Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: ICS klawisze

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie ICS klawisze

    Witam kolegów przejdę od razu do sedna. Mam taką bolączkę nie działają mi dwa klawisze w ICS (5 i main). Czy istnieje jakikolwiek sposób na przywrócenie im sprawności? Próbował ktoś już się w to bawić regenerować (wkleić, lutować itp.). Czy ma to sens, czy jest to w ogóle możliwe? Jak za to się zabrać?

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    uderz do elektronika, pewnie styczniki-włączniki do wymiany(przelutowania), no ale trzeba pewnie rozebrac ICS'a i do tych przycisków się dobrać, chyba ze uda się to zrobić na aucie....

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał skladak Zobacz post
    uderz do elektronika, pewnie styczniki-włączniki do wymiany(przelutowania), no ale trzeba pewnie rozebrac ICS'a i do tych przycisków się dobrać, chyba ze uda się to zrobić na aucie....
    Na razie to chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już to przerabiał zanim zaniosę gdziekolwiek. Chcę sobie zaoszczędzić niepotrzebnego czarowania "panie da rade tylko przynieś".
    Uziemi mnie na tydzień lub dwa i odprawi z kwitkiem za który jeszcze sobie policzy a ja dalej będę miał problem.

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    ALFA ROMEO 166 2.5 V6 99r + PODTLENEK LPG BRC
    Postów
    215

    Domyślnie

    mam ten sam problem przyciskiem 3, 5 i fm rozbierałem, czyściłem pryskałem kontaktem i nic sam przycisk jak sprawdzałem miernikiem to puszcza sygnał i przejście jest po wciśnięciu, jedyne co mi przychodzi do głowy to że ścieżka gdzieś na płytce jest walnięta albo bolec od plastikowego przycisku jest za krótki (zużył się już). Ktoś kiedyś pisał że wymienił bezpiecznik z tyłu ICS i ruszyło mu u mnie niestety nie zdało to egzaminu. Jak uda Ci sie coś z tym zrobić to podziel się sposobem chętnie skorzystam

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    mam panel bez przycisków jak ktoś by chciał, za flaszkę oddam
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    majkel rzeczowo podszedł do sprawy. Trzeba najpierw sprawdzić mikro wyłącznik miernikiem. Jeżeli działa to jest kwach bo problem może być w płycie panela albo i jeszcze dalej (oby nie). Wtedy trzeba niestety wymienić panel (to czarne z przyciskami i wyświetlaczem) i mieć nadzieję że to pomoże Jednak jak nie ma przejścia to można przelutować. Nie jest to już proste ale jak najbardziej wykonalne w domowych warunkach.

Podobne wątki

  1. Radio sterowane z kierownicy klawisze na odwrót.
    Utworzone przez Caroolioos w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 14:16
  2. Nie działają klawisze w ICS
    Utworzone przez majkel_dg w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-12-2011, 20:04
  3. [159] klawisze sterowania Blue&me w kierownicy
    Utworzone przez zemsta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-06-2011, 20:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory