Strona 13 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 136

Temat: Demontaż zaworów głowicy [AR 156]

  1. #121
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Kurczę, podziwiam kolegę - ale jak już demontujesz głowicę to daj ją do splanowania.
    Ja kiedyś się śpieszyłem z fiatem 125p bo nie było czasu i założyłem starą głowicę po przecierce bez planowania.
    Samochód jechał dobrze, ale były wycieki oleju na zewnątrz - może u ciebie jest podobnie, tylko sączy do cylindrów.

  2. #122
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Jutro jadę do Nieszawki koło Torunia do splanowania głowicy.

  3. #123
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Jadę wlaśnie do Nieszawki. Koszt planowania to śmieszne 50,00 PLN

    Przyjadę to zakładam nowe uszczelniacze i składam wszystko do kupy.

    - - - Updated - - -

    Tak wygląda po zabiegu planowania Teraz ja przedmucham, wymienię uszczelniacze i założę zawory.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20130409_132127.jpg
Wyświetleń:	867
Rozmiar:	81.9 KB
ID:	91735

    Teraz lecę zamówić nowe szpilki do głowicy.

    - - - Updated - - -

    a teraz którędy przebijał się olej: uszczelniaczami, ale nie w miejscu uszczelnienia zaworu, tylko były luźne w prowadnicach Wkładanie i wyciąganie zaworów przy szlifowaniu gniazd musiało je luzować.

    Tak czy owak wymieniam wszystkie dla spokojności.

    - - - Updated - - -

    Uszczelniacze założone. Teraz pora na zawory. Po każdym włożeniu zaworu będę dobijał uszczelniacze.

    - - - Updated - - -

    Na 16 uszczelniaczy 8 było totalnie luźnych

  4. #124
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Prawie wszystko mam już zmontowane. Jutro tylko pokrywa zaworów, pasek urządzeń pomocniczych i wio

    Kupiłem nowe szpilki 130,00 PLN

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20130410_091812.jpg
Wyświetleń:	248
Rozmiar:	116.4 KB
ID:	91904

    Tak wyglądają tłoki, musiałem je troszkę wyczyścić.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20130410_122733.jpg
Wyświetleń:	782
Rozmiar:	105.2 KB
ID:	91905 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20130410_122758.jpg
Wyświetleń:	1007
Rozmiar:	108.3 KB
ID:	91906

    Po założeniu i skręceniu głowicy przed ustawieniem rozrządu a sam rozrząd to bagatela 15 minut pracy

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20130410_141217.jpg
Wyświetleń:	689
Rozmiar:	118.5 KB
ID:	91907

  5. #125
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czyli tylko remontować, częsci są, instrukcja powyżej.
    - a i jeszcze jest pomoc z forum.
    - tylko trzeba mieć 156 TS.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #126
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Pewnie ze remontowac,czesci sa i to spory wybor.pierscienie,panewki-pracuje nad jakas wzmocniona wersja i moze nawet cos z tego bedzie.
    Czesto TS ma jeszcze tolerancje w porzadku
    Jak najbardziej-remontowac

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  7. #127
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Temat można zamknąć. Teraz wszystko śmiga jak należy. Dziękuję za cenne porady oraz słowa krytyki.


    https://www.youtube.com/watch?v=ludupRMDW_o

  8. #128
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Temat można zamknąć. Teraz wszystko śmiga jak należy. Dziękuję za cenne porady oraz słowa krytyki.
    Ja bym nie zamykał, może komuś się przyda

  9. #129
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Zamknąć w sensie nie pisać w nim. I pamiętajcie święte słowa. Po zakupie głowicy "Planujcie ją!!"
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 15-04-2013 o 08:59

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Witam.

    Mam prośbę o sprawdzenie mi świec zapłonowy po przejechaniu 2000km od remontu głowicy. Myślę, że jest OK ale wole się upewnić. Denka tłoków suche jak pieprz, oleju Alfa nie bierze ani grama (2000km z haczykiem) i na bagnecie jest wciąż tyle samo, 1mm ponad MAX. Płynu chłodniczego również nie ubywa. Będę wdzięczny za ocenę.


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0134.jpg
Wyświetleń:	214
Rozmiar:	124.3 KB
ID:	110060

Podobne wątki

  1. Demontaż tylnej głowicy V6 TB
    Utworzone przez sebek501 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 18:07
  2. Planowanie głowicy TS 16V bez wyciągania zaworów - możliwe, robił ktoś?
    Utworzone przez wiluxx w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 09:04
  3. [GTV] Po wymianie zaworów na tylnej głowicy zalewa świece
    Utworzone przez Fatasso w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 22:33
  4. Demontaż głowicy 2.0 TS
    Utworzone przez Kazek w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-05-2009, 14:31
  5. Demontaż głowicy w AR166 JTD
    Utworzone przez Alfa166Nero w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-09-2007, 10:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory