Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Radio sterowane z kierownicy klawisze na odwrót.

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Caroolioos
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    SBL
    Auto
    AR 147 JT Demon
    Postów
    42

    Domyślnie Radio sterowane z kierownicy klawisze na odwrót.

    Witam zakupiłem radio o numerze dla 7 646 306 316 147 czytające MP3. Lecz po montażu sterowanie z kierownicy mam na odwrót. Czyli pogłaśnianie/zmiana utworu radia. Na starym radiu wszystko jest OK.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Dziwne. Teoretycznie kostek przy radiu nie da się pomylić. Ile masz guzików w kierownicy? 6 czy 8? W ostateczności można by przepiąć kostki w kierownicy ale taśmy z kablami są raczej zbyt krótkie na to. Rozumiem, że podmieniałeś stare radio i było po ok.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Caroolioos
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    SBL
    Auto
    AR 147 JT Demon
    Postów
    42

    Domyślnie

    Tak kostki oraz opis na radiu jest identyczny. Na razie próbuje środkowa kostkę zamienić 3 kabelki na 3. One sa wg. schematu odpowiedzialne za sterowanie. Zaraz dam znać co i jak. Tak stare radio jest ok. Tzn. ze sterowanie jest w porządku.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Czyli najłatwiej będzie zmienić piny w kostce przy radiu.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Caroolioos
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    SBL
    Auto
    AR 147 JT Demon
    Postów
    42

    Domyślnie

    Przekładałem piny na odwrót i dalej to samo. Już mam na dzisiaj dość, jeszcze ten EGR. Jutro się tym zajmę. A jak wyciągnąć te plastiki z guzikami na kierownicy?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Wyciąganie plastików nic raczej nie da. Ale jeśli chcesz je wyciągnąć, musisz odkręcić poduszkę (3 śruby na imbus bodajże rozmiar 35, z tyłu na ramionach)
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 12-10-2012 o 16:08

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Cytat Napisał Caroolioos Zobacz post
    A jak wyciągnąć te plastiki z guzikami na kierownicy?
    Do siebie... Z tego co pamiętam, to powinny wyjść nawet na przykręconej poduszce Są na wcisk.
    Jednak jeśli chcesz coś zamienić miejscami, odpinać kabelki, to i tak będziesz musiał poduchę odkręcić.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał mateuszszar Zobacz post
    Do siebie... Z tego co pamiętam, to powinny wyjść nawet na przykręconej poduszce Są na wcisk.
    Jednak jeśli chcesz coś zamienić miejscami, odpinać kabelki, to i tak będziesz musiał poduchę odkręcić.
    Samo wyjęcie plastików nic nie pomoże bo taśma nie pozwoli na manewrowanie nimi a poza tym można ją w ten sposób łatwo uszkodzić.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Caroolioos
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    SBL
    Auto
    AR 147 JT Demon
    Postów
    42

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie. Wcześniej w radiu miałem tak jeśli wyłączę zapłon to radio się samoczynnie wyłączało, teraz natomiast jeśli tak zrobię radio gra nadal. Nie jest to może denerwujące lecz przyzwyczaiłem się do tego. W czym tkwi szkopuł?

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    jeśli masz omomierz sprawdź czy jest różnica w masie radia a w masie odniesienia..może jest gdzieś przetarty przewód lub zła styczność pinów..dotknij masy radia i pina 12 w zielonej kostce / tego na środku ..masa odniesienia/.Jeżeli omomierz nie pokarze zaro..tzn, że masz gdzieś problemy z masą..poczytaj ten temat ;
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...nkcyjna-8.html
    Jest jeszcze taka możliwość abyś mógł zmierzyć omomierzem wartości pomiędzy pinem 12 i 10 wciskając poszczególne przyciski kierownicy i to samo pomiędzy 12 i 11.Powinno być tak samo..drabinka oporników.
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...nkcyjna-4.html tu masz schemat
    pozdrawiam

    ps. czasami pomaga odłączenie radia od aku...wypięcie wtyczki zasilania na parę minut
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 12-10-2012 o 16:52

Podobne wątki

  1. Podłaczenie kierownicy pod radio
    Utworzone przez cichy89 w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-11-2014, 13:08
  2. Sterowanie z kierownicy a radio
    Utworzone przez molek w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-08-2011, 07:53
  3. [159] klawisze sterowania Blue&me w kierownicy
    Utworzone przez zemsta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-06-2011, 20:21
  4. Oryginalne Radio, a sterowanie z kierownicy. Radio CB
    Utworzone przez Kuba_156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-05-2010, 23:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory