Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Temat: Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    395

    Domyślnie

    Koledzy wyżej przecież napisali, nawet zdjęcie masz 3 posty wyżej :>

  2. #22
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Czujnik wyczyściłem ale nie pomogło :/ Co prawda był zabrudzony ale to nie to chyba. Jutro popatrzę inne i napiszę o efektach.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Co nazywasz wyczyszczeniem ?






  4. #24
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Spirytus techniczny + ściereczka i powietrze A może skoro pakazuje przepływkę to może warto kupić zamiennik i sprawdzić? Co myślicie o tym?
    http://allegro.pl/przeplywomierz-alf...html?source=oo

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Nie zaszkodzi.






  6. #26
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Wracając do tematu wymieniłem czujnik doładowania (ten zaznaczony na foto) oraz przepływomierz na nowy i trochę się polepszyło powyżej 2 tys obrotów natomiast poniżej jest straszny muł. Przed wymianą powracały błędy:
    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka*
    P0101 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza zakresem/wydajność*
    P0404 - Układ recyrkulacji spalin - sygnał poza zakresem/wydajność*


    Teraz natomiast powraca tylko P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka* - A w programie zaznaczając parametr BOST PRESSURE przy obrotach 800 rmp mam 990mBar natomiast przy obrotach 1500 rmp mam 1035 mBar. Są to dobre wartości i w ogóle jakie być powinny i gdzie szukać tego czujnika?


    A! I jeszcze dodam ,że np na 3 biegu max obrotów to lekko powyżej 4 tys dalej nie pójdzie.





    - - - Updated - - -

    Przed chwilą grzebałem jeszcze trochę i mam pytanie czy nie będzie to wszystko się działo przez padnięty zawór podciśnienia EGR?? Moje podejrzenia biorą się z tego, że gdy go odpinam, praca silnika nie zmienia się oraz z tego ,żę po wyłączeniu silnika wydaje dziwne dźwięki (jak pompka paliwa). Jak sprawdzić ten zawór?

    Ostatnio edytowane przez Lukas166 ; 24-01-2013 o 15:30

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukas166 Zobacz post
    Teraz natomiast powraca tylko P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka* - A w programie zaznaczając parametr BOST PRESSURE przy obrotach 800 rmp mam 990mBar natomiast przy obrotach 1500 rmp mam 1035 mBar. Są to dobre wartości i w ogóle jakie być powinny i gdzie szukać tego czujnika?
    Czy te wartości, to wartości podczas jazdy? Czy na postoju "przygazówka"? Jeżeli to drugie, to przejedź się i wtedy powiedz jakie są wartości od 800 obr do 3000 obr - najlepiej zrób logi i wrzuć tutaj (wystarczą obroty oraz boost pressure).

    Co do błędu, to powiedz, jaką wersję masz 2.4 JTD. Który rocznik autka? Bo jakoś nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji.
    Jeżeli nie jest to wersja 136 KM, tylko 140, 150 KM, to sprawdź sobie zawór sterowania gruszką turbiny - najprawdopodobniej tutaj jest winowajca słabego "dołu" oraz wspomnianego błędu.
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

  8. #28
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Jest to wersja 100 kw a rocznik w papierach '99 ale na kompie październik '98. Jutro jadę do magika od włochów zobaczymy co podpowie.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Jeszcze wyczyść i przesmaruj Overboosta u mnie podobne objawy dzialy sie przez niego , tutaj na forum masz jak sie do tego zabrac , i wyczyśc i zaslep EGR

  10. #30
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Ten overbost to jest to co na foto zaznaczyłem? A jeśli już to jak wyczyścić bo z tego co się mu przyglądałem to się chyba nie da go rozkręcić :/

Podobne wątki

  1. [159] Problem z wtryskami, cylindrami.
    Utworzone przez Rafu39 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 00:23
  2. Przekładka silnika problem z wtryskami
    Utworzone przez Olex w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 16:44
  3. Problem z wtryskami
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-05-2014, 21:55
  4. Muli powyżej 3tys obr!!!
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 18:36
  5. [33] AR 33 1.7 16V problem z wtryskami
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory