Przy 18x8" i ET35 najlepiej wrzucić oponkę 215, aczkolwiek jak na gwincie będzie robił Ci się przy obniżeniu negatyw to nawet 225 może dać radę. Tu tak naprawdę różnice robią nawet milimetry.
Przy 18x8" i ET35 najlepiej wrzucić oponkę 215, aczkolwiek jak na gwincie będzie robił Ci się przy obniżeniu negatyw to nawet 225 może dać radę. Tu tak naprawdę różnice robią nawet milimetry.
Ostatnio edytowane przez drift-r ; 14-02-2013 o 20:25
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
poczwórnie zrozumiałem :]
Internet mi tak dziala ze wychodzi w ten sposob. Juz poprawilem.
- - - Updated - - -
Internet mi tak dziala ze wychodzi w ten sposob. Juz poprawilem.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
hahahahaha
dwukrotna poprawa![]()
tak mi wlasnie dziala![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
No to na to wychodzi Drift-r ,że wnęki w 147 wcale nie są mniejsze od 156 bo jak 18/8 et35 przy oponie 225 może wejsc to taka sama granica jak w mojej ( też mam lekki negatyw i 235 bym się bał założyć ) .
Wnęki są minimalnie mniejsze ale oprócz tego zderzak szybciej się zwęża idąc z linią auta.. i 225/40/18 przyciera o zderzak i minimalnie też nadkole.. zależy od felgi bo 18x8 ET35 nie miałem.. mam ET32a przy 18x7,5 ET35 jest kozacko..
Poza tym prośba jak ktoś kojarzy gdzieś fotę 147 przed FL na 18" Toora od GT.. to będę wdzięczny bo zaczynam "wzrokowe" przymiarki innych felg na lato, bo niestety do Noviteców bez dystansów zacisk się nie mieści przez to że jest jak wyżej wspomniałem kozacko w nadkolach to za mało wystaje by duże Brembo pomieścić..
Oj Ty Tymówiłem nieco innaczej.. że ET 32 to idealne wg. koncernu bo z takim wydają chyba wszystkie 18" do Alfy typu Blackline, czy Toora.. a idealnie siedzi to mówiłem ET35 które już raczej występuje w aftermarketowych felgach np Novitec..
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
czyli jeśli dobrze kminie to 8cali i ET 35 powinno pasować tak samo idealnie jak 7,5 i ET 35 bo tak naprawdę to wszystko jest warunkowane szerokością gumy w tych akurat przypadkach, przy 8 calach opona wystaje po obydwu stronach 1,09mm a przy 7,5 o 1,72 a różnica na kalkulatorze ET wynosi 6mm na stronę czyli mieści się pomiędzy 1.09 a 1.72. W tym momencie wydaje mi się że logicznie to rozkminiłem. Jeśli jestem w błędzie sprowadźcie mnie na ziemie![]()
Się zgadzaale było późno w nocy więc już pominąłem to
@Mateusz
W teorii się również zgadza że te 8" i ET35 też powinno być idealnie.. ale tu sporo zależy od producenta felgi.. o ile mi wiadomo te dodatkowe 0,5" może być po którejś stronie, nie musi być rozłożone równomiernie na obie strony felgi.. a wtedy jeśli te dodatkowe 0,5" jest na zewnątrz to może się okazać że 3mm różnicy w ET pomiędzy ET32 a ET35 nic nie zmieniają.. Z drugiej zaś strony trzeba też pilnować żeby ET35 przy 8" nie zbliżyło się nazbyt do środka nadkola bo będzie darło w środku albo gorzej jak będzie uderzać o talerzyk sprężyny..
Najłatwiej będzie wróżyć jak będziesz podawał jakieś konkretne felgi..
Jako ciekawostkę rozkminiałem czy da się stoczyć 3mm wewnątrz felgi Blackline 2 żeby zmienić jej ET32 na ET35.. ale jest tak wiele niewiadomych że może się okazać nie warte zachodu a poza tym jak mierzyłem te 3mm to w tym przypadku nie dałoby to żadnego efektu czyt. Felga Blackline 2 18"x8" z ET35 nie pasowałaby idealnie brakowałoby nadal parę mm bo widocznie ma te dodatkowe 0,5" na zewnątrz właśnie..
Oprócz tego jest kozacko w Wawie nadal zima a ja musiałem założyć letnie 18" :/ bo mam tak zjechane przednie zimówki że jedna pękła na zewnątrz i bąbel wyszedł z wewnętrznej warstwy i w drugiej zaraz by się zrobiło tak samo.. muszę kupić dwie zimówki lub wytrzymać do lata :/ hmm