witam dzis podlaczylem moja alfe do komputera wkleje plik moze ktos zerknie
plik http://www.sendspace.pl/file/405c4f6d47574c7892324a8
witam dzis podlaczylem moja alfe do komputera wkleje plik moze ktos zerknie
plik http://www.sendspace.pl/file/405c4f6d47574c7892324a8
- parametr hodometr masz za wysoki, norma to max 100.000.
- licznik czasu predkości maksymalnej, w normie.
- obroty silnika w normie.
- temperatura pracy silnika poprawna.
- zbyt niska temperatura powietrza , ten parametr bym poprawił.
- diagnostyka wykonana poprawnie , nie ma większych usterek.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- seba przeczytaj to jeszcze raz, no chyba że się nie znasz na żartach.
- te parametry podane przez ciebie to nie sa żadne parametry diagnostyczne, one nic nam nie mówią o stanie silnika.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- a tutaj masz troche do poczytania w temacie diagnostyka, tak dla poczatkującego.
--
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...a_postoju.html
--
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
dziekuje![]()
- powodzenia i czekamy na logi.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
ale Ci bubu podniósł poprzeczkę.
witam chciałbym się poradzić was a zwłaszcza bubu w sprawie
-czy czy ( kod uniwersalny )- unieważniony ->nie powinien być ważny?
- kontrola spalania jest na WYŁ- a nie powinna być włączona?
-kontrola awari jest na WYŁ- a nie powinna być WŁ?
-przekaźnik faz wariatora rozrządu jest na WYŁ- a nie powinien być WŁ?
-rozgrzewanie katalizatora 1 jest niewykrywalny?
-sprężarka klimatyzatora? WYŁ- a nie powinno być włączone?
-i tak dalej
czy zauważyliście coś jeszcze niepokojącego ? lub coś jeszcze jest nie tak?
zrzuty i to jeszcze zdjęcia z ekranu słabo się czyta....ja robię tak: kluczyk w pozycję MAR, silnika nie uruchamiam, łącze się programem z ECU silnika (najlepiej takim Registered w ten lub inny sposób), w parametrach suwak do dołu, teraz wciskam klawisz A, czekam aż się pojawią parametry na ekranie (po to był suwak do dołu aby widzieć kiedy odczyt par. dojdzie do końca), wciskam klawisz N (czyli przerywam ciagły odczyt parametrow)..... w katalogu domowym FES, MES-a mam pliki typu " FESLog_1303231548_Alfa Romeo 147 1.6 TS 16V 105CV.txt"..... te pliki archiwizuję np RAR-em i załączam na forum ku uciesze innych użytkowników AR 147 TS.... tak jest najprościej.... to byl odczyt na zimnym silniku bez jego uruchamiania... teraz uruchamiam silnik, nagrzewam i na biegu jałowym ściagam logi tak samo jak opisane wyżej..... z takich logów widać ile mamy sond lambda, jakie to sondy , wąsko-pasmowe, szeroko-pasmowe, jakie sondy mają napięcia na poczatku, czy są podłaczone, jaki status po nagrzaniu Open / Close, jaki jest stan akumulatora, itd...