Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Działanie ASR

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    267

    Domyślnie

    Jeżeli dwa koła buksują wtedy ograniczana jest moc i pomimo np pedału w podłodze silnik kręci się max do ok 1800 - 1900obrotów i stopniowo zwiększa gdy łapie przyczepność. Żadnych dźwięków wtedy nie ma jedynie jak złapie przyczepność jest lekki pukniecie. Tutaj nie wiem czy to normalne.
    Czarna 156 2004r

  2. #12
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał xmajk Zobacz post
    Jeżeli dwa koła buksują wtedy ograniczana jest moc i pomimo np pedału w podłodze silnik kręci się max do ok 1800 - 1900obrotów i stopniowo zwiększa gdy łapie przyczepność. Żadnych dźwięków wtedy nie ma jedynie jak złapie przyczepność jest lekki pukniecie. Tutaj nie wiem czy to normalne.
    No nie wiem czy to prawda. Wydaje mi się że ASR w 156 jest trochę bardziej prymitywny i nie jest związany z pedałem gazu. Ale z przyjemnością dzisiaj spróbuję czy będzie pozwalał silnikowi kręcić się powyżej 2t.obrotów.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    267

    Domyślnie

    Sprawdzałem i na 100% tak jest. But w podłoge i idzie o ok2ys.
    U siebie nadal nie wiem czemu chwilowo nie działał ASR ale teraz już wszystko ładnie chodzi.
    Czarna 156 2004r

  4. #14
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał xmajk Zobacz post
    Sprawdzałem i na 100% tak jest. But w podłoge i idzie o ok2ys.
    U siebie nadal nie wiem czemu chwilowo nie działał ASR ale teraz już wszystko ładnie chodzi.
    A to ciekawe. U mnie spokojnie kręci dużo wyżej. Spróbowałem i spokojnie miałem 3.5-4t.
    Może inni się wypowiedzą jak mają.

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Ją tam nie mam pojęcia jak działa ast ale po działaniu miałem wyobrażenie o redukowaniu mocy przez kompa... Nie mają tu znaczenia obroty a jedynie granicą trakcji kół

    Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    U mnie najpierw hamuje jedno kolo, a jak nie pomaga to ogranicza moc na silniku. Jak juz kots wspomnial maksymalne obroty kiedy kola buksuja a auto stoi to ok 2tys.
    Mam 156 przejsciowke 2002r z VDC (ESP)
    moze brak powiazania z pedalem gazu jest tylko w modelach z ASR bez VDC, albo zepsute

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    267

    Domyślnie

    Ja również u siebie mam z VDC jak kolega wyżej. Może tutaj jest różnica
    Czarna 156 2004r

  8. #18
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DieselJTD Zobacz post
    U mnie najpierw hamuje jedno kolo, a jak nie pomaga to ogranicza moc na silniku. Jak juz kots wspomnial maksymalne obroty kiedy kola buksuja a auto stoi to ok 2tys.
    Mam 156 przejsciowke 2002r z VDC (ESP)
    moze brak powiazania z pedalem gazu jest tylko w modelach z ASR bez VDC, albo zepsute
    Nie, to nie to.
    Na pewno mam wersję z VDC i nic nie jest zepsute. Mnie się wydaje że to wasze wrażenie ograniczenia mocy silnika wynika po prostu z działania hamulców. Jak wam auto zahamuje oba koła to wiadomo że moc spada, ale dajcie naprawdę mocno w palnik. Spokojnie Wam będzie kręcił wyżej. Przynajmniej ja tak mam.
    Może ktoś jednak ma wiedzę serwisową czy w 156 ASR ogranicza moc silnika czy pracuje tylko układem hamulcowym?

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    267

    Domyślnie

    Już mocniej niż pedał w podłodze nie mogę "dać w palnik". Obroty nie idą wyżej i hamulcami nie pracuje według mnie. Jak hamulcami działa to czuć wyraźnie np gdy wyprowadza tył z poślizgu. Może jak będę miał chwile to nagram Ci filmik Być może różnica wynika z innego silnika silnika
    Czarna 156 2004r

  10. #20
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Już wiem.
    Podczas gdy buksuje tylko jedno kolo ASR działa na niego tylko i wyłączanie hamulcem. Czyli coś jakby mechaniczna szpera na dyfrze. Natomiast gdy buksują oba koła to ASR działa na moc silnika.
    Widocznie u mnie podczas prób zawsze kręciło się tylko jedno koło.

Podobne wątki

  1. [159] Działanie ASB q-tronic
    Utworzone przez wiktor_p w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-12-2015, 17:02
  2. Działanie tempomatu
    Utworzone przez yoozef w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 12:08
  3. Działanie tempomatu
    Utworzone przez blandor w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-03-2012, 21:12
  4. 147 GTA Jak sprawdzić działanie Q2
    Utworzone przez sołtys w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-11-2009, 17:09
  5. Działanie STR
    Utworzone przez Masterhard w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-02-2009, 14:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory