Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 47 z 47

Temat: Problem z wtryskami JTD dziura powyżej 3tys obr/min

  1. #41
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Bardzo prosto Jeżeli masz ten sam silnik i turbo garrett to jest tam 6 śrub (chyba 10 albo 12) co trzymają takie trzy dociski w kształcie okrągłego nawiasu. Jak to odkręcone to lekko uderz gumowym/drewnianym młotkiem w część gorącą (byle nie w turbo) i powinno wyjść. Oczywiście wcześniej wd-40 dookoła :-) Dodaje linki bo były bardzo pomocne. Wszystko wygląda jak na drugim filmiku i tak też powinno działać u Ciebie po czyszczeniu.



    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...16v_103kw.html
    http://mk4asv.ekoleg.pl/pliki/TDI/Dr..._procedure.pdf
    http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I
    http://www.youtube.com/watch?v=8X-59e_VtKo

  2. #42
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Już wszystko ok?

    Wyczyściłeś turbo - ok.

    Z gruszką coś robiłeś? Autko jeździ dobrze? Jak doładowanie?
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

  3. #43
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    Mimo,że sterowanie było zapieczone i się nie ruszało po wyczyszczeniu nic się nie poprawiło ponieważ czekam na rurę (taki trójnik) który wychodzi zaraz od turbo bo mój się skruszył cały i jest dziura której niczym nie idzie załatać W poniedziałek założe wąż i powiem jaka różnica. Z gruszką nic nie robiłem a jak chcesz koniecznie sprawdzić czy sterowanie jest do czyszczenia to odepnij wężyk ,który idzie do gruszki (przy gruszce zostaw) i zapodaj mu ciśnenie z kompresora około 1 bar i powinno ruszyć ramieniem gruszki max 1 cm. Może też być pompka jak kompresora nie masz Jeśli się nie rusza to trzeba czyścić ;/

  4. #44
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    WA
    Auto
    166 3.2 V6 TI
    Postów
    305

    Domyślnie

    Spoko, spoko, ja u siebie kiedyś tak sprawdzałem i było ok.

    Po prostu chodzi mi o to, żebyś poinformował kolegów z forum, co było przyczyną - baza wiedzy do rozwiązywania problemów
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

    /Grzesiek

  5. #45
    Lukas166
    Gość

    Domyślnie

    I niestety paczka dalej nie doszła więc szukam rury dolotu do turbo, ktoś ma?? PILNE

  6. #46
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Pendzel
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alga Romeo 166 2.4 136KM / Alfa Romeo 159 1.9 150KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    nie wiedzialem pod jaki temat sie podpiac wiec napisalem tu. Mam problem z moim maleństwem. Po odpaleniu auta Kopci na bialo i smierci zle przepalona ropa do momentu az silnik chyci temperature 60 stopni. i autko nie ma zbytnio mocy. wymienilem filtry i nie wiem co teraz czy przeplywka albo wtryski sa do remontu?

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Na siwo to może być turbo, wtryski.






Podobne wątki

  1. [159] Problem z wtryskami, cylindrami.
    Utworzone przez Rafu39 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 00:23
  2. Przekładka silnika problem z wtryskami
    Utworzone przez Olex w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 16:44
  3. Problem z wtryskami
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-05-2014, 21:55
  4. Muli powyżej 3tys obr!!!
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 18:36
  5. [33] AR 33 1.7 16V problem z wtryskami
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2010, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory