Strona 31 z 89 PierwszyPierwszy ... 21222324252627282930313233343536373839404181 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #301
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Sonda do wymiany (ale spróbuj ją wykręcić i przepłukać). Korekty są w normie. Pompa hp paliwa w dobrej kondycji.
    EGR wygląda na minimalnie uchylony. Warto go zdjąć i przeczyścić. Powinno się poprawić z masą powietrza na przepływomierzu. Jeśli nie, to albo on jest do czyszczenia albo masz jakąś nieszczelność na przewodach przepływomierz <-> turbina. Ja bym zaczął właśnie od sprawdzenia szczelności dolotu, bo to jest najprostsze. Z resztą być może, że nieszczelność jest przyczyną zasyfienia i uszkodzenia sondy (przez sadzę).
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 23-04-2013 o 08:21
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #302
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Ok EGR będę czyścił w majówkę, a powiedzcie mi jest sens kupować na zaś sonde ? czy jest możliwość ze uda się ja uzdrowić. Czy wyniki sondy w poprzednich pomiarach są dobre czy nie ?
    Ostatnio edytowane przez chelchow ; 23-04-2013 o 13:43

  3. #303
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Sonda, hm zdarza się, że się zasyfi i źle czyta. Wychodzi poza zakres i wyskakuje błąd. Ale tu jest brak sygnału Wątpię aby to była wtyczka. Jeśli to nie duże koszty, to lepiej ją wymień.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #304
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Bravo II 1.6 120KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Ona raz dziala raz nie. w tej chwili np dziala. ale tylko w okreslonym zakresie. Ksiazkowego 0.1-0.9 nieosiaga

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

  5. #305
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jeśli działa tylko w określonym zakresie i wybiórczo, to jest do wyrzucenia.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #306
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bartekk287
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Libiąż
    Auto
    Alfa Romeo GT 2006 r. 1.9 JTD 150 km.
    Postów
    120

    Domyślnie

    Witam serdecznie wszystkich. Mam taki no nie wiem problem nie problem. Autko chodizło dobrze, ciągło od samego dołu, ale świecił błąd. Kod błędu nawiązywał do EGRA. Został on wyczyszczony i zaślepiony blaszką z 4 dizurami. Błędu nie ma ale autko nie ciągnie jak jak przedem od samego dołu.. Tutaj z kolegą Arkiem zrobiliśmy tkaie logi, osobiście się na tym tak nie znam także nie wiem zabardzo co i jak tutaj. http://www.sendspace.pl/file/058b5a5740454e90c8fc6f0

    Autko się zbiera nieźle, owszem, tak od 1800 - 2000 łapie już. Ale przedtem było inaczej - lepiej, chyba że tak ma być a przedtem było źle coś bo elektromagnes nie chodził w cale w zaworze. Zastanwaim się czy nie wymienić zaworu na nowy, skoro przedtem było dobrze a po czysczeniu jest gorzej. A czyszcozny był tak jak powinien.

    Pozdr. I dziękuje za rady i odpowiedzi.

  7. #307
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartekk287 Zobacz post
    Witam serdecznie wszystkich. Mam taki no nie wiem problem nie problem. Autko chodizło dobrze, ciągło od samego dołu, ale świecił błąd. Kod błędu nawiązywał do EGRA. Został on wyczyszczony i zaślepiony blaszką z 4 dizurami. Błędu nie ma ale autko nie ciągnie jak jak przedem od samego dołu.. Tutaj z kolegą Arkiem zrobiliśmy tkaie logi, osobiście się na tym tak nie znam także nie wiem zabardzo co i jak tutaj. http://www.sendspace.pl/file/058b5a5740454e90c8fc6f0

    Autko się zbiera nieźle, owszem, tak od 1800 - 2000 łapie już. Ale przedtem było inaczej - lepiej, chyba że tak ma być a przedtem było źle coś bo elektromagnes nie chodził w cale w zaworze. Zastanwaim się czy nie wymienić zaworu na nowy, skoro przedtem było dobrze a po czysczeniu jest gorzej. A czyszcozny był tak jak powinien.

    Pozdr. I dziękuje za rady i odpowiedzi.
    Panie kolego a przy czyszczeniu EGRa wyczyściliście kanały w kolektorze ssącym gdzie jest montowany EGR? Po ściagnięciu EGRa sprawdziliście czy działa sam elektromagnes - powinien wystawać delikatnie ponad obudowę i wciskany wchodzić lekko to samo samego EGRa? Polecam przeczyścić jeszcze czujnik ciśnienia doładowania i przepływomierz oraz sprawdzić czy nie ma nieszczelności w dolocie. Objawy miałem podobne, wg FESa przeładowanie na 2.7 - 2.9 bara i masy powietrza z kosmosu oraz totalny brak mocy powyżej 3 000 obrotów. Oczywiście błędów brak a zamiast stada ogierów jedn muł . Ustąpiło po uszczelnieniu dolotu i wyczyszczeniu w.w..

    Kurde FES 3.6 i nie mogę otworzyć logów File Format Error nie wiem dlaczego ale dzieje mi się tak z każdymi logami poza tymi zrobionymi przeze mnie :/
    Ostatnio edytowane przez sebawroc ; 08-05-2013 o 17:55

  8. #308
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bartekk287
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Libiąż
    Auto
    Alfa Romeo GT 2006 r. 1.9 JTD 150 km.
    Postów
    120

    Domyślnie

    Powiem Ci kolego że no kanałów nie czyściliśmy niestety, elektromagnes działał, ALE TUTAJ JEST TAKA KWESTIA ŻE: TEN GOŚĆ CO MI TO CZYŚĆIŁ I JA TEZ TO DOJRZAŁEM ze pręt w EGR (NIE MAM POJĘCIA CZEMU) ale był ucinany (SĄ ŚLADY PO UCIĘCIU BRZESZCZOTEM). I właśnie tu pytanie : CZY EGR JAK ZOSTAŁ WYCZYSZCZONY tak jak powinien bo przedtem magnes nie chodził wcale BO BYŁ TAK ZAPCHANY ( i wtedy świecił błąd ALE alfa szła od dołu i ciągla dobrze) , a po konkretnym wyczyszczeniu chodził tak jak powinien ALE tak jak pisałeś wyżej że MOŻE NIE WYSTAWAŁ tak jak powinien, to mogła być to wina tego WŁAŚNIE?

    Nie wiem bo tak się na tym nie znam ale, czujnik cisnienia doładowania i przypływka i jest ok. parametry spoko. ( kurcze szkoda że ich nie odczytałeś.) a nieszczelności w dolocie to na przykład co ? dziurki jakieś takie bardziej widoczne czy jak ? i przede wszystkim gdzie ta nieszczelnośc w tym dololcie by mogła być ?

    Moja jak obrót ma to ciągnie mega dobrze. spoko. Także no nie wiem, czekam na wasze opinie.

    Pozdraiwam i dziękuje

  9. #309
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartekk287 Zobacz post
    Kod błędu nawiązywał do EGRA. Tutaj z kolegą Arkiem zrobiliśmy tkaie logi, osobiście się na tym tak nie znam także nie wiem zabardzo
    Jaki to był kod błędu ? Bez tego numeru z tak lakoniczną informacją można jedynie wróżyć.
    Przy 14,58 do 15,63 przeładowanie poza limiterem. Za krótko trwało aby wyświetlić MCSF'a. Pewno dla tego ciągnie mega dobrze. Nie długo przestanie Jak potrwa to 3 sekundy dłużej.
    Nic nie wskazuje na nieszczelności. Ale logi są źle wykonane, więc ciężko cokolwiek powiedzieć czemu tak się dzieje.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #310
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bartekk287
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Libiąż
    Auto
    Alfa Romeo GT 2006 r. 1.9 JTD 150 km.
    Postów
    120

    Domyślnie

    Tzn numeru błędu dosłownie nie pamietam, ale treść była typu : zbyt mały przepływ recyrkulacji spalin w EGR czy jakoś tak. Na prawde przepraszam za moją nieprecyzyjnośc i niewiedze ale no nie jestem zbytnio mechanikiem...

    Kolego @sdero mówisz że logi są źle wykonane. no to może i masz racje, powiedz jakie parametry w logi wsadzić, postaram się je powtorzyc gdzieś czy z kimś tak jak powinno,

    Pzdr.

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory