Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: Problem z rozruchem,dziwna praca silnika.

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie Problem z rozruchem,dziwna praca silnika.

    Witam. Mam powazny problem. Przed wyjazdem na wakacje do espany zrobilem duzy przeeglad i serwis. Oleje,filtry,zaslepienie egr i wymiana rozrzadu. Przejechalem 3.5tys km i sie zaczelo. Najpierw kolo pasowe na wale sie rozlecialo.smar zachlapal cala komore silnika i rozwalil pasek.awaria usunieta 268e. Nastepnego dnia po przejechaniu 200km auto przestalo reagowac na pedal gazu. Nie przyspieszalo nic.wskazowka od turbo do polowy i czarny dymek.po zgaszeniu auta odpalilo dopiero za 3 razem z wielkim trudem.po odpaleniu silnika ten zaczol dziwnie pracowac,mianowicie tak jak by go cos dusilo,odglosy jak by pracowal w jakies tubie,takie dudnienie. Na kpmpie marchewka i do warsztatu. Pokazalo blad p0340. Czujnik wymieniony. Tylko mi sie wydaje ze to jest ten czujnik za rozrzadem a nie przy walkach i gory z przodu????? Teraz dalej jest to samo.odpala za 3 razem ciezko i tak cos dudni a na kompie wyskovzyl blad kluczyka, ze rozmagnesowany czy cos tam. Ale mi sie nie chce w to wiezyc. Obstawiam vtg i ten czujnik co jest za rozrzadem. Jak to zdiagnozowac??? Macie jakies pomysly co sie dzieje? Boje sie ze jak przeprogramuja kluczyk to wyskoczy kolejny blad i dalej bedzie to samo. Do aso mam 60km a na lawecie nie usmiecha mi sie jechac...

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    Engine rpm sensor-gdzie to sie znajduje dokladnie?wie ktos?

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    [QUOTE=grzechu7;1666683]Engine rpm sensor-gdzie to sie znajduje dokladnie?wie ktos?wymienili mi go w warsztacie ale to nie jest chyba ten z przodu u gory po lewej stronie silnika-tego wymienili a auto dalej nie odpala a jak odpali to dziwnie chodzi.



    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    Czujniki wymienione. 500e wydane a auto nadal na lawecie. Czekam na kluczyk z pl moze to zatrybi hmmm.

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    Jak narazie wychodzi na to ze komp zwariowal i pokazuje bledy ktorych nie ma. Tak wiec w pn podmiana kompa i zobaczymy

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    Czy to mozliwe aby komputer zwariowal po ingerencji firmy ktora wyl mi egr?

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Embrion Avatar MrPainOne
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDM Progression
    Postów
    6

    Domyślnie

    czytam i czytam widze ze nikt nie reaguje a ja mam identyczne objawy - wpierw w trasie zmulilo go i do 60 max jakby tryb awaryjny ale nic nie wywalilo na desce - od tego czsu problem z odpalaniem pali po kilku razach i to nie na wszystkie gary - jesli ktokowliek wie ocb to piszcze - ja dopiero co dwumas wymienilem i nie chcialbym pokolei wymieniac pol silnika.. moze ktos ma juz takie doswiadczenie??

  8. #8
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Przyczyn może być dużo - nikt tu wróżką (chyba) nie jest... Odstaw auto do dobrego serwisu.

    Strzelam, że pękła głowica.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    sprawdzić ustawienie rozrzadu

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    No z tym serwisem to troche problem he a co do rozrzadu to w moim przypadku jest nowy i byl sprawdzany pod tym wzgledem

    Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Dziwna praca silnika :/
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 15-09-2015, 20:08
  2. Dziwna praca silnika JTS
    Utworzone przez Krzychu_19 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-03-2015, 19:21
  3. Dziwna praca silnika 2.4
    Utworzone przez alfik15624 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-01-2015, 22:34
  4. Dziwna praca silnika 1.9 JTD
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 11:34
  5. Dziwna praca silnika
    Utworzone przez Daras28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-03-2009, 08:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory