ehhh... większość bezpieczników które musisz sprawdzić znajduje się pod kierownicą . na podszybiu jest raptem 1 szt.
ehhh... większość bezpieczników które musisz sprawdzić znajduje się pod kierownicą . na podszybiu jest raptem 1 szt.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Jak pisałem sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod kierownicą i wszystkie są ok. a na bezpieczniku nr 19 nie ma napięcia i w tym problem. Na podszybiu mam cztery małe bezpieczniki i dwa duże, też dobre i brak napięcia przy bezpieczniku od nawiewu ( klimy ).
Weź mierniki sprawdzaj napięcia w kolejnych punktach od początku toru zasilania. Może padła ci skrzynka bezpiecznikowa, jak któremuś z forumowiczy ostatnio.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
U mnie wreszcie ciepło!!!
Przyczyną "momenraty....srata tata" był brak napięcia na silniku wentylatora oraz silniczka od zamykania/otwierania obiegu powietrza.
Przy silniku jest "złączka" na 2 piny, coś było z nią nie tak, wiec usunąłem ją i połączyłem kabelki bezpośrednio.
Natomiast przy silniku wentylatora również znajduje się "złączka" tylko dużo większa (jest tuż obok tej od silniczka obiegu powietrza), dostała się tam wilgoć i styki pośniedziały i napięcie nie szło. Wyczyściłem, podłączyłem i wszystko gra. Taka pierdoła a nerwów przez nią.
Mam nadzieję że to komuś pomoże![]()
była - Czarna 146 1.4 Boxer
była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB
jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html
jest - Crosswagon Q4
Ja mam problem ze złączką taką szeroką która jest pod podszybiem przy dmuchawie, ale nie mam jak do niej się dostać, czy ktoś już ją kiedykolwiek wyjmował, jak to zrobił. Jest ona od strony komory silnika (tylko mało miejsca przy przegrodzie). Na tą chwilę popryskałem kontaktem jakieś dwa lata temu i nie wyłączam nawiewu (mam ustawiony na minimum - tak aby prąd cały czas płynął, dział jak na razie. Choć jak byłem w szpitalu i auto stało ponad 3 tygodnie to problem się na nowo pojawił - istniał ze dwa dni i styki same się poprawiły). Ale kiedyś się upalą i będzieNie wiecie jak tą złączkę wyjąć, ma jakiś zatrzask?
Witam
Z gory przepraszam ze pisze tutaj lecz przejrzalem bardzo duzo informacji na temat wszystkim nam znanego problemy tj. "Momentary Air conditioner faulity..." i niestety nie znalazlem odpowiedzi. U mnie blad ten pokazuje sie tylko i wylacznie wtedy gdy kluczyk jest przekrecony na 1 poziom zeby byl prac na ICS, nastepnie gdy przekrecam go na zaplon wyskakuje takowy blad. Dodam ze wiatrak itp wszystko dziala podczas zapalonego silnika lecz wlasnie podczas ustawienie na zaplon wiatrak nie chodzi, jesli ktos ma jakies pomysly bardzo prosze o pomoc i z gory dzieki.
pozdrawiam
A nie wyświetla ci się ten komunikat jak włącza się obieg wewnętrzny powietrza.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer