Ja mam od pół roku i złego słowa nie powiem. Tylko, że u mnie są Eibachy i skok zawieszenia o wiele krótszy niż na serii. Przy większym skoku w/g mnie rzeczywiście te tuleje PU mogą źle pracować.
Ja mam od pół roku i złego słowa nie powiem. Tylko, że u mnie są Eibachy i skok zawieszenia o wiele krótszy niż na serii. Przy większym skoku w/g mnie rzeczywiście te tuleje PU mogą źle pracować.
Podepnę się pod temacik. Choć nie jestem specem w tej dziedzinie to wg mnie u kolegi Czarka PU po prostu żle dobrany. Nie wyobrażam sobie jak może powstać 1cm luzu to jakaś bajeczka, chyba żeby zwiększyć dramaturgię rozmowy. To o czym wszyscy piszecie czyli koła wyglądające tak /--\ to w prawie każdym aucie jest norma i myśle, że nie ma auta , które by miało koła idealnie |--| wystarczy spojrzeć w dane z geometri. Nigdy kąt nie wypada na 0 tylko przykładowo na -0,5 itp zależy od auta.
Co do tego to myślę, że to kwestia złudzenia jakie dają różne felgi i jak są osadzone czy głębiej czy np. jest założony dystans itp. Jeśli koła są szeroko wtedy złudzenie znika albo nie jest aż tak rzucające się w oczy. to moje zdanie.
Poza tym chyba tylko na belkach w francuzach koła się "krzywią" jak jest coś zużyte sam miałem 2 peugeoty to coś o tym wiem ale na wielowahaczu wg mnie to nie jest realne a na pewno nie aż tak widoczne dla gołego oka tzn różnica na nowym zawieszeniu i zużytymi napewno pochylenie nie ma nic do ścierania opon tylko zużyte gumy, które rozkręcają geometrię mimo, że jest to nieodczuwalne dla kierowcy
Pozdrawiam![]()
Jutro odbieram auto.
Wymienione zostało 10 tuleji (4 w belce + następne 6 - wahacze dolne/zwrotnice)
Postaram się zrobić foto jak teraz będą stały koła. Wcześniej na PU były /--\
Sorka za wmieszanie bo mam 156 ale jak któryś kolega pisał wielowachacz ma swoje plusy i minusy. Ja jak założyłem zawieszke na -40mm też mi się negatyw zrobił tymbardziej ,że niema w 156 regulacji kąta pochylenia koła .Ale to akurat normalna sprawa , zobaczcie sobie np. BMW E36 na gwincie ( moje poprzednie auto ) -koła idą prawie bokiem.Najlepsze ,że na forum niektórzy wmawiali mi ,że auto mi się rozpływa ,że oni mimo obniżenia auta tak nie mają . A w realu po oglądnięciu niektórych fur wyszło ,że mają negatyw po oczach bijący. Jeden forumowicz wrócił do serii ale do negatywu dalej się nie przyznaje
. Co do kolegi z "problemem" to moim zdaniem taki jak kilku innych kolegów -zle dobrane elementy.