Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Problem z rozruchem silnika :( POMOCY

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Warszawa Ursus
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,9 TD 1996 r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    Podłączę się pod temat, mój aku pada po kilku godzinach jak jest w samochodzie. Chciałbym zrzucić to na karb zimna i starego aku (nie wymieniałem po kupnie auta), obawiam się jednak, że coś może ten prąd kraść. Czy sposobem na sprawdzenie tego może być włożenie innego nawet mniejszego akumulatora na parę godzin i sprawdzenie czy będzie nadal prąd? Obecny rozładował mi się po ok 7-8 godzinach od zgaszenia silnika.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar ostry146
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    była 146 1.4 boxer, była 159 w klekocie..., jest Julka
    Postów
    89

    Domyślnie

    Nie ma sensu. Drugi akumulator też ci padnie po kilku godzinach, musisz sprawdzić napięcie ładowania aku. Podczas pracy silnika bez obciążenia i z obciązęniem. Sprawdzić co pobiera tyle prądu przez podłączenie amperomierza w szereg i wyjmowanie pojedynczo bezpieczników. Wtedy dowiesz się jaki obwód prąd ci bierze. może być uszkodzony rozrusznik lub alternator.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Warszawa Ursus
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,9 TD 1996 r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    Napięcie ładowania to 13,5 V, jest za niskie, dlatego właśnie pomyślałem, że to może nie być kwestia akumulatora. W szereg to znaczy? wetknąć czujki miernika między klemę a akumulator? Mam nadzieję, że nie będzie tak źle, że uszkodzony jest alternator lub rozrucznik. No nic dziś i jutro pobawię się z tym i będę dawał znać o postępach.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar ostry146
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    była 146 1.4 boxer, była 159 w klekocie..., jest Julka
    Postów
    89

    Domyślnie

    To jest za niskie napięcie. Ja mam ten sam problem i muszę regulator napięcia wymienić. Co do miernika jeśli masz cyfrowy miernik to ustawiasz zakres na największy prąd stały. Następnie rozłanczasz klemę od styku + aku jeden przewód miernika COM podpinasz pod klemę, a drugi przewód z wyjścia miernika (gdzie pisze najprawdopodobniej 10A) podłanczasz pod styk aku. I mierzysz jaki prąd pobiera jeśli jest w granicy 0,1A to jest jeszcze do przyjęcia. Jeśli nie to pomału sprawdzasz.

Podobne wątki

  1. [159] Problem z rozruchem,dziwna praca silnika.
    Utworzone przez grzechu7 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 28-08-2015, 10:26
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Problem z rozruchem
    Utworzone przez Piotr88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 21:30
  4. Problem z rozruchem ciepłego silnika Alfa 156 1.6 TS
    Utworzone przez maxior26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-08-2012, 16:56
  5. [155] problem z rozruchem
    Utworzone przez kln w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-03-2009, 23:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory