Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: dwa problemy z rana

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Dla jezdzacych po miescie polecam kupic akumulatory przystosowane do takich warunkow- z jonami srebra bodajze. Ojciec takie cos ma i jest piekielnie zadowolony, doplacil 30-40zl i auto odpala w kazdych warunkach 'na dotyk'.
    Te jony powoduja, ze aku szybciej sie laduje i jest bardziej odporny na zuzywanie spowodowane czestym odpalaniem.
    Jak bede wymieniac u siebie aku to nieomieszkam.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Polatalem dzis troszke bokiem po sniegu;-) i od pierwszego zaciagniecia hamulca choinka na desce;-) czyli jak najbardziej zblokowanie kol recznym rowniez powoduje bledy. Przed slalomem trzeba wylaczac vdc i bedzie bez swiatelek.
    PozDrawiam


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    No to może wszystko zależy od rocznika i oprogramowania,mam Brere 2006 i:
    1.Nie wywalało błędów przy słabym i umierającym aku
    2.zaciągniecie ręcznego przy włączonym i wyłączonym vdc uruchamia tylko buzzer
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  4. #24
    Użytkownik Ogier Avatar cousteau79
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    AR159 SW 1.9JTDm (blu marina :)
    Postów
    189

    Domyślnie

    to moze takie maly pytanie pomocnicze odnosnie automatu i hill holdera (bo, szukalem na forum i jakos nie zlalazlem Panie Marku K albo jestem slepy).

    zdaje sobie sprawe ze pytanie mozebyć lamerskie ale to moje pierwsze auto z automatem wiec do rzeczy : czy jak parkuje auto, wrzucam na P to wtedy wiadomo Hill Holder lapie trzymajac cisnienie w ukladzie wiec auto stoi, ale jak bedzie jak wylacze silnik? Wtedy lapie skrzynia i nie zjedzie auto czy dalej trzyma HH? czy nic nie trzyma i trzeba jednak na recznym? i wtedy mysle temat recznego mam rozwalony ... bo moze faktycznie ten reczny byl problemem ...

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar juhass
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta MA 2011; Giulia 2021 USA
    Postów
    539

    Domyślnie

    Cytat Napisał FISHA159JTDM Zobacz post
    Polatalem dzis troszke bokiem po sniegu;-) i od pierwszego zaciagniecia hamulca choinka na desce;-) czyli jak najbardziej zblokowanie kol recznym rowniez powoduje bledy. Przed slalomem trzeba wylaczac vdc i bedzie bez swiatelek.
    Miałem dokładnie to samo. Ze 2 bączki na śniegu i już awaria ABS/ASR/VDC/HH gotowa. Przejechałem z tą choinką kilka km i po ponownym rozruchu wszystko wrócilo do normy. A już myślałem że trzeba będzie lecieć po laptopa.
    Przy okazji wyszło, że lewy ręczny ma skłonności do zamarzania na mrozie. Na razie nie używam, ale szykują się kolejne wydatki, no chyba że wystarczy czyszczenie i smarowanie. :/

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał juhass Zobacz post
    Miałem dokładnie to samo. Ze 2 bączki na śniegu i już awaria ABS/ASR/VDC/HH gotowa. Przejechałem z tą choinką kilka km i po ponownym rozruchu wszystko wrócilo do normy. A już myślałem że trzeba będzie lecieć po laptopa.
    Przy okazji wyszło, że lewy ręczny ma skłonności do zamarzania na mrozie. Na razie nie używam, ale szykują się kolejne wydatki, no chyba że wystarczy czyszczenie i smarowanie. :/
    Z ręcznym jest taki problem, że pękają gumowe osłonki, które uszczelniają wlot do pancerza linki tuż przy kołach. Zimą dostaje się tam woda i jak chwyci mróz linka zamarza. Wymiana linki jest dość kłopotliwa bo trzeba rozebrać w środku auta tunel, wyjąc tylne siedzenie i zdjąć tapicerkę. Zabawa trwa około 4 godzin. Ja na razie odpuściłem sobie i nie używam ręcznego przy minusowych temperaturach.

  7. #27
    MarekK
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cousteau79 Zobacz post
    to moze takie maly pytanie pomocnicze odnosnie automatu i hill holdera (bo, szukalem na forum i jakos nie zlalazlem Panie Marku K albo jestem slepy).

    zdaje sobie sprawe ze pytanie mozebyć lamerskie ale to moje pierwsze auto z automatem wiec do rzeczy : czy jak parkuje auto, wrzucam na P to wtedy wiadomo Hill Holder lapie trzymajac cisnienie w ukladzie wiec auto stoi, ale jak bedzie jak wylacze silnik? Wtedy lapie skrzynia i nie zjedzie auto czy dalej trzyma HH? czy nic nie trzyma i trzeba jednak na recznym? i wtedy mysle temat recznego mam rozwalony ... bo moze faktycznie ten reczny byl problemem ...
    ...teraz to już grubo przesadziliście, cousteau79...

  8. #28
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 Ti 1.9 jtdm
    Postów
    10

    Domyślnie

    No dobra, mnie, a raczej moją Alfę ta przypadłość dotknęła dzisiaj. Od razu mówię, aku nowe ma 2 miechy i na 200% sprawne, ręcznego nie zaciągałem. Stałem dzisiaj w Warszawskich korkach z godzinę i nagle VDC, ABS, ASR, Hill Holder przestaje działać, wali na zółto kontrolkami aż miło. Gaszę auto i zapalam ponownie, wszystko ok, jednak po paru minutach znów to samo, teraz auto stoi w garażu, zobaczymy co nowy dzień przyniesie. Mało tego jutro wybieram się w góry i 400km przede mną, więc jak będzie mi się to dziać w jutro przy takiej pogodzie to ....

  9. #29
    Użytkownik Ogier Avatar cousteau79
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    AR159 SW 1.9JTDm (blu marina :)
    Postów
    189

    Domyślnie

    a jednak ... u mnie wszystko na razi chula i buczy ... aku jest ok, wiec mniemam ze to byla wina recznego ...

    podziel sie Jerry swoimi doswiadczeniami jak cos wiecej odkryjesz ...

  10. #30
    UniqueSilver
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jeremy61 Zobacz post
    No dobra, mnie, a raczej moją Alfę ta przypadłość dotknęła dzisiaj. Od razu mówię, aku nowe ma 2 miechy i na 200% sprawne, ręcznego nie zaciągałem. Stałem dzisiaj w Warszawskich korkach z godzinę i nagle VDC, ABS, ASR, Hill Holder przestaje działać, wali na zółto kontrolkami aż miło. Gaszę auto i zapalam ponownie, wszystko ok, jednak po paru minutach znów to samo, teraz auto stoi w garażu, zobaczymy co nowy dzień przyniesie. Mało tego jutro wybieram się w góry i 400km przede mną, więc jak będzie mi się to dziać w jutro przy takiej pogodzie to ....
    No cóż... Taki urok alfa romeo

Podobne wątki

  1. [159] Przyblokowane koła z rana
    Utworzone przez Anamesh w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 26-11-2015, 19:43
  2. Z rana nie odpala 2.4JTD
    Utworzone przez RobertD1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-11-2015, 20:42
  3. Dymek z rana, alfa 147. 1.6 t.s
    Utworzone przez Karalik92 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-04-2014, 20:49
  4. Nie pali z rana 2.0ts z instalacja lpg
    Utworzone przez grzes1226 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-10-2010, 06:50
  5. Nie pali z rana 2.0ts z instalacja lpg
    Utworzone przez grzes1226 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-10-2010, 10:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory