Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 95

Temat: JTD Wyzionął ducha

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Za 3 tysiące można wyrwać auto na części w całości ze sprawnym silnikiem, kumpel kupił kiedyś taką AR 156 i silniczek już przelatał ponad 100 tysięcy, a więc da się i nawet sporo mu się zwróciło jak posprzedawał parę dupereli z tego auta, a więc szukaj coś w tym stylu chyba, że Cię budżet ogranicza.

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    albo z anglika

  3. #23
    Rodzyn1986
    Gość

    Domyślnie

    Ja niecale 3 miechy temu robilem remont calego silnika i wyszedl grobo ponad 3 klocki. Fakt faktem silnik jest w 99% nowy ale przynajmniej wiem co mam.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 156 JTD 105KM
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rodzyn1986 Zobacz post
    Ja niecale 3 miechy temu robilem remont calego silnika i wyszedl grobo ponad 3 klocki. Fakt faktem silnik jest w 99% nowy ale przynajmniej wiem co mam.
    Ja chyba zaleje ceramizer liqui moly i zobaczę jak to zadziała. Przerażają mnie te ponad 3 klocki. Tutaj nie chodzi o kasę, ale o jej racjonalne wydanie wole pomyśleć nad zakupem AR159(w benzynce) i te 3 klocki już mieć na ten cel. Potem pojeździć trochę przez wiosnę, lato i opylić na części tą 156-tkę.

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 156 JTD 105KM
    Postów
    71

    Domyślnie

    Niezłe jadzy są z tym moim samochodem. Okazuje się, że serwis, który poprzednio miał naprawić mój samochód nic nie zrobił i wziął szmalec za regeneracje wtrysków, ustawienie zaworów itp. nie zrobił tego pomimo, że napisał to wszystko w specyfikacji wykonanych prac. Po nich oddałem samochód do ASO Fiata gdzie silniki JTD mają chyba obcykane. I okazuje się, że poza ta kompresją, której poprzedni warsztat nie sprawdził zawory są niewyregulowane, a wtryski leją jak głupie i jutro mają być podmienione na inne celem sprawdzenia. Kuźwa normalnie mierzi mnie takie naciąganie klientów na kasę, chciałem dać im samochód, żeby naprawili tą pompę, ale okazuje się, że i ta pompa po naprawie nie rozwiązała by problemu - bo chłopom po prostu brakuje wiedzy. Jutro opisze co dalej z alfettą - jestem trochę na to wszystko zły a w dodatku dzisiaj rozwaliłem dzisiaj drzwi w citroenie o zaspę śnieżną

  6. #26
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    napisz w temacie regionalnym swoja opinie o tym warsztacie i ostrzeż innych uzytkowników, szkoda by było jak by sie ktos jeszcze naciął.
    w moim wczesniejszym poscie chcialem napisac o regulacji zaworów...

    pzd.

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 156 JTD 105KM
    Postów
    71

    Domyślnie

    Dzisiaj odebrałem moją furmankę. Jutro sprawdzę jak odpala po nocy. Ale zauważyłem, że przy 2,5 tys obrotów silnik wprowadza nadwozie w drgania. do tych 2,5 nic się nie dzieje. Podmienialiśmy wtryski regulowaliśmy zawory itp - wszystko jest OK tylko to odpalanie i te drgawki

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar orsonik
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Alfa 147 2003r 1.9jtd 140KM
    Postów
    55

    Domyślnie

    sprawdź może poduszki skrzyni lub silnika jakaś mogła się posypać

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 156 JTD 105KM
    Postów
    71

    Domyślnie

    Wymienili mi jakąś rolkę za 130 zł, która prowadzi pasek rozrządu. Wewnątrz tej rolki jest taki bolec, który był wyrwany i rozrząd się sam przestawiał. Po wymianie tej rolki, sprawdzenia zaworów, wtrysków ciśnień itp samochód zamiast na cztery razy po 8 sekund odpala za pierwszym razem, ale nie od strzała tylko trzeba ok 8-10 kręcić.

  10. #30
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jesli był przesawiony rozrzad i stwierdzono niską kompresję(o ile ja własciwie sprawdzono) to moze zawory sa pokrzywione i sie nie domykaja??


    pzd

Podobne wątki

  1. Alfa oslabla nie ma ducha pomoc jakas?
    Utworzone przez kierzkovsky w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 12:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory