no włśnie nie wiem.Chyba poprzedni właściciel wymienił silnik na mniejszy.
no włśnie nie wiem.Chyba poprzedni właściciel wymienił silnik na mniejszy.
no włśnie nie wiem.Chyba poprzedni właściciel wymienił silnik na mniejszy
.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Co do mrugania 3,5 biegu oraz wyrzucania na N u mnie pomogła wymiana czujników na skrzyni (patrz post 6) oraz oleju:
Co więcej, musiałem wyregulować sprzęgło aby nie było szarpania(gaśnięcia), i oczywiście auto kalibracja w AlfaDiag (można FES).
Teraz jest OK.
Ostatnio edytowane przez donmat ; 20-04-2013 o 12:46
już jest ok. serwis wymienił jakis potencjometr i teraz selespeed działa bez problemów.
witam a ja mam podobny problem w czasie jazdy działa R N 1,2 a jak chce wskoczyć na 3 to miga 2 i nic wiecej nie da sie przełaczyć na wyżej też to moze być wina potencjometru?
była:Alfa Romeo GTV 2,0TS , 166 2,0TS x 2 , 156 2,5 v6 , 156 2,0TS.. jest 166 2,4jtd
A mi dziś zaczyna się też chrzanić jedzie na 2i4 a po zgaszeniu wraca do normy i tak na zmianę. Potencjometr? Czy kalibracja>? Znowu będzie grzebanie pod maską.
..ciekawe
..a moze ktos mial podobna sytuacje w 156 2.0 ?
ubytek plynu,brak sladow pod autem,chek skrzyni z sygnalem,p 1769,blad powraca...
auto wbija biegi bez problemu przy odpowiednich obrotach,na sucho wchodza w pelnym zakresie.
po uzupelnieniu zalecanym plynem stan w zbiorniczku sie utrzymuje...
..jakies sygestie ?..wiadomo pompa..ale moze to tylko akumulator..?