Właśnie, to czysty przypadek. Każda nieszczelność też powoduje powrót przelewem. W przypadku lania będzie zła korekta, a dokładnie ujemna. ECU przytnie czas i nadmiar pójdzie przelewem. Więc tak na prawdę nie wiadomo co było powodem ( nieszczelność czy lanie ). A co będzie jeśli wtrysk będzie miał problemy z wydajnością (np. będzie się przycierał). Nie będzie widać na przelewach. Natomiast będzie widać na korekcie, bo będzie wyraźnie na plus.
Jak domniemam sam nie wykonywałeś regeneracji i nie wiesz co tak naprawdę zrobiono. Wiadomo jest na 100%, że wymieniono końcówki, bo tak się robi zawsze. Natomiast nie wiesz jakie pozostałe podzespoły wymieniono. Twoje twierdzenie, że ta diagnoza świadczyła o laniu wtrysku jest na "chybił trafił".
Natomiast korekty powiedzą to w jakim stanie jest nie tylko wtrysk ale i inne podzespoły układu zasilania paliwem, a nawet układ tłok-cylinder-zawory. Tyle tylko, że nie w samochodach ze starszymi układami, gdzie korekty nie są odczytywane. Tam jesteśmy skazani na tą niejednoznaczną metodę.
Więc metoda przelewowa w nowszych CR jest jak stosowanie w obecnych czasach cepa w młynie
- - - Updated - - -
Panowie... kolega ma EDC16.