Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 46

Temat: Auto drży.

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    U mnie tylko delikatnie kierownica wibruje ale nic nieslychac. Macie Panowie cos nie tak u siebie.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    U mnie tylko delikatnie kierownica wibruje ale nic nieslychac. Macie Panowie cos nie tak u siebie.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    dokładnie jak kolega jaboleq pisze,coś musi być nie tak jak trzeba.Ja mam trzecią alfę z JTD i jeszcze żadna nie zachowywała się tak jak niektórzy piszą.Jest cisza i spokój.
    Osobiście stawiam,że wibracje powoduje właśnie zdechnięte koło dwumasowe.

  3. #23
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar riflewod
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Pszczyna
    Auto
    Pussywagon 156 1.9 JTD
    Postów
    135

    Domyślnie

    Opcji jest wiele :- Dwumas- Koło pasowe- Sprzęgiełko Alternatora - Problemy z klimą Pytlar : - Przeguby- Koła wyważenie- Katalizator czy nie jest zapchany (SERIO !!!)

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    U mnie też jest cisza i spokój, a jest to moja 3 alfa w jtd. Teraz w mrozy na zimnym to drgania na kierownicy jedynie, ale nic nie stuka, puka. plastiki nie drżą. A na wyższych obrotach to jak benzyniak chodzi, za ten gang kocham R5

    Kolego pytlar na 99% masz walnięte przeguby wewnętrzne. Tutaj masz taki domowy tutorial jak sprawdzić, który przegub do wymiany: http://motomax.pl/www-1/instrukcje/test-przegubow.pdf

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    no i najprawdopodobniej niestety to będzie przegub wewnętrzny, podpora półośki ok, ośka też cała, przy ostrym przyspieszaniu jadąc prosto słychać strzelanie, także przegub wew :/
    ale to i tak pikuś, bo przy ogledzinach u mechanika wyszło, że moja dziewucha w sobote miała bliskie spotkanie ze studzienką i misa do wymiany ;(

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rybeńka
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Ozorków (Łódź)
    Auto
    '02 156 SW 2.4 JTD 150 KM NERO
    Postów
    65

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat, z tym że mała różnica... U mnie wibracje przenoszą się na karoserię tylko podczas przyśpieszania. Na postoju na biegu jałowym jest ok, podczas dodawania gazu również, ale kiedy przyspieszam, szczególnie na 3 biegu to czuć wyraźne wibracje. Jakieś pomysły??

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Rybka, jw półosie, a dokładniej przegub wewnętrzny.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Odpowiedź jest na poprzedniej stronie, jeżeli koła są proste i wyważone to sprawdzić półosie i przeguby wewnętrzne.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rybeńka
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Ozorków (Łódź)
    Auto
    '02 156 SW 2.4 JTD 150 KM NERO
    Postów
    65

    Domyślnie

    Ok dzięki czyli jednak te przeguby... Ostatnio miałem rozerwaną marzetę w lewym wewnętrznym przegubie, ale szybko to zrobiłem. Mimo to chyba jednak za późno Boję się jeszcze o dwumas, ale mam nadzieję, że jest jeszcze w miarę.

  10. #30
    wojti
    Gość

    Domyślnie

    Koło pasowe mam w lecie wymienione, sprzęgiełko alternatora jak i alternator mają 2 mie. poduszki wymienione. Czasami drgania są mniejsze, po dodaniu gazu przy 900 obr już ich prawie nie ma a w czasie jazdy w ogóle. Tylko na postoju i w czasie ruszania. Czasami jak chce ruszyć bez gazu to nie da rady bo całym przodem szarpie. Autem zrobiłem 140 tyś w 2 lata. Sprzęgło było wymieniane jakieś 75 tyś temu i mechanik twierdził że koło dwumasowe całe. Ale ja jeżdżę na taxi po Kraku. dodam że twardo chodzi pedał sprzęgła, tak iż czasami po całej nocy jeżdżenia kolano mi odpada. Nie chce dawać do mechesa auta, ale sam nie wiem czy rozpoznam czy dwumas padnięty.
    Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie.

Podobne wątki

  1. Hałasliwy 6-ty bieg - drży lewarek
    Utworzone przez Kowalm w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 20:34
  2. [Giulietta] Inny problem z klimą - drży auto
    Utworzone przez Mekis w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-07-2015, 23:34
  3. Drży przy ruszaniu JTD
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-05-2015, 11:29
  4. [159] xenon drży na nierównościach
    Utworzone przez bobek22225 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-10-2014, 16:50
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 07:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory