Strona 48 z 86 PierwszyPierwszy ... 383940414243444546474849505152535455565758 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 471 do 480 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #471
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał daniell162 Zobacz post
    A od kiedy TSy nie dogrzewają się w zimie? Ts szybko łapie 90 i trzyma
    Mój szybko łapie, ale temp wg wskaźnika 80-90 stopni. I podobno 'tak mają'

  2. #472
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    nie przekraczaj przez powiedzmy pierwsze minuty działania silnika 2500
    Czyli jedź normalnie bez łapania obrotów typu 1200-1500. Przy 2500 obr/min i zmianie biegu na wyższy masz około 2000 obr/min a to spokojnie wystarcza do spokojnego rozpędzania się.

  3. #473
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Szerzenie tekstów typu "tak mają" jest denerwujące..

    Mój tak NIE MA 90 stopni równo i ani drgnie..

    80-90 stopni to miał kiedy przetestowałem termostat firmy Vernet.. po miesiącu się wnerwiłem i zamówiłem w ASO oryginał Behr.. i już spokój jest od tamtej pory..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  4. #474
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arkosky Zobacz post
    Mój szybko łapie, ale temp wg wskaźnika 80-90 stopni. I podobno 'tak mają'
    Sprawdź pod komputerem jaką masz wtedy rzeczywistą temperaturę. TSy ogólnie chyba jednak 90 łapią i utrzymują bez problemu.

  5. #475
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Musze sprawdzić pod kompem. Bo może wskaźnik przekłamywać. Termostat mam Behr'a

  6. #476
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    80-90 stopni to miał kiedy przetestowałem termostat firmy Vernet.. po miesiącu się wnerwiłem i zamówiłem w ASO oryginał Behr.. i już spokój jest od tamtej pory..
    a ja mam najtańszy marki FACET i śmiga aż miło
    147 powodów do zadowolenia

  7. #477
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    wskazniki zazwyczaj przekłamują, moj pokazuje w zasadzie max 80 stopni, przy czym komp w tym momencie podaje 88-90, takze nie ma co wymieniac termostatu itd dopoki sie kompa nie podłączy i nie sprawdzi

  8. #478
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Termostat Behr jest lepszy niż Vernet i dawali go na pierwszy montaż w fabryce, ale jeśli ktoś chce koniecznie wiedzieć jaką ma temperaturę cieczy to trzeba się podpiąć pod kompa. Ja w swojej 156 2,4 JTD miałem wymienić termostat, a okazało się że zegar zaniżał wskazanie o 15 stopni. Co do silników to 2,2 DCI Renault i 2,0 TDI VW do 2008 roku to najgorsze silniki dostępne na rynku. Mają wady konstrukcyjne i zawsze się zatrą . Rekordzista brał od nas motor do Renault, bo jego zatarł się przy 57 tysiącach od nowości...
    Ostatnio edytowane przez andrzej1980 ; 25-01-2013 o 11:46

  9. #479
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    weelerwasp02, panewki to element eksploatacyjny? Dobre sobie. To wał korbowy to pewnie też element eksploatacyjny. Cylindry też, bo się wycierają. Zanim coś napiszesz to pomyśl trochę.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  10. #480
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Jeśli ja mam myśleć zanim coś napisze to Ty sprawdzaj pisownie, i grzeczniej trochę kolego..

    Panewki to jest element eksploatacyjny jak również pierścienie na tłokach.. wał korbowy i blok silnika raczej nie.. bo chyba fachowo cylindry nazywają się w tym wypadku blokiem silnika jeśli już tak się mamy czepiać..

    A jak innaczej nazwiesz element który został zamontowany żeby dokładnie spasować wał z korbowodami i blokiem i który musi się siłą rzeczy ścierać? gdyby nie to, to po 200 000km powiedzmy musiałbyś wymienić cały wał bo by się ścierał jak panewki i nie miał byś czego wymienić bo panewek by nie było.. tak samo pierścienie na tłokach wszystko pracuje, zużywa się i po to są pierścienie żeby je wymienić po pewnym przebiegu eksploatacji..

    Więc wyobraź sobie że pomyślałem zanim napisałem..

    A co do samych panewek nie tylko w Twin Sparkach to obszerny materiał o przyczynach uszkodzeń..

    http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/i...=czytaj&id=457

    Najczęstszą podaną jest stary olej i słabe smarowanie..
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 25-01-2013 o 16:25
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory