![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
no tak, bo jest najwieksza wada takich silnikowsa solidne, malo awaryjne ale pala duzo
no ale cos za cos, nie mozna miec wszystkiego naraz
![]()
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
[QUOTE=
ale tylko to nie przekonuje niezdecydowanych do tego silnika[/QUOTE]
Ale po co tu kogoś przekonywać, im mniej Busso na drogach tym będę się czuł bardziej wyjątkowy![]()
Niezdecydowanych do Busso Motore nieprzekonuje w pierwszej kolejności spalanie a dopiero póżniej mniejsza (bądz większa awaryjnośc jednostki)
A co do wad tych silników to nic mi do głowy nie przychodzi; no może to że ich masa trochę psuje charakterystykę prowadzenia no ale w 2.4 jtd jest jeszcze gorzejno ale jakby na to nie patrzeć to nie jest to wada silnika.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
tak się składa że v6 jest cięższe niż 2.4,więc nie rozumiem dlaczego w dieslu prowadzenie ma być najgorsze
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
muszę poszperać,gdzieś miałem te dane .Silnik 2.4 jest kilka kg lżejszy od v6. 2.4 to R5
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
V6 waży w okolicach 170 kg z plusem. Wiki twierdzi że 1.9Twinturbo multijet waży 185 kg. W 2.4 dochodzi jeszcze jeden garek w żeliwnym bloku, ale może na osprzęcie trochę zaoszczędzić.
1984 GTV6 3.2 24V