Strona 14 z 152 PierwszyPierwszy ... 45678910111213141516171819202122232464114 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #131
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszoles Zobacz post
    Ja też mam ten sam regenerowany kolektor od gościa z forum Vectry. Wymieniałem go w grudniu 2011 r., do tej pory przejechałem jakieś 20 tys. kilometrów i wszystko działa bez zarzutu. Kontroluję co jakiś czas stan klap - ruszają się, a w okolicach gniazd nie widać oleju ani sadzy.
    Czy wymienialiście kolektor we własnym zakresie, czy też w którymś z warsztatów "sieci" sprzedającego te kolektory? Co z paskiem rozrządu, zakładaliście nowy?

  2. #132
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Mnie kolektor wymieniał znajomy mechanik. Kupiłem od gościa kolektor, zapłaciłem kwotę z kaucją, po wymianie kolektora odesłałem stary i kaucję odzyskałem. Paska rozrządu nie wymieniałem, bo 5 tys. km wcześniej miałem wymieniany kompletny rozrząd.

  3. #133
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja tez paska nie wymienialem bo mialem na nim moze 4 tys.zrobione, a i tak zdjeli mi kolektor bez ruszania rozrzadu.

  4. #134
    Użytkownik Rowerzysta Avatar CINEKX81
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    LIBIĄŻ
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 2019, ALFA ROMEO 159 1.9 JTDM 16V EX HIGH SPORT 2009
    Postów
    466

    Domyślnie demontaż kolektora ssącego 1.9 jtdm po lifcie

    Witam demontował ktoś z was kolektor w celu jego wyczyszczenia czy wersja plastikowa jest trudniejsza do demontażu niż wcześniejsza trzeba też rozrząd sciągac czy coś wiecej ?pozdrawiam.

  5. #135
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Witam tez jestem ciekawy co jak zrobic z kolektorem ssacym by go nie popsuc. Slyszalem ze rozrzadu nie trzba ruszac tylko 3 szpilki trzeba wykrecic. Czym czyscic kolektor ? co puszcza te wszystkie syfy bo ten plaskikowy jest nierozbieralny. Po czyszczeniu (Przepustnicy) i EGR jest jakas adaptacja czy wszystko bedzie dobre ? akumulator oczywiscie ma byc odpiety. Chcialem sie dzis brac za kolektor ale moze ktos odpisze i jutro zrobie moze ktos ma zdjecia. Pozdrawiam.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  6. #136
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał GoNiuS Zobacz post
    Po czyszczeniu (Przepustnicy) i EGR jest jakas adaptacja czy wszystko bedzie dobre ? akumulator oczywiscie ma byc odpiety
    Żadnego odpinania akumulatora i adaptacji
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #137
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    zabrze
    Auto
    Audi S8 D2.... Alfa 159 SW 1,9JTDM 16v
    Postów
    153

    Domyślnie

    a tu jest jakis kolektor ze srubkami za 250.....
    http://sklep.auto-krak.pl/kolektor-s...dti-p-252.html

  8. #138
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    A tutaj jest do 2.4 jtd:
    http://allegro.pl/kolektor-ssacy-fia...194982747.html
    Tylko nie wiem, co jest wart. Jeżeli już o tym pisałem to przepraszam. Majówka...

  9. #139
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Aha ok. ale wtyczki trzeba porozpinac. Bledu nie bedzie ?
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  10. #140
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Żadnego błędu nie miałem, akumulatora nie odpinałem. Więc to bezpieczna operacja
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory