Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy 123456789101112131415161718 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 177

Temat: Weekendowy wypad do Cinsoftu

  1. #81
    kamikazze
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Przecież wiadomo ,że 15 koni mechanicznych .

    Paliwo mamy strasznie słabe w Polsce,dlatego sam zawsze dolewam uszlachetniacz i wiem na przykładzie swojego auta,że daje to naprawdę lepszą kondycje wtryskiwaczy.
    Jaki dokładnie ten uszlachetniacz?

  2. #82
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Niestety paliwo mamy jakie mamy, drogie i słabe

  3. #83
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    2,0 to zupełnie inna konstrukcja .200km nie jest szałem ,zgadzam się,ale po usunięciu dpfu i egru ( czy może Egru już nie ma ?) pewnie przybyło by jakieś 15km,nie w górnych obrotach,tylko w całym zakresie,a to juz mocno odczuwalna róznica.

    Ogólnie , 1,9 technologicznie nie ma podjescia do 2,0 .
    Ja patrzę przez pryzmat mocy do pojemności. Nie wiem czy ktoś oprócz Fiata w 2005 konstruował silniki 1,9 o mocy fabrycznej 150KM, gdzie po przebiegu 150tys km pomiary z hamowni dają 165KM. Po 2,0 oczekiwałem fabryke minimalnie 180KM, która by poszła na hamowni pod dwieście, a chipowana minimum 230KM. Tu sami jesteśmy świadkami jak koledze na silniku 2,0 zżarło po przejechaniu 20tys km 10KM, a co będzie po 40tys? Tu się ironicznie zgodzę że 1,9 nie ma podejścia do 2,0.

  4. #84
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    159 1.9 jtdm 193km Q-tronic
    Postów
    118

    Domyślnie

    posiadam 1.9 150km w automacie, rok 2008r powiedzcie mi Panowie, czy jest sens podchodzić z moim samochodem do chipowania? gdzies na forum wyczytałem, że automatu lepiej nie ruszać, bo źle znosi kombinatorstwo

  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Pytanie czy w tym 1,9 nadal jest DPF czy go nie ma.

  6. #86
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Evo666
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    159 2.0 JTDm 09r
    Postów
    462

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andree Zobacz post
    Ja patrzę przez pryzmat mocy do pojemności. Nie wiem czy ktoś oprócz Fiata w 2005 konstruował silniki 1,9 o mocy fabrycznej 150KM, gdzie po przebiegu 150tys km pomiary z hamowni dają 165KM. Po 2,0 oczekiwałem fabryke minimalnie 180KM, która by poszła na hamowni pod dwieście, a chipowana minimum 230KM. Tu sami jesteśmy świadkami jak koledze na silniku 2,0 zżarło po przejechaniu 20tys km 10KM, a co będzie po 40tys? Tu się ironicznie zgodzę że 1,9 nie ma podejścia do 2,0.
    2,0 to modyfikacja silnika 1,9 poprzez powiększenie średnicy cylindra z 82 na 83 mm. To co nowe to:
    - turbosprężarka
    - świeca żarowa
    - katalizator i EGR

    Takze to co sie da wycisnąć z 1,9 po czesci juz wycisnieto w silniku 2.0. Oczywistą sprawą jest ze w 1,9 jest wieksza mozliwosc "kręcenia".
    Zaś jezeli chodzi o zuzycie czesci i ich wytrzymalosc po chipie to wydaje mi sie ze nie ma co porównywac do 2,0 gdzie tolerancja na przenoszenie obciązeń jest znacznie wyższa.
    Ostatnio edytowane przez Evo666 ; 04-03-2013 o 08:04

  7. #87
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    159 1.9 jtdm 193km Q-tronic
    Postów
    118

    Domyślnie

    u mnie raczej jest dpf

  8. #88
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Evo666 Zobacz post
    2,0 to modyfikacja silnika 1,9 poprzez powiększenie średnicy cylindra z 82 na 83 cm. To co nowe to:
    - turbosprężarka
    - świeca żarowa
    - katalizator i EGR
    Wtryskiwacze i, co najważniejsze, układ przeniesienia napędu (porównywalny do tego z 2.4 JTDm). A to jest bardzo duży plus przemawiający za zakupem 2.0 JTDm. JEŚLI ktoś chce wyciskać z auta siódme poty
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  9. #89
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak Tomek pisze,wystepuje inny rodzaj układu paliwowego,do tego mocniejsze przeniesieniem napedu ( jak to wreszcie jest ,czy to takie samo jak w 2,4 czy jednak nie ?)


    Uszlachetniacz to diesel skyyd,leje go od poczatku gdy mam 156 i crome.Wyniki na hamowniach mówią same za siebie,jesli chodzi o kondycje paliwowa aut.

  10. #90
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    206cc
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał SuchaR Zobacz post
    posiadam 1.9 150km w automacie, rok 2008r powiedzcie mi Panowie, czy jest sens podchodzić z moim samochodem do chipowania? gdzies na forum wyczytałem, że automatu lepiej nie ruszać, bo źle znosi kombinatorstwo
    Skrzynia jest taka sama jak w 2.4 wiec powinna lepiej znieść chip niz manual.

Podobne wątki

  1. Weekendowy Warsztat Warszawa - garaż, kanał itp.
    Utworzone przez kelpin w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 09-07-2019, 21:26
  2. Weekendowy spocik Chechło lub Pogoria....
    Utworzone przez Nazar w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 18-06-2011, 22:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory