Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 199

Temat: AR 166 V6 2.5 - Zakładanie gazu.

  1. #141
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol Zobacz post
    Grześ a patrzyłeś w te osc z niko? Bo sam jestem ciekaw jak on sie sprawuje. Ja mam padniety termostat wprawdzie, przełaczenie ustawione na 15 stopni, 600 obrotów, ale jakoś nie zauważam różnicy między paliwami...
    Jest OK, ciśnienie praktycznie nie drgnie, termika ok.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #142
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Julka już w serwisie od wczoraj.
    Jak tylko dostanę auto z powrotem to dostanę płytkę CD ze zdjęciami z całego montażu
    Umieszczę relację z tego jak auto się zachowuje, jak wygląda cała instalacja itp.


    Co do reduktora Magic Jet - widziałem jak to wygląda i jego zmienione wnętrze - tak więc - zaufałem temu produktowi.
    Szczególnie, że gwarancja "w razie w" obejmuje nie tylko wymianę reduktora ale obejmuje wszystkie skutki "ewentualnego" rozszczelnienia co sobie ani nikomu nie zycze

  3. #143
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobielczak Zobacz post
    Co do reduktora Magic Jet - widziałem jak to wygląda i jego zmienione wnętrze - tak więc - zaufałem temu produktowi.
    Szczególnie, że gwarancja "w razie w" obejmuje nie tylko wymianę reduktora ale obejmuje wszystkie skutki "ewentualnego" rozszczelnienia co sobie ani nikomu nie zycze
    Ja bym to poprosił na piśmie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #144
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Ja widziałem poprawki w magicu na fotach. Jak nie wcześniej to później ale puści. żeby nie puściło to powinno być zaspawane na stałe. Fakt że tani jest ten reduktor.
    Nie chcę robić reklamy - ja mam niko, też tłokowy, bez membrany, też może puścić - ale jeśli już to do kolektora ssącego a nie w układ chłodzenia. Regeneracja - 1 oring za 50 gr.
    Fakt - jest droższy - ale spokój bezcenny.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  5. #145
    arturjohny
    Gość

    Domyślnie

    U mnie już po wszystkim, dzisiaj zrobiłem 200km i wygląda że jest ok, choć warunki nie są za dobre do testowania. W każdym razie wróciłem właśnie. Poniżej troszkę zdjęć (słabej jakości bo zrobione komórką, postaram się zamieścić lepsze jak będę miał troszkę więcej czasu:

    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/16m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/17m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/18m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/19m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/20m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/21m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/22m.jpg]

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    Odnośnie spalania też napiszę coś jutro (zatankuję na tej samej stacji co dzisiaj).
    Jeśli chodzi o koszta to zakończyło się na 3350zł. Na tą chwilę nie odczułem jakiejś różnicy pod pedałem, ale jak wspomniałem warunki nie są stosowne do większych testów.
    Postaram się umieścić lepsze zdjęcia i więcej (ze środka przełącznika, butli i wlewu, spod maski)
    Ogólnie warsztat podszedł profesjonalnie do swojej pracy i na tą chwilę jestem zadowolony - przy kolejnych zdjęciach podam namiary warsztatu jak by ktoś był zainteresowany.
    A tak więcej będę się mógł wypowiedzieć po jakimś czasie użytkowania (Miła sprawa to był tankowanie do pełna za 81zł a nie 350zł, tak wiem że gazu zatankowałem znacznie mniej, ale mimo wszystko).

    - - - Updated - - -

    a zapomniałem dodać że miłą niespodzianką dla mnie jest to że wtryskiwaczy hana w ogóle nie słychać

  6. #146
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    -------
    Auto
    ------------
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobielczak Zobacz post
    Pytałem czemu tak długo auto będzie trzymał to powiedział, że chce sprawdzić ustawienia podczas obciążeń. Na ciepłym oraz na zimnym silniku - tak aby wszystko było ok.
    Przecież nie powie ,że jeszcze się nie woził Alfą 166 ...

    http://kme.eu/ tutaj macie lekturę

  7. #147
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Mało widać, ciekawe gdzie trójnik pomiarowy przed czy za filtrem fazy lotnej. No i te hanki to się dało ukryc lepiej, zwłaszcza te na przedniej głowicy. Mieszczą się między baranami.

  8. #148
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturjohny Zobacz post
    U mnie już po wszystkim, dzisiaj zrobiłem 200km i wygląda że jest ok, choć warunki nie są za dobre do testowania. W każdym razie wróciłem właśnie. Poniżej troszkę zdjęć (słabej jakości bo zrobione komórką, postaram się zamieścić lepsze jak będę miał troszkę więcej czasu:

    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/16m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/17m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/18m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/19m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/20m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/21m.jpg]
    [IMG=http://www.pl.image-share.com/upload/176/22m.jpg]

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    Odnośnie spalania też napiszę coś jutro (zatankuję na tej samej stacji co dzisiaj).
    Jeśli chodzi o koszta to zakończyło się na 3350zł. Na tą chwilę nie odczułem jakiejś różnicy pod pedałem, ale jak wspomniałem warunki nie są stosowne do większych testów.
    Postaram się umieścić lepsze zdjęcia i więcej (ze środka przełącznika, butli i wlewu, spod maski)
    Ogólnie warsztat podszedł profesjonalnie do swojej pracy i na tą chwilę jestem zadowolony - przy kolejnych zdjęciach podam namiary warsztatu jak by ktoś był zainteresowany.
    A tak więcej będę się mógł wypowiedzieć po jakimś czasie użytkowania (Miła sprawa to był tankowanie do pełna za 81zł a nie 350zł, tak wiem że gazu zatankowałem znacznie mniej, ale mimo wszystko).

    - - - Updated - - -

    a zapomniałem dodać że miłą niespodzianką dla mnie jest to że wtryskiwaczy hana w ogóle nie słychać

    Generalnie zrobione ładnie, linia wkrętka-wtrysk zachowana odwierty zrobili OK, dorzuć tylko opaski na trójniku od podciśnienia bo nie ma, z czasem zacznie podsysać ciut lewego jak węże stwardnieją.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #149
    arturjohny
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie o to zapytałem, ale powiedzieli że to od podciśnienia i tak będzie ok. Przy przeglądzie 1000km podjadę i powiem aby założyli.

    Na tą chwilę jestem po kolejnym tankowaniu do pełna i wyszło 21,4dm3 na 206km (jakieś 190km po trasie - autostradzie ale warunki pogodowe były nieciekawe).

    Jak myślicie czy to dobry wynik?

    Na tą chwilę nie mam uwag, myślę że dokładniej wszystko sprawdzę jak się pogoda poprawi.
    Wtedy też zamieszczę lepsze i więcej zdjęć.

  10. #150
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturjohny Zobacz post
    Właśnie o to zapytałem, ale powiedzieli że to od podciśnienia i tak będzie ok. Przy przeglądzie 1000km podjadę i powiem aby założyli.

    Na tą chwilę jestem po kolejnym tankowaniu do pełna i wyszło 21,4dm3 na 206km (jakieś 190km po trasie - autostradzie ale warunki pogodowe były nieciekawe).

    Jak myślicie czy to dobry wynik?

    Na tą chwilę nie mam uwag, myślę że dokładniej wszystko sprawdzę jak się pogoda poprawi.
    Wtedy też zamieszczę lepsze i więcej zdjęć.

    Śreednia 10,4l LPG/100km - że niby za dużo ? Wynik taki jak być powinien
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [156] Zakładanie gazu w Poznaniu
    Utworzone przez masterix w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 10:08
  2. [JTD] Zakładanie skrzyni biegów HELP!!
    Utworzone przez jaroman2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2012, 00:42
  3. zakładanie sprzęgła
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-09-2010, 11:26
  4. Gdzie macie zamontowane przyciski od gazu? korek od gazu ?
    Utworzone przez 12345Arturro w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 22:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory