu silnika? Bo jak odłączałam kilka razy, to raz syczał okropnie, a raz nie syczał wcale.

  3. #723
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Witam, dopiero dziś zauważyłem ten temat i szczerze mówiąc na jestem w stanie przeczytać 70 stron postów Jestem posiadaczem JTS`a również z 2004r tyle, że w 156. Czy potrzeba dalej jakichś parametrów czy spostrzeżeń na temat silnika, czy nie jest to już aktualne? Chętnie mogę się podzielić moją jednak malutką wiedzą na temat tego silnika, gdyż mam go dopiero 3 miesiące

  4. #724
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    pytanie tylko czy masz odpowiednie interfejsy, ELm 327, bez tego trudno coś w tym silniku zdiagnozować.... ale miło byłoby jak byś się podzielił odczuciami z jazdy, kulturą z pracy silnika, czy były jakieś problemy.... a czytanie to zalecam wtedy jak nie możesz zasnąć, efekt murowany i potwierdzony przez uczestników tego forum.....

  5. #725
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Posiadam elm`a i FES`a, kupiłem ze względu na wyskakujący MCSF spowodowany problemami na kostce 1 lambdy przed katem. Poza tym błędem nie wyskakiwało mi narazie nic. Silnik ma przejechane prawdopodonie 175 000km, z czego 5k moim butem Jeśli chodzi o odczucia z jazdy jest całkiem przyjemnie, choć niekiedy brakuje mi elastyczności na niskich obrotach, no ale to nie diesel więc OK. Jeśli chodzi o to co do tej pory zauważyłem to spalanie na poziomie niecałych 11l/100 po Krakowie, i dolewka oleju ok 0,3-0,4/1000km. Silnik brzmi bardzo miło dla ucha i jazda na wyższych obrotach niewątpliwie należy do przyjemności, a nie do męczarni

  6. #726
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    zdaje sie że po przedstawieniu logów z jazdy, z biegu jałowego i weryfikacji poprawnej logów można było zostać właścicielem programu Scan Master a wtedy takie parametry jak Long, Short, testy OBD stoją przed tobą otworem... ten program pozwala na całkiem inną , lepszą diagnostykę chociaż ma także swoje wady...

  7. #727
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - logi muszą być z programu Scan Master, a także logi z FEs-a na postoju.
    - taki wymóg ponieważ jak ktoś sobie da radę z programem Scan Master to Scan Xl nie będzie dla niego problemem.
    - doświadzenie w tym temacie potwierdzają to założenie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #728
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Scan Master jest darmowy czy płatny? Na chwilę obecną posiadam tylko pełnego FES`a. W ogóle temat jeszcze jest "żywy" czy już większość wniosków została wyciągnięta i nie są potrzebne kolejne pomiary i parametry ?

  9. #729
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - z JTS zawsze są potrzebne pomiary, temat nie jest jeszcze zakończony.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #730
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    ok, W takim razie czy mogą być tyko z fes`a na zimnym i ciepłym czy tylko na zimnym? Bardziej chodzi mi o to, żeby Wam pomóc bo z moim (chyba) wszystko ok

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory