Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: [156] powyżej 5000tuś obr nie przyśpiesza?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Ostrołęka
    Postów
    52

    Domyślnie [156] powyżej 5000tuś obr nie przyśpiesza?

    Witam
    Mam taki problem ze swoją bellą iż jej daje po garach to od 5tyś obr już prawie nic nie ciągnie. Dzisiaj chciałem zobaczyć jak auto pujdzie no i tu zong wmiare ładnie doszła do 160 a juz dalej nie chciała przyśpieszać, ledwo co doszedłem do 170.
    Co to może być?

  2. #2
    Kosiar
    Gość

    Domyślnie

    dziwna sprawa ale myślę że winą może być uszkodzona przepływka
    też mam 2.0 TS i super ciągnie na kazdym biegu a na A4 na Wrocław w pewnym momencie 230 poleciałem

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    policja, piraci.
    no moja poszła 230 ale to model '99
    w twoim przypadku to może byc problem takze wariatora.
    Kod:
    * 800rpm to 1800rpm Variator Solenoid is Deactive
    
    * 1800rpm to 4250rpm Variator Solenoid is Active
    
    * 42500rpm to 7200rpm Variator Solenoid is Deactive
    
    * 7200rpm to 1800 rpm Variator Solenoid is Active

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Przepływomierz nieoryginalny, wariator wykończony
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Marcin_AR
    Gość

    Domyślnie

    Stawiam na przeplywke, ostatnio wymienialem znajomemu bo szlo do 5tys. i koniec, maly zakres napiecia na MAF'ie, wstawilem oryginalna i sprawna, teraz chlopak tak sie cieszy, ze az zbiera punkty na drodze

    Moze tez byc juz przykopcona i nie odczytywac prawidlowo nap. Podlacz sie pod kompa depnij butem do odciecia i zobacz jakie napiecie ma MAF. Bedziesz wiedczial czy to przeplywka, lewe powietrze itd...

    A wariat Ci juz tyrkocze przy odpoaleniu ? Jak gasnie po kilku sekundach to jesat ok, bedzie ciagnal, ale jak non stop chodzi jak diesel to juz masz przyczyne.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Ostrołęka
    Postów
    52

    Domyślnie

    Wariator klekocze po odpaleniu silnika na zimnym ale po paru sekundach praestaje i już nic nie słychać.

  7. #7
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    wario albo przepływka dokładnie Ci nie powiem bo miałem podobne problemy więc wymieniłem i wario i przepływkę

    kosiar, na 5 biegu szybko wbija Ci się powyżej 4 tys?
    bo u siebie mam ciągłe problemy z V-max... w zasadzie to nie wiem co jest, a może tak musi być
    i nie to że jeżdżę tak codziennie tylko sprawdzić chciałem czy ok wszystko:
    do 180km/h idzie jak burza, a później 5 bieg, 4tys obr i nie bardzo ma chęci cokolwiek wyżej się wkręcić ;/ do 200 by pociągnęła ale nie wiem ile musiałbym się rozpędzać, u Ciebie ciągnie dobrze do tych 200?
    bo jakim cudem wycisnąłeś 230 to pojęcia nie mam
    dodam że bez różnicy czy na gazie czy ba benzynie...

    wojkl a mam pyt, do 5tys Ci ciągnie dobrze a potem nic? a jak wkręcisz około 6 tys to bella nie dostaje kopa że wciska w fotel? czy też muł?

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    najlepszym testem jest test przepływnosci MAF-a, musi byc przy tym sprawny termostat !!.

    Po nagrzaniu silnika, podpinamy interfejs diagnostyczny i mierzymy przepływności powietrza oraz napiecie na przepływomierzu, obroty takze.

    Potem krótkie wdepnięcie do podłogi do odciecia. I mam przepływ mierzony napięciem to 480 kg/h, obroty odciecia 7200 obr/min.

    Wtedy nawet nie musze jechac na autostradę, wiem że pójdzie 2xx.

  9. #9
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    no właśnie z tym mam problem;/ bo kupiłem oryginalną przepływkę i pokazuje mi tylko 408 kg... fakt że popełniłem zasadniczy błąd i zmierzyłem to na zimnym silniku ale coś ciężko mi uwierzyć ze to by miało taki wpływ? bo chyba unidiag w pomiarze nie ma aż takich odchyłów?

    a termostat z pół roku temu wymieniałem

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Ostrołęka
    Postów
    52

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak muwisz provokator do 5tyś w miate puźniej nic a ok 6tyś znów zaczyna szaleć, no ale wcześniej tak nie miałem szła ładnie cały czas.

Podobne wątki

  1. GT słabo przyśpiesza, osłabło
    Utworzone przez kail12 w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 26-09-2015, 16:12
  2. samochód sam mi przyśpiesza
    Utworzone przez mimarek w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-06-2015, 21:20
  3. v6 raz przyśpiesza a raz nie.
    Utworzone przez bouni w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-10-2012, 15:05
  4. Auto nie przyśpiesza :(
    Utworzone przez justita27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 13:07
  5. AR 156 1,8TS nie przyśpiesza powyżej 3500obr.
    Utworzone przez alfunia156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory