Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 110

Temat: P0201 i P0500 - poszarpywanie autem 2.0 V6

  1. #51
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    prace z dzisiaj.
    rozkręcona góra do zaworów, wymienione świece, wymieniony olej (było około 9-10litrów, katalog podaje max 6.1l), filtr oleju i powietrza, poskrecane z powrotem - auto kreci jak dawniej mimo że bez paliwa i iskry. jest postep i moze bedzie żyło.
    myśle że to wiecej niż pewne ze wtryskiwacz do wymiany. jutro zalewam paliwko i na wyjętej listwie bede badał.

    oczywiście nobel dla kogoś kto wymyślił w takim a nie innym miejscu filtr oleju. garaż jest na prawde dobrze wyposażony ale niestety, filtr musiał tak skończyć po i tak godzinnej walce. ostatni raz sam zmieniam olej.

    Ostatnio edytowane przez maestro ; 02-02-2013 o 21:11

  2. #52
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To czyli co trzymało wał że rozrusznik nie kręcił? Ponieważ z tego co napisałeś to nie mogę się powodu doczytać.

  3. #53
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Szczerze? Ja też nie. Może to że było aż tyle mieszanki olejowo-paliwowej? Nie wiem. Nie wnikam, ale na pewno olej był pół na pół z paliwem.

  4. #54
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Wystarczy że w skrzyni korbowej było prawie 2 razy tyle "oleju" co powinno być, i tworzyła sie kompresja uniemożliwiająca obrócenie wałem - zbyt duże ciśnienie. Druga sprawa to znajomemu po podobnej akcji w BMW 2.5 (w wyniku uszkodzenia kompa LPG) dwa garki straciły kompresje w wyniku braku smarowania. Proponuje sprawdzić jeśli masz możliwość.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #55
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    ....dobra.... normalnie jeździłeś i zgasiłeś auto. Na drugi dzień (czy kiedy tam) już nie kręcił. To jakim cudem tyle paliwa do miski się dostało? W dodatku jak silnik stał.... Mi się fakty nie "kleją".

  6. #56
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Marek wystarczy, że wtrysk się zablokował i jest cały czas otwarty. Podczas jazdy paliwo było wypychane przez zawory, a część spływała do skrzyni korbowej. Jak zgasił silnik to najpierw zeszło całe paliwo z układu paliwowego do cylindra, a następnie spłynęło do skrzyni korbowej, potem jak przekręcił kluczyk to dopompowało w cylinder paliwa i nie mógł przekręcić. Następnie paliwo ponownie spłynęło wraz z zawartością układu paliwowego do cylindra i dalej wiesz gdzie. Są to rozważania czysto teoretyczne i hipotetyczne, ale jak najbardziej realne (taki numer był u szwagra w toyocie).
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #57
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    pompa jak nabije ciśnienie,a wtrysk puszcza to po zgaszeniu chyba koło 0,3 litra może nalać, ale nie więcej
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  8. #58
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    paliwem śmierdziało dookoła auta jeszcze na drugi dzień po tej akcji i zgaszeniu go. po za tym przejrzelismy ile moglismy przewody paliwowe i nigdzie nie wyglądają na uszkodzone. bedziemy sprawdzać jak jutro beda testy wtryskiwaczy.

    Po za tym świeca po tygodniu stania auta na pierwszym cylindrze czyli tym ktory wywala błąd była nadal mokra, reszta suche i nie czarne.
    Ogólnie żeby świece wykrecić to też japierd..... Nasadka 21 i nie wchodzi w te otwory zasrane. No masakra. A na koniec ten filtr oleju - kosmos.
    Ostatnio edytowane przez maestro ; 02-02-2013 o 23:01

  9. #59
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Marek wystarczy, że wtrysk się zablokował i jest cały czas otwarty.
    No tak, nie pomyślałem że wtryskiwacz mógł się zawiesić i lać po zgaszeniu auta.... To brzmi rozsądnie.


    Cytat Napisał maestro Zobacz post
    Ogólnie żeby świece wykrecić to też japierd.....
    Najlepszy kalasyczny klucz rurkowy do świec. Najlepiej z poldona nie tragizuj to nie rzędówka że będzie tak łatwo.
    Ale filtr oleju to mistrzostwo..... Podobnie jak rozrusznik ale tak jak pisałem. To konsekwencja zamocowania silnika poprzecznie gdy był projektowany do montażu wzdłużnego.

  10. #60
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    trzeba pamietac że pare kilometrów jeszcze przejechałem z tak nie do końca poprawnie chodzącym silnikiem, wiec i to że opróżniło mi ćwiare baku też ma swój trop.

    Na warsztacie 3 różne zestawy narzedzi, i trzy różne nasadki 21, i każda była 'za duża' żeby przeszła luźno w tych otworach pokryw.

    Jedną trzeba było poświęcić i zebrać miesa na szlifierce
    Ostatnio edytowane przez maestro ; 02-02-2013 o 23:32

Podobne wątki

  1. Brak pomysłu błedy P0201-4
    Utworzone przez korokines w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-12-2018, 22:58
  2. p0201-4 błąd obwodu wtryskiwaczy - uszkodzenie ECU
    Utworzone przez sumka33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-08-2015, 16:43
  3. lekkie poszarpywanie silnikeim
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-06-2011, 16:37
  4. Poszarpywanie podczas jazdy
    Utworzone przez skopek w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-10-2010, 08:41
  5. Błędy P0443 i P0201 do P0204 Co z tym zrobić?
    Utworzone przez siwcu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 18:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory