Strona 29 z 89 PierwszyPierwszy ... 19202122232425262728293031323334353637383979 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #281
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Odpytam Cinka, remap był robiony w trakcie II tury grupowej na forum.

  2. #282
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Jestem ciekawy tego stalego 1200 mg/i Desired Intake Air Quantity, bo u mnie tez w logach tak jest ,a przeplywke kupilem nowa o tych samych numerach...i tez mam ten blad...

  3. #283
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jeżeli wciskasz gaz do dechy to wtedy komp po prostu oczekuje maksymalnej ilości powietrza. Jednak przepływomierz nie zmierzy tyle i dlatego pokazuje mniej. Cała reszta różnicy bierze się z odmy.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #284
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Auto masz po remapie??? Ciśnienie doładowania masz podniesione do 2500mBar. Logi wyglądają prawidłowo ciśnienie doładowania pokrywa się z docelowym a w jego przebiegu nie ma żadnych charakterystycznych skoków wskazujących na przesterowanie i nieprawidłową pracę zmiennej geometrii łopatek prowadnicy turbosprężarki. Widać tylko niedomagający przepływomierz i tyle. Jedyne co się rzuca na myśl przy twoich logach to agresywny remap (2500mBar to trochę dużo) nieumiejętnie zrobiony, bo nie przesunięty górny limiter ciśnienia doładowania przez co cały czas wywala ci błąd przeładowania i tyle. Jedź do kogoś kto robił mapę żeby albo przesunął górny limiter parametru boost pressute albo obniżył ciśnienie doładowania i wgrał na nowo sofcik. Serdecznie pozdrawiam


    Czy dla kolegi rozwiązaniem problemu jest limitację doładowania przesunąć na zakres 2700mbar a moze wyzej, albo lepiej usunąc raportowanie błędów - po co cokolwiek na tacho wyświetlać?
    Auto ma ustawione 1,5 standardowe dla gt1749vb które można męczyć zdroworozsądkowo 1,55b chociaż na wyraźne życzenie klienta dmuchałem z tego i 1.58-1.6bara i sprężarka żyje. Ovb vel limit zaś to 1,55.
    Jeśli auto dmuchnie powyżej tego zakresu ma być błąd, jeśli ów błąd się pokazuje trzeba szukać problemów w osprzęcie tudzież sterowaniu.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  5. #285
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    cinek_, ma świętą rację. Usunięcie limitera lub przesunięcie go w jakąś maks granicę może spowodować dmuchnięcie turbawki takie, że daleko już nie pojedziemy.Wszelkie zapieczenia się łopatek itp stają się wtedy bardzo groźne. Mniejsza o samą turbinę ale takie dmuchnięcie może nam zrobić "kuku" w samym silniku.
    P.S. Ja jak dobrze pamiętam w swojej ustawiłem coś pod 1.6 bara i nie ma najmniejszych problemów. Limiter na 2650.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #286
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Matko chłopaki tego się czytać nie da. Skąd chłopak któremu cieniek robił soft miał się znać na mapie i możliwościach jego jednostki napędowej że teraz się na niego to zrzuca. A radę dałem taką żeby albo zdjąć ciśnienie albo podnieść limiter, bo tylko ktoś niedomyślny ustawi ciśnienie 2500mBar przy limiterze 2550mBar. Ludzie zastanówcie się że w takim przypadku wpływ nawet będzie miało ciśnienie atmosferyczne którego skok może mieć wartość po 80mBar wiec nawet w warunkach laboratoryjnych jednego dnia wywaliłoby MCSF innego nie co jest tylko i wyłącznie błędem osoby tworzącej mapę. Chłopak nie ma problemów z samochodem, bo cały układ sterowania zmienną geometrią jak i układ wykonawczy ma wymieniony (co widać w logach - są wzorowe) więc też nie róbcie chłopakowi wody z mózgu że ma coś nie tak mechanicznie w samochodzie. Wniosek jest taki że limiter jest zbyt blisko roboczego ciśnienia doładowania i to jest wina osoby tworzącej mapę i tyle. Aha i gdybyście czytali odpowiednio wątek to przeczytalibyście sobie że napisałem jasno i wyraźnie że jest to agresywny remap, którego nie popieram. I tłumaczenie że klient tak chciał jest dla mnie śmieszne, bo to wy znacie się na swojej robocie i to wy powinniście tak wykonać remap aby zarówno nie stwarzał zagrożenia dla jednostki napędowej jak i nie był kłopotliwy w użytkowaniu - co mamy przedstawione na załączonym obrazku. Pozdrawiam i już nie przeszkadzam
    Ostatnio edytowane przez sumka33 ; 25-03-2013 o 21:47

  7. #287
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Sprawa się klaruje, czujnik ciśnienia przekłamuje właśnie ostro z dołu, na niskich obrotach jest różnica nawet ~400mBar zadanej względem zmierzonej. Jutro podmiana na nowy czujnik.

    U mnie MCSF wyskakiwał zawsze przy ciągnięciu z dołu, także nie jest to kwestia gónego zakresu, a różnicy między zadanym a zmierzonym w dolnym zakresie obrotów / doładowania. Zakładam, że sprawdzana jest różnica i jeśl jest większa niż X wyrzuca błąd. Pytanie do praktyków - jaka jest defualtowo w sofcie: 500-600 mBar?

  8. #288
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    A radę dałem taką żeby albo zdjąć ciśnienie albo podnieść limiter, bo tylko ktoś niedomyślny ustawi ciśnienie 2500mBar przy limiterze 2550mBar.
    Tylko tak na marginesie -
    Mam max 1568+atm i limiter 2650. W dwóch Alfach. Nigdy nie widziałem MCSF'a.
    Jak widać są skrajności - "W Polsce 16 grudnia 1997 zanotowano 1054 hPa w Suwałkach... najniższe zaś (965,2 hPa) notowano 26 lutego 1989 w Szczecinie i Łodzi, ". Tyle, że jest jeszcze jedna mapa poza limiterem i samym turbo, która warunkuje maks. zależność ciśnienie atmosferyczne - ciśnienie doładowania. Powinno więc ograniczyć ciśnienie przed SVBL-em.

    A co do logów (abstrahując od tego co jest przedmiotem tej sprawy - nie patrzyłem więc się nie wypowiadam), to należy pamiętać, że FES i inne mierzą wartości nie ciągle ale w pewnych sekwencjach. Wartość błędna może być odczytana w czasie pomiędzy odczytami. A więc krótkie logi są w większości "G" warte.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #289
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar xweb
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V 140@167KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Czestotliwosc mierzenie jest do niczego, w ciagu 3s pomiedzy pomiarami moze sie dziac wszystko... Mierzenie w czasie rzeczywistym daje dopiero poglad na sprawe.

  10. #290
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dokładnie. Albo długotrwały pomiar. A i to trzeba celować aby objaw pokazał się w czasie odczytu, a nie żądania.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory