Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910
Pokaż wyniki od 91 do 99 z 99

Temat: Zakup Alfy 146 i kilka problemów na początek

  1. #91
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    mi wystarczyła długa nasadka, jakaś mała przedłużka i grzechotka
    poczytaj trochę o wymianie świeć,
    ja na przykład próbowałem dokręcać dynamometrem (jak to podobno trzeba), ale trochę się bałem i ręką dokręcałem
    a jakie świece w końcu kupiłeś?
    Jeżeli z tyłu masz tarcze (chyba bębnów do 1.7 nie wsadzali) to przyda Ci się coś do wciśnięcia tłoczka, a co do płynu to jeżeli stary jest to najlepiej wymienić, bądź co bądź radziłbym kupić sobie buteleczkę DOT-4

  2. #92
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    Jeżeli z tyłu masz tarcze (chyba bębnów do 1.7 nie wsadzali) to przyda Ci się coś do wciśnięcia tłoczka,
    Z tyłu tłoczki się wkręca, nie wciska


  3. #93
    Użytkownik Świeżak Avatar ostry146
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    była 146 1.4 boxer, była 159 w klekocie..., jest Julka
    Postów
    89

    Domyślnie

    Do wciskania tłoczków to odkręca się odpowietrznik i przy użyciu klocka drewnianego, by do środka wszedł i ścisku stolarskiego ładnie wtedy wchodzi. Sorry kolego o tym ostatnim moim poście "gdzie są świece" nie spojrzałem jaki silnik ma kolega i zdawało mi się że kolega ma 1.6bx

  4. #94
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    dostałem takiego mejla:

    Witamdziękuję za zapytanie. W tym modelu występowały 2 rodzaje klocków, proszę wskazać właściwe:


    http://www.steinhof.pl/katalog_sm/ka...klocki/177.jpg
    lub
    http://www.steinhof.pl/katalog_sm/ka...ocki/584_2.jpg


    Tarcze hamulcowe przód wentylowane 257 mm, niedrogie i bardzo dobrej jakości:
    ROTINGER RT2531 cena tylko 120 zł /kpl


    Proszę o ponowny kontakt.
    rozumiem że dobre bedą te nr1?

  5. #95
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klakierr
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.9JTD, 2000r.
    Postów
    749

    Domyślnie

    Cytat Napisał PawelRm Zobacz post
    rozumiem że dobre bedą te nr1?
    Tak. TRW gdb1223, maja ten sam kształt.

    Dla pewności zdejmij koło, i zobacz jak wyglądają brzegi klocka. - będzie najłatwiej.


  6. #96
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    Przecieka mi zbiorniczek do spryskiwaczy. Wymieniłem silniczek spryskiwaczy i początkowo ciekło bo nie było uszczelki, kupiłem uniwersalną uszczelkę i nalałem płynu.. dziwna sprawa bo większość sie wylała na ziemie a w środku zostało tylko troszke płynu (całość sie nie wylała, zostalo jakies 3 cm-a płyn lał się ciurkiem jakbym wylewał go obok zbiorniczka:/) obstawiam że zbiorniczek może być dziurawy na wysokości własnie tego trzeciego centrymetra ale chce to sprawdzić, wiem że musze wykręcić błotnik, a tak się składa że akurat od piątku alfunia będzie stała w garażu w Nałęczowie przez tydzien więc to dobry moment żeby to zrobić.. jak się do tego zabrać ? gdzie są śruby ? jak je poluzować żeby nie zepsuć gwintu ? I jeszcze jedno panowie... wycieraczka od strony kierowcy cały czas mi opada... jak dłużej pochodzi to sie luzuje, słabo zbiera deszcz z szyby. Musze się wtedy zatrzymać, dokręcić ale po chwili jest znowu to samo... jakieś porady jak to zrobić żeby było ok ?
    Ostatnio edytowane przez PawelRm ; 05-02-2013 o 17:14

  7. #97
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    Witam po długiej przerwie. Alfa tfu tfu spisuje sie dobrze, zrobiłem już nią 4 000 km i narazie jest okej. Wymieniłem ostatnio klocki hamulcowe, nie mogłem sobie poradzić sam bo okazało się że prowadnice klocków były zapieczone i dlatego tak samochód dziadowsko hamował. Mechanik je odetkał, nasmarował, wymienił klocki ale samochód dalej nie hamuje idealnie. Przede wszystkim trzeba czekać tą sekunde na reakcje samochodu (jak już złapie to hamuje dobrze) ale to nie jest to. DO tego jak np dwa razy wcisnę hamulec to za pierwszym razem dochodzi dość głęboko ale za drugim razem już tak jakby jest za twardy żeby go wcisnąć mocno (tak samo jakbym hamował bez włączonego silnika) co to może być ??

    Druga sprawa to zamiast naprawiać zamek kierowcy chciałbym włożyć centralny zamek odpalany z pilota. Montował to ktoś ?
    http://allegro.pl/centralny-zamek-ra...057230554.html takie coś może być ??

  8. #98
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Auto
    146 Boxer 1.6 95 r.
    Postów
    285

    Domyślnie

    A co się dzieje że centralny nie działa? Lepiej byłoby naprawić centralny i dołożyć samą centralkę z pilotem np taką:
    http://allegro.pl/uniwersalny-sterow...051206387.html
    i podłączyć Sobie odrazu otwieranie bagażnika.
    Jeżeli chodzi o hamulec to trzeba sprawdzić zaworek zwrotny podciśnienia serwa czy działa bo to wygląda tak jakby nie trzymał za drugim razem podciśnienia. Tu go widać
    http://allegro.pl/alfa-romeo-146-1-4...025014254.html
    A co z tym zbiornikem spryskiwaczy już wymieniony nie przecieka?

  9. #99
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    tyle że ja nie wiem co sie dzieje że nie działa taki już kupiłem. Jest pilot (działający) do alarmu więc wydaję mi się że był i centralny. Nie znam sie na tym a płacić 50zł komuś żeby sprawdził czy jest centralny i potem ewentualnie kojene 100 za naprawę to już chyba lepiej kupić kompletny i zamontować samemu?? chyba że tu uzyskam jakies rady jak można sprawdzić co jest nie tak z centralnym....

    jak sprawdzić ten zaworek zwrotny???

    zbiorniczek przecieka dalej, pisze teraz pracke magisterska i nie mam czasu sie w to pobawić

    pozdro

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy 166 kilka pytań
    Utworzone przez therock w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 13:21
  2. Kilka problemów po zakupie Alfy :(
    Utworzone przez stiv88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 18:08
  3. Kilka problemów i zakup zacisku hamulcowego
    Utworzone przez bentek w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-07-2014, 21:14
  4. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory