Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Prędkość maks a obroty silnika i bieg

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    a dlugo ci sie rozpedzała SEDICI od 200 do 235? mam serca tak pałować samochodu więc sprawdzać nie będę. Nie wiem do ilu by doszła. oponki wezsze miałeś to i lżej miała.
    no z 2 minuty to chyba zajęło , pedał do oporu w podłogę , nic silnikowi nie zrobisz bo ma chłodnicę oleju , włosi naprawdę dobrze odrobili zadanie
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Z ciekawości: a to te silniki nie mają odcięcia na ostatnim biegu? Da się je tak wysoko kręcić?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Z ciekawości: a to te silniki nie mają odcięcia na ostatnim biegu? Da się je tak wysoko kręcić?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

    Odcięcie jest ale ciężko jest osiągnąć taką prędkość obrotową na ostatnim biegu w tym aucie. Tym bardziej, że moc już wtedy w seryjnym 1,9 150KM spada od około 4200 a odcięcie jest bodajże przy 4500 (piszę bodajże bo nie kręcę swojej do tego zakresu)

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar brygadzista1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Dobrze że wersje 16V mają tak długie przełożenia i rozłożone na 6 biegów. Od kilku dni mam styczność z tym motorem w 156 i bardzo podoba mi się że zapinając ostatni bieg silnik nie męczy się na wysokich obrotach.

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał brygadzista1 Zobacz post
    Dobrze że wersje 16V mają tak długie przełożenia i rozłożone na 6 biegów. Od kilku dni mam styczność z tym motorem w 156 i bardzo podoba mi się że zapinając ostatni bieg silnik nie męczy się na wysokich obrotach.
    Przełożenia to one mają krótkie - jedynie główne jest długie


    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  6. #26
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    1 - tego prawie kurde nie ma ( ale mie to lotto bo jo w sumie z 1 to sie ino odpycham z miejsca )
    2 - no chwilę pojadę
    3 - tu już mogę pojechać








  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    3 - tu już mogę pojechać
    Tzn ile?



    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  8. #28
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Chwile :p
    A tak poważniej to nie wiem - nie przywiązuję uwagi do takich spraw i nigdy tego nie sprawdzałem








  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    Odgrzeję swojego kotleta. Miałem niedawno okazję się przejechać w szybkim miejscu i udało mi się osiągnąć prędkość 220km/h oczywiście na 6 biegu. Opony letnie 205/55r16 w samochodzie dwie dorosłe osoby po 85kg. Paliwo zwykły diesel. Jechałem tyle tylko chwilkę bo szkoda mi auta ale myślę, że fabrykę osiągnąłem. Tylko żałuję że nie spojrzałem na obrotomierz bo ciekawy jestem ile wskazywał. Czy było to 4000 obr czy więcej (seria podaje max moc przy 4tyś obr).

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Sprawdź jakie masz obroty przy 110 a później wystarczy to pomnożyć x2...

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.blogspot.com

Podobne wątki

  1. Temperatura silnika maks 80 stopni 2.4 JTD 175KM
    Utworzone przez Krystian# w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 20:10
  2. [156] Gaz do dechy, obroty rosną, prędkość stoi 1.9JTD
    Utworzone przez Eldenor w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-01-2013, 17:55
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 09:26
  4. [156] obroty silnika/przełożenie/prędkość
    Utworzone przez alces1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-03-2011, 12:22
  5. [155] Licznik - obroty a prędkość.
    Utworzone przez grzelutek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-12-2007, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory