Strona 13 z 20 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 199

Temat: AR 166 V6 2.5 - Zakładanie gazu.

  1. #121
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Pogadam dziś na temat KME GOLD z moim gazownikiem.
    Powiedzcie mi proszę jakie są objawy "zamarażąjącego się reduktora"?
    Słyszałem dużo na ten temat aczkolwiek nie do końca wiem jak to jest.

  2. #122
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Podstawowa rzecz to to ze brzęczyk zacznie dudnić, samego momentu przełączenia prawie się nie odczuwa, ewentualnie lekkie osłabienie a potem powrót do normy

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    I nie wiem jakie ma tu znaczenie automat skoro przy kickdown ciągnie do czerwonego pola.....
    Ale tak jak pisałem, guru od gazu nie jestem. Sam robię tylko przy tym co mam i mogę się wypowiedzieć tylko na podstawie tego. A że ktoś tam ciśnie w auto z butem w podłodze pół godziny i mu zamarza to nie zasługuje ani na współczucie ani na podziw........
    Pierwsze według mnie automat i manual inaczej ciągnie, według ciebie tak samo
    A po drugie przeczytałeś co napisałem????????
    Czego współczujesz tego że reduktor przy tej prędkości nie zamarzł prze 20 minut??????????
    Środek nocy, autostrada pusta, ograniczenia brak, nowy olej w silniku, dawno nie miałem takiej okazji sprawdzenia kondycji silnika i układu chłodzenia, teraz wiem że ona bardziej sie grzeje po mieście w korkach niż przy tej prędkości na autostradzie
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 17-01-2013 o 16:46

  3. #123
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    powiem tak troche uśmiecham się do tych w waszych zamarzających reduktorach.. i pewnie w jakiś gorszych reduktorach albo zle ustawionych zapewne sie to zdarza.. ale nie zapominajmy ze duży wpływ na reduktor ma pompa wody.. może jest to oznaka zęby sprawdzić ciśnienie na pompie..
    druga sprawa... jeśli ktoś lubi sobie depnąć a chyba każdy kto ma V lubi sobie podeptać... to zawsze może przełączyć się na PB bez strachu ze zamarznie
    odpasując komuś ile pali 3.0 bez ściemy moja na BP trasa max eko to 10.5 litra (prędkość w granicach 100km/h) normalnym tempie to 13 litrów (130/140km/h) maksymalne spalanie bp jakie udało mi sie osiągnąć to jest 17 litrów na trasie,.
    co do lpg trasa eko.13l normal 15l. miasto na lpg wychodzi 18/20litrów.

  4. #124
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Pierwsze według mnie automat i manual inaczej ciągnie
    Nie osłabiaj mnie...... Poza tym jak już wspomniałem gold lata i w V6 manualu i V6 automacie
    Nie zasługuje na współczucie ani na podziw kierowca który przez pół godziny jedzie z butem w podłodze...... Chyba że traktuje to jako jednorazowy eksperyment. Z resztą nie dyskutujmy tu o fanaberiach. Chcesz to deptaj w furę ile Ci pasuje, Twoja sprawa gdzie i jak to robisz. Nie mi jest to osądzać. Uważasz że gold Ci nie wystarczy to pakuj co innego. Ja tak jak już pisałem miałem golda w jednej V i mam w drugiej. Nie zakładałem tego tylko już było. Nigdy mi nie zamarzł pomimo że nie raz jechałem z nogą w podłodze ponad 200km/h. Z tą tylko małą różnicą że zdrowy rozsądek nie pozwalał mi utrzymywać takiej prędkości auta i silnika dłużej niż jedna czy kilka minut. Może faktycznie jest tak ja piszecie że po pół godziny zamarznie tak wiec Ci co chcą zapier....ć z pedałem w podłodze długo nie kupują golda a Ci którzy jadą z bardziej przyziemnymi prędkościami gold w zupełności zadowoli

  5. #125
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Wróciłem od Szymdiego - AUTO-BOX Gliwice.

    Ponad 40 min spędziłem na rozmowie z nim.
    Zadecydowałem finalnie na:
    -STAG 300 ISA2 PLUS
    -Hana zielone wtryski
    -Butla w kole
    -Wlew przy klapce
    -Reduktor Magic Jet 3 "big" - poprawiony.
    -Przewody 13mm FARO

    Zacznę od tego iż zanim umówiliśmy się na termin (przyszły wtorek) dokładnie sprawdził samochód. Podłączył komputer do samochodu. Sprawdził wtryski, napięcia i pozostałe rzeczy, które są istotne podczas montażu. Wszystkie elementy będą schowane. Nic nie będzie widoczne. Oczywiście DŁUGO rozmawiałem na temat Reduktora. Stwierdził - że w tej cenie 4000tys złotych nie znajdę lepszego reduktora. Powstała czarna legenda na temat Magic Jet - aczkolwiek nowa - finalna jego wersja jest nierozbieralna, dlatego nie ma możliwości aby coś się z nim stało. Powiedział, że sam sobie by w stopę nie strzelił i nie oferował go klientom. Gwarancja pisemna na 2 lata - lub przebieg (to pozostało do ustalenia). Jeśli chodzi o inne reduktory to powiedział, że może zamontować mi 2x AC 01 do 150km aczkolwiek będzie trochę ciasno, zwiąże to się z dodatkowymi kosztami i oczywiście więcej zabawy z tym. Kiedy poprosiłem go o zdanie - co by zrobił na moim miejscu to zamontował byc Magić Jet 3 BIG. Tak więc zrobilem.
    Pytałem go o wcześniej wspomniany AIR-FUEL-RATIO - powiedział, że to jest podstawa. Wszystko kalibruje ręcznie. Mam się o nic nie martwić.
    Auto zostawiam w poniedziałek wieczorem/wtorek rano - odbiór przewidziany na czwartek wieczór - piątek rano.
    Ostatnio edytowane przez kobielczak ; 17-01-2013 o 19:26

  6. #126
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    No i git

  7. #127
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie osłabiaj mnie...... Poza tym jak już wspomniałem gold lata i w V6 manualu i V6 automacie
    Tak i automat ma jeszcze do tego lepsze przyśpieszenie i prędkość max niż manualna zaraz się dowiem, mi raczej chodziło o przyśpieszenie że bardziej się wyziębia
    Mój goldzik może po prostu ma za sobą za duży przebieg, może na początek go zregeneruję i się zobaczy jak będzie, poza tym spojrzałem na fotki komory 166 bez osłon i chyba zdjęcie reduktora w jakim miejscu jest u mnie wszystko by wyjaśniło. Co do pompy itd. to niestety wszystko nowe i tylko reduktor miesza, co do stylu jazdy to też nie tak chop siup, bo przy -16 na dworze w ogóle reduktor nie zaskakuje
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Z tą tylko małą różnicą że zdrowy rozsądek nie pozwalał mi utrzymywać takiej prędkości auta i silnika dłużej niż jedna czy kilka minut
    Kocham wyrażenie "zdrowy rozsądek", jak wiesz że wszystko z samochodem jest dobrze, masz w silniku olej który się nie boi takiej jazdy i możliwość to czemu nie, zdrowego rozsądku mi nie brakuje, jak patrzę na filmiki z zeszłorocznego zlotu Alfaholików i tor to tam trzeba było mieć zachwianie zdrowego rozsądku, żeby po tym jechać na 100%, bez obrazy ale tam samochody jęczały, bo tego to bym drogą nie nazwał, a co dopiero torem. W Polsce mało gdzie mogę się rozpędzić do takiej szybkości, a co dopiero jechać tak dwie minuty, chyba poza tym incydentem jeszcze 2 minuty nie jechałem z maksymalną

    kobielczak dobrze to wygląda, dobrze że tego ekspresowo nie robią samo to świadczy o warsztacie, mi tylko jedna rzecz nie pasuje, ale mniejsza ze szczegółami
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 17-01-2013 o 21:00

  8. #128
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    -STAG 300 ISA2 PLUS
    -Hana zielone wtryski
    -Butla w kole
    -Wlew przy klapce
    -Reduktor Magic Jet 3 "big" - poprawiony.
    -Przewody 13mm FARO
    No to oby majster miał rację - albo oby wszyscy się mylili co do reduktorów magica. Reszta gites.

    Sprawdził wtryski, napięcia i pozostałe rzeczy, które są istotne podczas montażu.
    Jak te wtryski sprawdził? I co one mają do montowania LPG? Komputerem może zobaczyć, czy nie wywala błędów i ewentualnie czasy wtrysków, działanie lambdy i MAF. Nic innego nie jest w stanie zdiagnozować

    Mam się o nic nie martwić. Auto zostawiam w poniedziałek wieczorem/wtorek rano - odbiór przewidziany na czwartek wieczór - piątek rano.
    Chyba nie chcesz powiedzieć, że facet ustawia auto na trasie sam albo ze swoimi współpracownikami? Ja bym nie dał samochodu nie wiadomo komu do zapier... bo inaczej pewnych rzeczy się nie daje ustawić - np czasów wtrysku i mapy przy wysokich obciążeniach i wysokich obrotach. Chyba że w piątek to odbiór i jazda na ustawienie instalacji...

  9. #129
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    kylo.... ręce opadają....

  10. #130
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    dcfan - nie wiem jak ustawia samochód. Pewnie wie co robi, bo ludzie na forum LPG go BARDZO polecają. Trudno - jeżeli ma katować samochód aby tylko instalacja była dobrze założona - no trudno. Czasem trzeba się poświęcić. Pytałem czemu tak długo auto będzie trzymał to powiedział, że chce sprawdzić ustawienia podczas obciążeń. Na ciepłym oraz na zimnym silniku - tak aby wszystko było ok.

    Co do reduktora - mam straszny dylemat na temat Magic Jet'a reduktora no ale.. skoro firma mówi, że warto mu zaufać to tak zrobię.. Przecież sami sobie by nie robili kłopotów.

    Kylo - ta jedna rzecz to owy wlew przy klapce?

Podobne wątki

  1. [156] Zakładanie gazu w Poznaniu
    Utworzone przez masterix w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 10:08
  2. [JTD] Zakładanie skrzyni biegów HELP!!
    Utworzone przez jaroman2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2012, 00:42
  3. zakładanie sprzęgła
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-09-2010, 11:26
  4. Gdzie macie zamontowane przyciski od gazu? korek od gazu ?
    Utworzone przez 12345Arturro w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 22:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory