Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Pekniety przewód wspomagania kierownicy

  1. #21
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Aha. To masz dwie opcje. Albo zrzucasz wszystko i wieziesz na zaprasowanie. Albo wywalasz tą złączkę, dławik i zaprasowany wąż. Wtedy nakładasz nowy wąż i ściskasz go opaskami w miejscu gdzie było zaprasowanie (tam rurka jest karbowana).
    Ja tak zrobiłem w poprzedniej dawno temu i do teraz jest gitara. Nie ma potrzeby tam zaprasowaywać. Ale oczywiście możesz. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie i tak na opasce było przy maglu (tam jest drugi elastyczny odcinek) dlatego dałem sobie spokój z zaprasowaniem. W dodatku przy wyjściu z magla do pompy (w tym prawie niedostępnym miejscu) też jest na opaskę.

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Sprawa załatwiona koszt operacji 37pln(przewód + płyn). Czas operacyjny 30min. Po rozcięciu zaprasowanego przewodu okazuje się, że przewód biegnący pod sankami posiada zakończenie w postaci zgrubienia, więc przewód bezproblemowo trzyma się jak należy. Dla kolejnych użytkowników dodam, że przewody należy zakupić wew. fi10mm.

  3. #23
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak, rurki mają na końcach pogrubienie i karbowanie. W mojej poprzedniej zwykłe przewody na opaskach już z 50tys km nalatały i wszystko jest ok.

  4. #24
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar joe_27
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    będzin
    Auto
    spider 916 2.0 TS '01
    Postów
    24

    Domyślnie

    Witam,
    Odkopuję ponownie,żeby nie zakładać nowego tematu.

    U mnie wyciekł płyn wspomagania z prawej strony (od pasażera),z początku myślałem że chłodniczka wyzionęła ducha,ale po jej zmianie ciekło dalej i okazało się że jest padnięty przewód idący od pompy wspomagania do maglownicy (nie zauważyłem tego wcześniej ponieważ leciało po chłodniczcce).
    Moje pytanie brzmi czy żeby wymienić ten przewód to trzeba luzować sanki ? Nie byłem pod autem więc nie wiem,czy tak jest ,o takiej ewentualności powiedział mi mechanik.Czy 100 zł za robociznę to dużo w tym przypadku ??
    Moje drugie pytanie.Czy lepiej zregenerować ? Czy może używkę kupić ?

    Z góry dzięki za pomoc.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    daj do renowacji wymienią waż i zakują na nowo w stosunku do używek cena to promocja, a masz nowy wąż.

  6. #26
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Na pewno nie kupuj używki. To po prostu nie ma sensu.

  7. #27
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar joe_27
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    będzin
    Auto
    spider 916 2.0 TS '01
    Postów
    24

    Domyślnie

    Tak,też myślałem zrobić,tylko pęknięcie podobno jest na odcinku aluminiowym,więc chyba tylko lutowanie wchodzi w grę.No chyba,że są w stanie też wymienić odcinek aluminiowy.

Podobne wątki

  1. Przewód wspomagania
    Utworzone przez kanks w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2014, 08:32
  2. pekniety wezyk wspomagania
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-05-2013, 10:50
  3. [146] przewód wspomagania
    Utworzone przez zielik203 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 13:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory