Witam. Mam takie nietypowe pytanie.
Jakiś czas temu, rozwaliłem miskę. Po zrobieniu miski po 2 dniach poszła turbina. Wymieniłem tą turbinę na inną i po 2 dniach szlak ją trafił. Jaka może być przyczyna- zapewne przerwa w dostawie oleju, zatarło się łożysko i puściło olej- brak mocy, niebieska chmura.
Boję się że jak znowu zrobię turbo to znowu je szlak trafi. Jak tego uniknąć.
I jeszcze jedno pytanie. Czym różnią się turbiny 136kmn od 140 km. Na pierwszy rzut oka różnią się stroną zimną inaczej ustawiona jest rura łącząca turbo z IC.
Co sądzicie o przeszczepieniu strony gorącej 140km, ze stroną zimną 136km. Interesuje mnie czy konstrukcyjnie pasowały by do siebie.
Proszę o konkretną opinię- radę a nie prześmiewcze komentarze.
Wiem jak zbudowana 136km rozbierałem ją,ale nigdy nie widziałem wersji 140 km. Wersje 140km łatwo kupić o 136km jest trudno.