Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Problem z aku...

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Ok, po 10h pod normalnym prostownikiem aku wstał...
    Wziąłem multimetr i zrobiłem tak:
    - wyłączyłem wszystko w aucie i zamknąłem je kluczykiem,
    - na multimetrze podłączyłem czarny kabel pod COM,
    - czerwony kabel podłączyłem pod DC,
    - multimetr ustawiłem na 10A
    - odpiąłem klemę ujemną z akumulatora,
    - wpiąłem multimetr szeregowo między klemę minusową a akumulator.

    Multimetr wskazywał wartości między 1,7-2,3, a biorąc pod uwagę, że był ustawiony na 10A, muszę tą wartość podzielić przez 10, co daje pobór rzędu 0,17-0,23A???
    Coś za dużo, czy źle mierzę?
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    Multimetr wskazywał wartości między 1,7-2,3, a biorąc pod uwagę, że był ustawiony na 10A, muszę tą wartość podzielić przez 10, co daje pobór rzędu 0,17-0,23A???
    Coś za dużo, czy źle mierzę?
    Za dużo Ci pobiera tego prądu. Coś go zżera.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rychu Zobacz post
    Za dużo Ci pobiera tego prądu. Coś go zżera.
    Ale dobrze to pomierzyłem?
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    Ale dobrze to pomierzyłem?
    Pomierzyłeś prawidłowo. A nie zmieniałeś w ostatnim czasie radia?

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rychu Zobacz post
    Pomierzyłeś prawidłowo. A nie zmieniałeś w ostatnim czasie radia?
    No właśnie nie...
    Jedyne co zmieniałem w ciągu ostatnich kilku miesięcy to żarówka oświetlenia kabiny na suficie (jakaś taka większa była, ledwo ją upchałem w gnieździe...).
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    No właśnie nie...
    Jedyne co zmieniałem w ciągu ostatnich kilku miesięcy to żarówka oświetlenia kabiny na suficie (jakaś taka większa była, ledwo ją upchałem w gnieździe...).
    No to nie pozostaje Ci nic innego jak sprawdzić wszystkie żarówki, czy któraś nie żarzy ewentualnie wyjmować bezpieczniki i dokonywać pomiaru.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    Multimetr wskazywał wartości między 1,7-2,3, a biorąc pod uwagę, że był ustawiony na 10A, muszę tą wartość podzielić przez 10, co daje pobór rzędu 0,17-0,23A???
    Coś za dużo, czy źle mierzę?
    Na 90% multimetrów oznacza to 1.7-2.3amper, bez żadnego dzielenia.
    Taki prąd wyssie w pełni naładowany akku w ok 30h

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Mmmmh...

    Dziś na desce rozdzielczej choinka - ABS, VDC i vo tylko jeszcze...

    Pojechalem do goscia od aku:

    - ładowanie dobre,

    - pobór na postoju 0,00-0,02A,

    - aku niedoładowany...

    Gościu wziął baterię do sprawdzenia i dał mi coś zastępczego.

    Auto śmiga jak ta lala i błędy zniknęły

    W poniedziałek zobaczymy jak z gwarancją.
    była 1999 Alfa Romeo 146 1.4 TS
    była 2004 Alfa Romeo 156 1.9 M-jet
    była 2002 Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    była 2000 Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    była 2005 Alfa Romeo 156 2.4 M-jet
    jest 2010 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    -------------------------------------

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory