Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Nie jedzie do 2500obr

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar Szczepan 2006
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    alfa romeo 147 1,9 jtdm 150 km 2006r.
    Postów
    192

    Domyślnie

    Po odpięciu przepływki jest lepiej,ale na pewno nie to co było.Gruszka porusza się jakis centymetr,chciałem ją zaciągnąć samemu przez rurkę ,ale nie dałem rady to coś oznacza?Ktoś pisał żeby wyeliminować padnięty egr można włożyć blaszkę i zobaczyć jaka będzie reakcja ,można tak zrobić?

  2. #12
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Gruszki samemu nie zaciągniesz, nawet ciężko poruszać ją ręką. Możesz zrobić tak, że przed odpaleniem samochodu sprawdź w jakiej jest pozycji cięgno gruszki, każ komuś odpalić autko i zobaczy czy zaciągnęło ją na max. Skok to około 1-1,5 cm. Co do EGR to można włożyć całą blaszkę i spróbować pojeździć, błędem się nie przejmować bo zawsze można go wykasować przez kabel. Pozdro

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    w 16v błąd EGR wpływa na silnik...

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v
    Postów
    28

    Domyślnie

    wojtekml skok cięgna gruszki to na pewno tylko 1-1,5 cm? nie powinno być więcej? cięgno nie powinno przy odpaleniu chować się całe?
    aha i u mnie w v16 po zaślepieniu EGR nie wywaliło żadnego błędu. po odpięciu przepływki wyskoczył tylko P0110 i P0101

  5. #15
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    w 16v błąd EGR wpływa na silnik...
    Tak wpływa, ale można tak jeździć, nawet na całkiem zaślepionym. Nic złego się nie stanie, tylko będzie MCSF, ale jak pisałem nie należy się tym przejmować bo silnik nie wybuchnie, nie wyskoczy z auta itp.... po prostu sprawdzisz w ten sposób czy faktycznie masz uszkodzony EGR.

    Cytat Napisał Styp Zobacz post
    wojtekml skok cięgna gruszki to na pewno tylko 1-1,5 cm? nie powinno być więcej? cięgno nie powinno przy odpaleniu chować się całe?
    aha i u mnie w v16 po zaślepieniu EGR nie wywaliło żadnego błędu. po odpięciu przepływki wyskoczył tylko P0110 i P0101
    Około 1-1,5 cm na "oko", nie mierzyłem , nie schowa się całe na pewno. Co do 16v i błędu to po zaślepieniu wyskoczy, ale nie od razu, na pewno trzeba trochę pojeździć żeby ECU wywaliło błąd, chodzi o powtarzalność błędu. Pozdro
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 03-03-2013 o 13:38

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    tym że silnik będzie zamulony nie należy się przejmować??

  7. #17
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    tym że silnik będzie zamulony nie należy się przejmować??
    Jak zamulony? Jeździłeś już na EGR-ze zaślepionym całkowicie bez usunięcia w programie? Jeśli nie to nie powinieneś się wypowiadać w tym temacie.
    Tak się składa że mój padł w trakcie użytkowania i jechałem na zaślepionym do Cinka bo inaczej się nie dało. Jakoś autko nie było zamulone, wręcz przeciwnie, można nim było wreszcie JECHAĆ!
    EGR to zawór recyrkulacji spalin, jak go zaślepisz to spaliny po prostu.... nie recyrkulują na wolnych obrotach.
    Pozdro

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    maciek mieszasz nie potrzebnie.
    EGR można całkowicie zaślepić w JTD 16v wtedy tylko będzie MCSF i nic więcej. Jeździć będzie tak jak powinno.

    Przykład. Alfy 159 jak padnie całkowicie EGR to samochód nie zapala. Zaślepiasz całkowicie EGR i jak ręką odjął samochód zapala, jeździ i zapier%^&*.

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Chłopaki czego nikt tu nawet o logi nie woła... przecież kolega musi zrobić logi z ciśnienia doładowania na 4tym biegu noga w podłodze do 4000rpm i wrzucić na forum (nie zapomnij zaznaczyć rpm i boost pressure). Przy okazji możesz też wrzucić logi z air mass flow i z % otwarcia zaworu EGR. Wrzucisz to można szukać co u ciebie nie gra w przeciwnym razie pół samochodu wymienisz. Pozdrawiam

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Czy za wyciągnięcie i włożenie turbiny oraz jej rozkręcenie i wyczyszczenie to dobra cena? Bez uszczelek oczywiście.

Podobne wątki

  1. Skrzynia automat w 166 wpada w awarie przy ok 2500obr.
    Utworzone przez wojtaszek180 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-04-2014, 23:05
  2. [156] 1.9 JTD spadek mocy po 2500obr. Logi
    Utworzone przez maciaba w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-03-2014, 22:14
  3. Zamulony silnik przy 2500obr/min 2.4 jtd
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 15:26
  4. dziwnie słaba do 2500obr.1.9jtd16v
    Utworzone przez pol.5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 08:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory