ja nie będę kombinował
wzdłużne będą ori, więc tulejki zwrotnicy (które z nimi współpracują) też dam ori
i też raczej czerwone PU do poprzecznych...
a kiedyś tam obniżenie ze 30 i dobre amory...
aha
rz w "maży"
ja nie będę kombinował
wzdłużne będą ori, więc tulejki zwrotnicy (które z nimi współpracują) też dam ori
i też raczej czerwone PU do poprzecznych...
a kiedyś tam obniżenie ze 30 i dobre amory...
aha
rz w "maży"
heheh dzięki te ż i rz to czasami z szybkości
a masz może już jakieś pu u Siebie w aucie? na normalnym zawieszeniu ?
Alfa 156 1,9 JTD 115KM Nero
mam w przednich górnych czerwone...
ale po kilkunastu tysiącach sworznie już mówią papa
więc wpadną ori...
Panowie sprawa jest taka, że mam luzy na gumach tylnego zawieszenia. Dla przykładu podam gumę drążka stabilizatora tylnego z takim luzem, że można popatrzeć jak przez dziurkę od klucza.
Przymierzam się do wymiany tyłu i mam na oku http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...143513212.html czyli komplet StrongFlex (czerwone).
Z tego co się orientuję to mam Nivomata z tyłu i pytanie - ma ktoś takie coś u siebie i czy może napisać jak się sprawuje?\
Dzięki za info.
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
Dostępna jest guma o średnicy 13mm na tylny stabilizator? Drążek mam trochę wytarty i na 14mm jest luz.
u strong flex nie ma.. chyba że napiszesz maila i zamówisz to może Ci zrobią.. ale proponowałbym wymienić stabilizator skoro się wytarł.. nawet używany nie powinien być problemem za grosze + lakier proszkowy i będzie napewno 14mm albo nawet 14 z kawałkiem i będzie dobrze siedzieć guma/PU..
Napisałem maila do Strongflexa. Drążkowi nic nie dolega wiec chyba nie ma sensu kupowania następnego i bawienia się w regenerację. Na allegro można dostać gumy o średnicy 13mm wiec jeżeli ze Strongiem nie wyjdzie to takie kupię.
Tylko drążek o średnicy 13mm działa innaczej niż taki o średnicy 14mm.
Ja też bym wymienił.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Drążek zdemontowałem do malowania .Oczywiście najpierw pomierzyłem suwmiarką. Lewa strona trzyma wymiar a prawa ma kształt "elipsy" 13,4 na 13,9mm. Gumy zamówione w rozmiarze 13mm ale zwykłe. U Strongflexa jednak nie brałem choć była możliwość zrobienia na zamówienie. Poliuretany założę tylko na przedni.
Panowie zawieszenie tylne i przednie Wam pada przez nie odpowiednie opony oraz za duże ciśnienia w nich dotyczy to wszystkich aut zwłaszcza na polskich drogach . Opony mają swoje ciśnienia pracy nie patrzcie na ciśnienia podane przez producenta auta kupujcie kapcie zalecane przez producenta a zapomniecie co to zawieszenie. Twarda stara opona wybije szybko zawieszenie. Te od macpersona nie nadają się na wachacz Alfy .