Kod:
Czynnik FRA 1 (obciążenie aktualne): 1,06259
Czynnik FRA 2 (obciążenie aktualne): 1,05307
Czynnik DTV 1: -3,18
Czynnik DTV 2: -3,23
Faza adaptacji przepustnicy: 11
- oraz drugi log
Kod:
Integrator sondy lambda 1: 1,00000
Integrator sondy lambda 2: 1,00000
Czynnik FRA 1 (obciążenie aktualne): 1,05820
Czynnik FRA 2 (obciążenie aktualne): 1,03806
Czynnik DTV 1: -7,16
Czynnik DTV 2: -6,79
- takie parametry powoduja to że parametry Long i chyba Short są zawyżone.
- niski poziom napięcia akumulatora ale to chyba normalne w JTS.
Kod:
Przepływ powietrza (przepustnica zamkn.): 0,0 Kg/h
Napięcie akumulatora: 11,58 V
Predkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
- nie logujemy parametrów sond przed katalizatorem (2 sztuki), ponieważ są to sondy pradowe szeroko pasmowe, ich napięcie nie niesie żadnej informacji diagnostycznej.
- ważny byłby wykres nagrzewania się silnika od silnika zimnego, po nocy i logowanie parametrów obroty silnika, temperatura wody , napięcie sondy za katalizatorem bank1, bank2, czas wtrysku, komparator sond przed katalizatorem.
- komparator sond przed katalizatorem pokazuje semi parametr Lambda.
- po włączeniu się wentylatora chłodnicy czekamy jeszcze aby się wentylator włączył ponownie, potem dodajemy trochę gazu aby ECU zmienił strategię.
- po zmianie strategi kończymy logowanie po czasie 2-3 minut.