Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Nie jedzie do 2500obr

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar Szczepan 2006
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    alfa romeo 147 1,9 jtdm 150 km 2006r.
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Czy za wyciągnięcie i włożenie turbiny oraz jej rozkręcenie i wyczyszczenie to dobra cena? Bez uszczelek oczywiście.
    Coś CI się pokiełbasiło

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Chłopaki czego nikt tu nawet o logi nie woła... przecież kolega musi zrobić logi z ciśnienia doładowania na 4tym biegu noga w podłodze do 4000rpm i wrzucić na forum (nie zapomnij zaznaczyć rpm i boost pressure). Przy okazji możesz też wrzucić logi z air mass flow i z % otwarcia zaworu EGR. Wrzucisz to można szukać co u ciebie nie gra w przeciwnym razie pół samochodu wymienisz. Pozdrawiam
    Witam mógłbyś mi dokładnie powiedzieć co zaznaczyć przed zrobieniem logów i jak sie do tego zabrać,kolega forumowicz posiada kabel i program Fiat ecu scan,

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szczepan 2006 Zobacz post
    Witam mógłbyś mi dokładnie powiedzieć co zaznaczyć przed zrobieniem logów i jak sie do tego zabrać,kolega forumowicz posiada kabel i program Fiat ecu scan,
    Podłącz samochód pod komputer, połącz się, odfajkuj parametry o jakich pisałem i wejdź w zakładkę wykresy no i tak w drogę. Uruchom pomiar w chwili przyśpieszenia na czwartym biegu z nogą w podłodze od 1000rpm do 4000rpm i na tym zakończ. Zapisz plik z wykresu i wrzuć na forum (to jest właśnie log) jak będę miał chwilę to rzucę okiem. Pozdrawiam

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szczepan 2006 Zobacz post
    Coś CI się pokiełbasiło
    Tak, przepraszam

    Raz jeszcze: Czy za wyciągnięcie i włożenie turbiny oraz jej rozkręcenie i wyczyszczenie 400 zł to dobra cena? Bez uszczelek oczywiście. Mechanik, który naprawia głównie grupę VAG tyle mi zaproponował.

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    zawór VGT sprawdź

  5. #25
    Użytkownik Ogier Avatar Szczepan 2006
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    alfa romeo 147 1,9 jtdm 150 km 2006r.
    Postów
    192

    Domyślnie

    Witam temat do zamknięcia,winowajcą był zacinający się zawórEGR, po wywierceniu otworu i wyciągnięciu trzpienia mała polerka pastą do zaworów ,nasmarowanie wd40 zawór działa jak należy,zaślepiłem go również odpowiednią blaszką, teraz autko hula aż miło - pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Skrzynia automat w 166 wpada w awarie przy ok 2500obr.
    Utworzone przez wojtaszek180 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-04-2014, 23:05
  2. [156] 1.9 JTD spadek mocy po 2500obr. Logi
    Utworzone przez maciaba w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-03-2014, 22:14
  3. Zamulony silnik przy 2500obr/min 2.4 jtd
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 15:26
  4. dziwnie słaba do 2500obr.1.9jtd16v
    Utworzone przez pol.5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 08:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory