Dziś luz zaworowy został wyregulowany, ale to nie on. W poniedziałek zaglądam do wydechu a później sprawdzam wtryski. Jeszcze do tego wszytkiego padł dziś czujnik wału korbowego:/
Dziś luz zaworowy został wyregulowany, ale to nie on. W poniedziałek zaglądam do wydechu a później sprawdzam wtryski. Jeszcze do tego wszytkiego padł dziś czujnik wału korbowego:/
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem
Witajcie ponownie, dziś wymontowałem wtryskiwacze i zawiozłem do sprawdzenia, przed chwilą telefon od fachowca i mówi, że nic szczególnego nie widzi w nich, zdaje się wszystko ok, nieco większe przelewy niż powinny być, ale wszystkie 4 wtryski podobne wyniki dają. Martwi mnie jedna sprawa. Po podłączeniu do MES Dawka paliwa wtrysku pilotującego wynosi 0, ale czas wtrysku pilotującego już wykazuje pewną wartość, czy dawka też nie powinna mieć konkretnej wartości?
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem
Kolego, po kupnie mojej 2.4 10v miałem podobne objawy tzn: głosniejsza praca silnika, małe wibracje na zimnym i rozgrzanym silniku, no i pozniej jeszcze wywalalo mi błąd od czujnika wału. po sprawdzeniu wtrysków okazało sie takze, ze wszystkie 5 miało bardzo dobre parametry(ktos je juz wczesniej regenerował) na koniec okazało sie, ze winien byl przestawiony o rozrzad.
A z tym przestawionym rozrządem miałeś moc normalnie? Żadnych innych objawów niepokojących prócz głośniejszej pracy?
moc była normalna, troszke ciezej miał palic(przekrecil ok 5 razy i załapał)
Rozrząd jest dobrze ustawiony, ze dwa tygodnie temu sprawdziłem, Alfina pali od strzała. A co z tą dawką wtrysku pilotującego? Bo wtryskiwacz się otwiera nawet przy 0,2 ms (fachowiec powiedział, że przy takim czasie nie widać mgiełki, ale słychać go jak się otwiera), a MES twierdzi, że dawka wynosi 0 niezależnie od obrotów.
Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem