Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 89

Temat: Alfa trzyma obroty na 2000

  1. #11
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qlimax125 Zobacz post
    a mu czasem krokowy sie nie zawiesza?? ja mialem cos podobnego tylko ze dzien wczesniej alfa chodzila mormalnie. drugiego dnia z rania w alfe a mi odrazu wskakiwała na 4.5tys. odpinałem aku i nic nie pomagało. zaprowadziłem do mechannika i powiedział mi ze kropla wody sie dosTAŁA na wtyczke ecu i sie zawieszał krokowy
    Ja nawet nie wiem gdzie jest krokowy, teraz to d...pa blada skoro zepsułem przepływke.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Wszystko jest możliwe. Przecież kolega czyścił przepustnicę, a tam jest blisko ECU.
    Tam trzeba posprawdzać wszystko po kolei no i podziałać kompem.
    chyba teraz musze kupić nową przepływkę, zobacze czy zapali, a potem bede sie martwił co dalej, w sumie zapala teraz ale jak mu wcisne gaz

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0ts 2000r
    Postów
    211

    Domyślnie

    kolego a jak gasiles alfe to słyszałes jak krokowy wraca do pozycji zero czy moze słyszalej jak by był zawieszony??

  3. #13
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Wszystko jest możliwe. Przecież kolega czyścił przepustnicę, a tam jest blisko ECU.
    Tam trzeba posprawdzać wszystko po kolei no i podziałać kompem.
    Przepustnica działa dobrze skoro komp nic nie wykazał, nie wiem czemu przepływka po czyszczeniu nie działa, przeciez tylko delikatnie przeczysciłem sprejem do połączen elektrycznych i benzyną, mogłem ją w ten sposob zepsuć?

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    krokowy jest razem z przepustnica a przeplywki nie myje sie takimi srodkami tylko pogorszyles jej stan

  5. #15
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qlimax125 Zobacz post
    kolego a jak gasiles alfe to słyszałes jak krokowy wraca do pozycji zero czy moze słyszalej jak by był zawieszony??
    Ja nawet nie wiem gdzie jest krokowy:/ jak gasiłem to nic nie słyszałem, poprostu silnik zgasł i tyle.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post
    krokowy jest razem z przepustnica a przeplywki nie myje sie takimi srodkami tylko pogorszyles jej stan
    No spiepszyłem przepływke, fakt... bo przed czyszczeniem zapał normalnie tylko obroty miał wysokie, teraz pytanie, czy te obroty mogłby być spowodowane przepływka?

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    przekrecasz kluczyk na raz i powinienes slyszec jak krokowy ustawia a obroty to juz temat rzeka mogla je powodowac brudna przepustnica ,przeplywomierz zasyfiala odma i jeszcze kilka lub kilkadziesiat pierdół
    Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 05-04-2013 o 20:14

  7. #17
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post
    przekrecasz kluczyk na raz i powinienes slyszec jak krokowy ustawia
    Fakt słychać, coś przez jakieś 3 sekundy, myslałem ze to pompa paliwowa.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Oj kolego, zabrałeś się za robotę, o której nie masz pojęcia.
    Pewnie nawet nie wiesz, że te dwie kostki, które niepotrzebnie odpinałeś to są wtyczki od ECU, bo on jest właśnie na przepustnicy, a tam są bardzo delikatne piny.
    Pozostaje tylko pytanie, co udało Ci się zepsuć - no, ale na odległość to można tylko gdybać.

  9. #19
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Oj kolego, zabrałeś się za robotę, o której nie masz pojęcia.
    Pewnie nawet nie wiesz, że te dwie kostki to są wtyczki od ECU, bo on jest właśnie na przepustnicy.
    Pozostaje tylko pytanie, co udało Ci się zepsuć - no, ale na odległość to można tylko gdybać.
    Powiem tak, mniej więcej wiedziałem od czego są te kostki. Po czyszczeniu nabrał tylko wysokich obrtów. No ale co z tego jak spiepszyłem chyba przepływke, chyba ze da się jakoś uratować, i pytanie czemu zapaliła sie tak kontrolka?

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Kontrolka się zapaliła, bo ECU widzi jakiś błąd. Trzeba kompa, żeby się dowiedzieć, co go zabolało.

Podobne wątki

  1. Ciepły silnik obroty 1500/2000 Klekocze
    Utworzone przez kaszny w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-12-2015, 16:57
  2. bardzo wysokie obroty nawet powyżej 2000
    Utworzone przez daro1800 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:33
  3. [146] obroty 2000 po czyszczeniu przepustnicy
    Utworzone przez dymek1000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 12:05
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 09:26
  5. [159] Na biegu i na luzie silnik nie wchodzi na obroty powyżej 2000 obr/min
    Utworzone przez karmal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 12:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory